Lekker doenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
EN ik denk er echt over na om boodschappen te laten bezorgen als ik weer alleen woon hoor.
Meer omdat ik nu al soms geen energie en zin heb om na het werk naar de supermarkt te gaan...
Wie de schoen past trekke hem aanquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen die andere User hier. Het maakt mij precies niks uit
die ene past geen enkele schoenquote:
Doe maar een slipper, veel te warmquote:
quote:
Thuiswerkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar kantoor of thuiswerken?
Probleem?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vrijquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was ik vandaag al. Morgen weer aan de gleufquote:
Lekker van gleuf naar gleufquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ik vandaag al. Morgen weer aan de gleuf
De stokroossnuitkever vond ik wel bijzonder. Zag uit mijn ooghoek een paar hele kleine beestjes op een groen blad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
lekker bezig @:kaneelstokje
zat er een mooie tussen?
zwitsalgeurquote:
Misschien mag Tante Essiequote:
de stokroossnuitkeverquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De stokroossnuitkever vond ik wel bijzonder. Zag uit mijn ooghoek een paar hele kleine beestjes op een groen blad.
Bleken 3 van deze beestjes. Foto's matig helaas.
Nog een vierde soort in de tuin daarna, dus heb ook de 4de kever badge.
Jij nog iets gevonden deze week?
[ afbeelding ]
Jij fietst je elke dag het leplazerusquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
EN ik denk er echt over na om boodschappen te laten bezorgen als ik weer alleen woon hoor.
Meer omdat ik nu al soms geen energie en zin heb om na het werk naar de supermarkt te gaan...
Ja zit 'ie toch de verkeerde kant op he!quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb er een verdieping bij(of in ieder geval de toegang ertoe
)
[ afbeelding ]
Nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zit 'ie toch de verkeerde kant op he!
aziatisch lieveheersbeestje en een oorwurm soort, en dan die verschillende wespensoorten waaronder de goudwesp die was mooiquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De stokroossnuitkever vond ik wel bijzonder. Zag uit mijn ooghoek een paar hele kleine beestjes op een groen blad.
Bleken 3 van deze beestjes. Foto's matig helaas.
Nog een vierde soort in de tuin daarna, dus heb ook de 4de kever badge.
Jij nog iets gevonden deze week?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |