je hebt niet goed in het oog gehouden hoe de trap geplaatst moet worden. hij zit onderstebovenquote:
Maandag was het vies warm op kantoor.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien mag Tante Essie
wel helpen bij het geven van een flessie...
Ik hoor overal kikkers en sprinkhanen. Zie ze alleen nergensquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
aziatisch lieveheersbeestje en een oorwurm soort, en dan die verschillende wespensoorten waaronder de goudwesp die was mooi
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb er een verdieping bij(of in ieder geval de toegang ertoe
)
[ afbeelding ]
1963quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zitten over een half jaar in 2026
das echt 60 jaar al na 1966
Hier zaten vorige week een paar van die sluipwespen met van die lange stekelsquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
aziatisch lieveheersbeestje en een oorwurm soort, en dan die verschillende wespensoorten waaronder de goudwesp die was mooi
De belangrijkste reden dat ik eens in de zoveel tijd boodschappen laat bezorgen is voor het statiegeldquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Al woon je er boven en laat je het bezorgen. Lekker boeiend.![]()
Ik vind het handig, scheelt me tijd, geld en frustratie. Plus ik vind het heerlijk om op de bank boodschappen uit te zoeken.
En nou eens kijken wat voor verborgen schatten er te vinden zijnquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb er een verdieping bij(of in ieder geval de toegang ertoe
)
[ afbeelding ]
Oja, ook geen zin in inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De belangrijkste reden dat ik eens in de zoveel tijd boodschappen laat bezorgen is voor het statiegeldIk ga echt niet in de supermarkt bij zo'n automaat lopen klooien
Vaak is die automaat ook nog kapot. Vroegah kon je dan met de hand gejholpen worden, tegenwoord is het allemaal kanniet kanniet en word je als een dakloze weer de straat op gestuurd met al je zooi. Grafhoerende klotekutwinkelquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De belangrijkste reden dat ik eens in de zoveel tijd boodschappen laat bezorgen is voor het statiegeldIk ga echt niet in de supermarkt bij zo'n automaat lopen klooien
Rustig aanquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaak is die automaat ook nog kapot. Vroegah kon je dan met de hand gejholpen worden, tegenwoord is het allemaal kanniet kanniet en word je als een dakloze weer de straat op gestuurd met al je zooi. Grafhoerende klotekutwinkel
Ligt weinig spannends, vooral restjes bouwafval, schroeven en pvc pijpjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou eens kijken wat voor verborgen schatten er te vinden zijn
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaak is die automaat ook nog kapot. Vroegah kon je dan met de hand gejholpen worden, tegenwoord is het allemaal kanniet kanniet en word je als een dakloze weer de straat op gestuurd met al je zooi. Grafhoerende klotekutwinkel
Laat het nog weleens bezorgen de dag nadat ik terugkom van vakantie, dan sla ik meteen groot in met flessen en pleepapier en keukenrol enzo, scheelt me drie keer lopen, ook al zitten hier drie supermarkten en een markt om de hoekquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met tante heette Ietjequote:Op woensdag 18 juni 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Kolere wat een types bij LLdL![]()
Dat vouwtje heet Richtje, leuk in Friesland… maar daarbuiten lijkt met me erg vervelend.
Daarom dat ik het ook laat ophalen met de bezorging, zeker sinds de blikjes en flesjes ook allemaal statiegeld hebben zijn ze daar een stuk makkelijker mee geworden. Je schrijft gewoon even op een briefje hoeveel het van elk is en ze nemen het zo overquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook lekker Friesquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met tante heette Ietje
Hoofdletter i dus, ietje
Ja vooral ook met grote of zware dingen is het handig, zeker als het een goede aanbieding is en je wilt je voorraadkast vullen zodat Fles trots op je kan zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat het nog weleens bezorgen de dag nadat ik terugkom van vakantie, dan sla ik meteen groot in met flessen en pleepapier en keukenrol enzo, scheelt me drie keer lopen, ook al zitten hier drie supermarkten en een markt om de hoekEn vorige maand ook laten bezorgen toen ik het écht teringdruk had met werk en ik er even de mentale bandbreedte niet voor had.
Ik drink niet veel frisdrank meer maar dan welquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook met grote of zware dingen is het handig, zeker als het een goede aanbieding is en je wilt je voorraadkast vullen zodat Fles trots op je kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |