ik heb een iban waar het naar toe kanquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Seems legit
Meteen mijn volledige spaargeld overgemaakt
HallOOOO Jumboquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus heb 40 flessen gekocht bij de jumbo
die man stond wel raar te kijken toen ik nog 8 kratten met statiegeld van de AH had staan. Ik zei: ja, ik had van jullie alleen spa flessen nodig.quote:
viel hem ook vast niet op met uit de bus halenquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die man stond wel raar te kijken toen ik nog 8 kratten met statiegeld van de AH had staan. Ik zei: ja, ik had van jullie alleen spa flessen nodig.
Denk dat hij blind was. Want hij stond me echt raar aan te staren. Alsof het wat uitmaakt dat ik bij twee winkels boodschappen bestel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
viel hem ook vast niet op met uit de bus halen
ben zo bang dat mijn oudtante ook dit soort berichten krijgt en dan niet eerst even bij ons informeertquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Seems legit
Meteen mijn volledige spaargeld overgemaakt
ik weet nog dat mijn schoonzusje een keer een bezorgmoment alvast had gereserveerd bij de ah (had je nog niet die vaste momenten met bundel enzo) door even een bestelling te doen van 70 euro aan bier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk dat hij blind was. Want hij stond me echt raar aan te staren. Alsof het wat uitmaakt dat ik bij twee winkels boodschappen bestel.
mijn oma's waren sowieso niet digitaal... dus daar nooit angst voor gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben zo bang dat mijn oudtante ook dit soort berichten krijgt en dan niet eerst even bij ons informeert
Ik doe dat nog steedsquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet nog dat mijn schoonzusje een keer een bezorgmoment alvast had gereserveerd bij de ah (had je nog niet die vaste momenten met bundel enzo) door even een bestelling te doen van 70 euro aan bier.
Daarna vergeten dat ze nog moest wijzigen...![]()
bier genoeg en alsnog naar de winkel
Sowieso horen drugsgebruikers geen kinderen te hebben of te verzorgen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)van-haribo-meldt-nfi
Dat is dus eoa gasaap geweest die zijn kinderen drugs gevoerd heeft en Haribo de schuld wil geven. Die kan de rest van zijn leventje krom liggen voor het terugbetalen van de onderzoekskosten..
bezorgbundel. dan heb je gewoon een vast bezorgmoment... veel handigerquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doe dat nog steedsmaar dan met wasmiddel
Oh ik voorlopig even nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doe dat nog steedsmaar dan met wasmiddel
Wij hebben mijn oma gewoon gezegd dat als ze iets krijgt over geld, of van onbekende nummers die doen alsof ze 1 van ons zijn, dat ze dan iemand moet vragen wat het is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben zo bang dat mijn oudtante ook dit soort berichten krijgt en dan niet eerst even bij ons informeert
voor mij niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
bezorgbundel. dan heb je gewoon een vast bezorgmoment... veel handiger
Oh nou, normaal vergeet ik het nooit aan te passen dus gelukkig nog nooit voor 70 euro wasmiddel binnen gehad. Maar mocht het gebeuren, is het niet zo ergquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik voorlopig even niet![]()
trouwens, dat bestel ik nooit met de boodschappen.
That said, 70 euro bier komt ook wel opquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou, normaal vergeet ik het nooit aan te passen dus gelukkig nog nooit voor 70 euro wasmiddel binnen gehad. Maar mocht het gebeuren, is het niet zo erg
Uiteindelijk welquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
That said, 70 euro bier komt ook wel op
Oh, ik doe dat al járen. Komt omdat ik eerst alleen was met kitten en haar dan na m’n werk uit de opvang haalde. Daarna moest koken en het dan tijd was om te douchen en haar in bed leggen. Daarna geen tijd meer voor boodschappen. Dus als ze dat dan kwamen bezorgen als ze op bed lag, kwam dat goed uit. Was voor ons allebei een stuk rustiger dan de supermarkt gehaast in elke keer. En omdat ik onregelmatig werk, en toen ook… had ik lang niet elk weekend tijd voor boodschappen. Dus dit was echt perfect.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit boodschappen laten bezorgen
Of voor mensen die lui zijn of door gezondheidsomstandigheden niet altijd naar de supermarkt kunnen...quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:52 schreef Karzai het volgende:
tis ook meer voor mensen met een gezin en een drukke baan
Ik weleens met een feestje, want allemaal zwaar drinken enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit boodschappen laten bezorgen
als je ziek bent ofzo kan ik het wel begrijpenquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of voor mensen die lui zijn of door gezondheidsomstandigheden niet altijd naar de supermarkt kunnen...
Of voor mensen zonder auto die wel 1x per week boodschappen willen doen en het niet kunnen /willen tillen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of voor mensen die lui zijn of door gezondheidsomstandigheden niet altijd naar de supermarkt kunnen...
Ik moet ook veel online regelen voor mijn vader. Die kan dan wel weer via Bol.com bestellen en betalen, maar als hij een mail krijgt om bijvoorbeeld de Apotheek te betalen lukt het hem niet. Ook na 10 keer proberen uit te leggen...quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
Maar ze kan sowieso niet zelf iets betalen, dat internetbankieren is maar ingewikkeld dus dat doet mijn tante voor haar
[..]
Ik weleens met een feestje, want allemaal zwaar drinken enzo.
En eerste jaar dat ik ziek was, want te ziek om zelf naar de winkel te gaan
Of als je het gewoon kan betalen en liever niet kwijt bent aan tijd doorbrengen in de supermarkt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je ziek bent ofzo kan ik het wel begrijpen
Ja die ook wel jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of voor mensen zonder auto die wel 1x per week boodschappen willen doen en het niet kunnen /willen tillen.
yupquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of voor mensen zonder auto die wel 1x per week boodschappen willen doen en het niet kunnen /willen tillen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
dat doe ik ook wel als ik een lading flessen en ander zwaar spul kan gebruiken.
zie niet in waarom het tot een hoekje beperkt zou worden voor wie bezorgen is.
Jij bent 63 toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent vast een stuk jonger dan ik
weten wequote:Op woensdag 18 juni 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iedereen mag gewoon bestellen hoor, begrijp me niet verkeerd
Allemaal verspilde moeite jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:54 schreef Karzai het volgende:
doe het ook niet meer, zitten hier 3 supermarkten op 5 minuten lopen en laten bezorgen is toch een stkkuie duurder
Hij is nog een stuk jonger hoor. Van de vaste kern is denk ik Koen het oudst en die is van 66 dus halverwege de 50.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is nog een stuk jonger hoor. Van de vaste kern is denk ik Koen het oudst en die is van 66 dus halverwege de 50.
Iedereen die dat doet heeft daar zijn eigen redenen voorquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van 1966 is bijna 60.. niet halverwege 50... sorryquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is nog een stuk jonger hoor. Van de vaste kern is denk ik Koen het oudst en die is van 66 dus halverwege de 50.
Ik wilde het netjes verwoorden...quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
van 1966 is bijna 60.. niet halverwege 50... sorry
de rest van je punt blijft staan natuurlijk
Zeg dat even tegen die andere User hier. Het maakt mij precies niks uitquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen die dat doet heeft daar zijn eigen redenen voorHeerlijk toch.
we zitten over een half jaar in 2026quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wilde het netjes verwoorden...![]()
kan... maar daar heb ik @Koen66 nog nooit op betraptquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leeftijd kan gewoon gevoelig liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |