Sterke leiders, zoals Putin, Kim Jung-un en andere dictators in het verleden, laten zich altijd kenmerken door het creëren van een soort sprookje, waarbij de persoon in kwestie een soort oppermens is. De bedoeling is dat je een harde plasser krijgt en de leider gaat worshippen. Eigenlijk is hij een seniele vent met een luier om, maar zijn supporters moeten denken dat hij een fitte, sterke man is, die altijd meer een man is dan de mensen uit het volk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met zekere politici en door AI gegenereerde afbeelding van henzelf? Wilders heeft er ook een handje van.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die foto! Dat is toch gewoon propaganda op Russisch niveau?
Idd. De Grote Leider verdient verering. Hij maakt geen fouten en heeft een Groot Plan voor ons allemaal. De Grote Leider en het Prachtige Vaderland zijn één en hetzelfde. Wij zijn allemaal Zijn trouwe, gehoorzame kinderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sterke leiders, zoals Putin, Kim Jung-un en andere dictators in het verleden, laten zich altijd kenmerken door het creëren van een soort sprookje, waarbij de persoon in kwestie een soort oppermens is. De bedoeling is dat je een harde plasser krijgt en de leider gaat worshippen. Eigenlijk is hij een seniele vent met een luier om, maar zijn supporters moeten denken dat hij een fitte, sterke man is, die altijd meer een man is dan de mensen uit het volk.
De concurrentie in de VS als het aankomt op media is ook zo ontzettend groot, dat het al lang niet meer om het nieuws gaat, maar om berichten die jouw 'nieuwskijkers' laten blijven hangen. Zoveel kanalen die 24 uur per dag nieuws brengen op nationaal niveau, maar ook in de staat én dan ook nog eens lokaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Midden in de nacht voor de vorm.![]()
Na de afschaffing van de fairness doctrine zijn sommige media in de VS gewoon objectief gezien grote propaganda kanalen geworden die lekker eenzijdig boze berichten maken om de maga mensen maar in hun conservatieve rechtse bubbel te krijgen en te houden..
En onthoud: Jij bent ALTIJD minder dan de president in wat dan ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. De Grote Leider verdient verering. Hij maakt geen fouten en heeft een Groot Plan voor ons allemaal. De Grote Leider en het Prachtige Vaderland zijn één en hetzelfde. Wij zijn allemaal Zijn trouwe, gehoorzame kinderen.
Áls hij al persoonlijk plaats zou nemen aan de kryptotafel, dan zou hij waarschijnlijk als een pudding in slaap vallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sterke leiders, zoals Putin, Kim Jung-un en andere dictators in het verleden, laten zich altijd kenmerken door het creëren van een soort sprookje, waarbij de persoon in kwestie een soort oppermens is. De bedoeling is dat je een harde plasser krijgt en de leider gaat worshippen. Eigenlijk is hij een seniele vent met een luier om, maar zijn supporters moeten denken dat hij een fitte, sterke man is, die altijd meer een man is dan de mensen uit het volk.
Ik meen dat Trump eerder vond dat het gebruik van een autopen niet rechtsgeldig was?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De papieren die hij zo presidentieel liet wapperen waren ook allemaal blanco
En dan zo'n enorme voorgedrukte handtekening van hem alleen. Niet van de EU...uhm de UK
Ik heb veel respect voor Starmer dat hij daar niet enorm staat te schaterlachen om deze clown.
De waardes vlogen nog door het dak toen hij als een malle met die kettingzaag liep te zwaaien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
Musk heeft zijn 'drugstest' online gezet, en hij is helemaal clean!
[ afbeelding ]
Écht hoor!
Zolang de fairness doctrine niet opnieuw ingevoerd wordt zou ik veel van de rechts conservatieve media niet eens als nieuws meer willen betitelen, maar gewoon als rechts conservatieve propaganda media.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De concurrentie in de VS als het aankomt op media is ook zo ontzettend groot, dat het al lang niet meer om het nieuws gaat, maar om berichten die jouw 'nieuwskijkers' laten blijven hangen. !
Ahh dáárom neemt hij zijn zoontje overal mee naartoe.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
Musk heeft zijn 'drugstest' online gezet, en hij is helemaal clean!
[ afbeelding ]
Écht hoor!
En die avond dat ie zo tegen Trump aan het Tweeten was. Dat blijft nog wel even in je bloed zitten, maar dit is een plastest, niet dat ik er verder verstand van heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De waardes vlogen nog door het dak toen hij als een malle met die kettingzaag liep te zwaaien.
Alles is projectie bij die Maga-droeftoetersquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:14 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ik meen dat Trump eerder vond dat het gebruik van een autopen niet rechtsgeldig was?
"The ‘Pardons’ that Sleepy Joe Biden gave to the Unselect Committee of Political Thugs, and many others, are hereby declared VOID, VACANT, AND OF NO FURTHER FORCE OR EFFECT, because of the fact that they were done by Autopen,” Trump wrote March 17 on Truth Social.
En dat volgens Trump het schandelijk was?
"But to sign pardons and all of the things that he signed with an autopen is disgraceful."
En dat het volgens Trump een bewijs van cognitieve achteruitgang was?
“use of an autopen to conceal [Biden's] cognitive decline,”
Dus we kunnen nu concluderen dat Trump's ondertekening van dit verdrag niet rechtsgeldig, schandelijk en een bewijs van diens cognitieve achteruitgang is.
Fairness doctrine zou echt helemaal niks doen. Dat ging over de ether en was rechtsgeldig omdat de overheid daar licenties voor kon uitdelen... anders was het in strijd met hun versie van vrijheid van meningsuiting. Het ging verder niet over kabel-tv, sociale media, kranten, nieuwssites, etc...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zolang de fairness doctrine niet opnieuw ingevoerd wordt zou ik veel van de rechts conservatieve media niet eens als nieuws meer willen betitelen, maar gewoon als rechts conservatieve propaganda media.
Het pleit ook eerder in Musk zijn nadeel dat ie niet onder de drugs zou zitten en dergelijk gedrag vertoonde.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:29 schreef Basp1 het volgende:
Een drugstest moet je bij gebruikers op random tijden afnemen en niet laten plaatsvinden op een door de gebruiker zelf bepaald tijdstip waarbij we niet eens weten of dat de urine door hemzelf geproduceerd is.
gelukkig vertelde hij dat de UK een deal voor Europa gesloten had.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:44 schreef Gunner het volgende:
Ook hierboven; de UK is goed beschermd vanwege mij. Me me me me..
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, dat was een duidelijk niet door hemzelf geschreven X-je. Daarna reageerde hij zelf en dat was meer een aanval op Walz dan wat anders.
Ik heb er wel over gelezen in de media hoor. Er is alleen veel meer aandacht voor Israël en Iran op het moment.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
Wat ik, los van alle oorlogsshit nog steeds bijzonder vind, is dat de NL media met geen woord rept over Trumps geblunder van de afgelopen week.
Vorige week gestruikel op vliegtuigtrap (kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv), Trumps dieptreurige parade, Trumps geroeptoeter op de G7 alsof het een campagnespeech was, zijn pleiten voor het weer toelaten van Rusland, het onderbreken door Carney, het geklooi met papieren die hij met Starmer had ondertekend en maar blijven roepen dat het een deal met de EU betrof.
Zwaar klunzen, maar ja, het is niet Biden die zich verspreekt, dus niet interessant, hè?![]()
Niet alleen op tv maar de loyala MAGA-fanaten hier would not shut up about itquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
(kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv),
Het gaat om vertrouwen. In het verleden ging men voor open source vanuit een bepaalde overtuiging.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:14 schreef Wantie het volgende:
Dankzij Trump zijn dreigementen richting Denemarken en het afsluiten van ICC van M365 heeft de Deense overheid doen besluiten om digitaal onafhankelijk te worden van de VS.
Denemarken is niet de eerste die dat probeert. Velen gingen het land voor en faalden.
Ik ben benieuwd of Denemarken het wel redt.
Why Denmark is dumping Microsoft Office and Windows for LibreOffice and Linux
Zullen tegenwoordig wel benauwd zijn om partijdig genoemd te worden door de boosrechtse horden. Of nog erger "links".quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
Wat ik, los van alle oorlogsshit nog steeds bijzonder vind, is dat de NL media met geen woord rept over Trumps geblunder van de afgelopen week.
Vorige week gestruikel op vliegtuigtrap (kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv), Trumps dieptreurige parade, Trumps geroeptoeter op de G7 alsof het een campagnespeech was, zijn pleiten voor het weer toelaten van Rusland, het onderbreken door Carney, het geklooi met papieren die hij met Starmer had ondertekend en maar blijven roepen dat het een deal met de EU betrof.
Zwaar klunzen, maar ja, het is niet Biden die zich verspreekt, dus niet interessant, hè?![]()
Postimage.ioquote:
Bijzondere retoriek van een presidentquote:We know exactly where the so-called “Supreme Leader” is hiding. He is an easy target, but is safe there - We are not going to take him out (kill!), at least not for now. But we don’t want missiles shot at civilians, or American soldiers. Our patience is wearing thin. Thank you for your attention to this matter!
Profile image for Donald J. Trump
Donald J. Trump
@realDonaldTrump · June 17, 2025, 11:55 AM
Als ie illegaal is, zou hij dan door een ICE-knokploeg van zijn bed gelicht worden?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef Perrin het volgende:
Hij heeft eigenlijk ook wel een beetje een Russisch voorkomen.
[ afbeelding ]
[ x ]
We??quote:Trump roept het Iraanse regime op zich onvoorwaardelijk over te geven. "We hebben nu de volledige controle over de lucht boven Iran", zegt Trump. Die woordkeuze is opvallend, omdat het Israël is dat de luchtaanvallen uitvoert en de VS op papier niet meevecht. Amerika helpt Israël voor zover bekend wel bij het neerhalen van Iraanse raketten en drones.
Succes heeft vele vrienden.quote:
Hij wil daar natuurlijk wel de eer van opstrijken.quote:
Highly likely:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:57 schreef Szura het volgende:
Gaat de Pies Pressudent nog mee bombarderen in Iran?
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef V. het volgende:
[..]
Highly likely:
Bekijk deze YouTube-video
Shit will be going down.
Als die Ayatollahs omvallen ga ik niet huilen. Maar als dat op deze manier gaat gebeuren komt er iets ergers voor in de plaats vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)
Pluralis majestatis.quote:
Omdat USA de wapens aan Israël levert zeker.quote:
Nou....... Er is ook een oorlog gaande tussen MAGAts en Trump over dat die oorlogen niet America First is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)
Hij kan het niet zo goed hebben dat Isreal met de eer strijkt. Broos ego dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat USA de wapens aan Israël levert zeker.
quote:But as the night wore on and the Israelis landed a spectacular series of precision strikes against Iranian military leaders and strategic sites, Mr. Trump began to change his mind about his public posture.
When he woke on Friday morning, his favorite TV channel, Fox News, was broadcasting wall-to-wall imagery of what it was portraying as Israel's military genius. And Mr. Trump could not resist claiming some credit for himself.
In phone calls with reporters, Mr. Trump began hinting that he had played a bigger behind-the-scenes role in the war than people realized. Privately, he told some confidants that he was now leaning toward a more serious escalation: going along with Israel's earlier request that the United States deliver powerful bunker-busting bombs to destroy Iran's nuclear facility at Fordo.
Je hebt ook geen ene fuck aan die gast. Net vanochtend getekend accoord.quote:Trump threatens to keep 25% tariff on UK steel imports over Port Talbot concerns
Misschien zou het helpen als we het land hernoemen naar Isnotreal?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij kan het niet zo goed hebben dat Isreal met de eer strijkt. Broos ego dus.
[..]
I see what you did therequote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen als we het land hernoemen naar Isnotreal?
Als Di Caprio ouder is gaat hij hem vast spelen, die kan ook zo'n kop trekken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:44 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt een foto uit een film.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/collectie/(...)es-waar-khamenei-zit
Ik vind sowieso het verhaal ineens opvallend snel richting Iran accelereren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ie illegaal is, zou hij dan door een ICE-knokploeg van zijn bed gelicht worden?
Wel verrassend en raar dat niemand dit 10 jaar geleden al zag aankomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:28 schreef cynicus het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel dat een NY burgemeester kandidaat door ICE is gearresteerd (Brad Lander):
https://www.reddit.com/r/NoShitSherlock/s/H1eq1yQPDw
Paramilitaire politie zonder uniform of identificatie maar met maskers ontvoeren Amerikaanse burgers. Dit zijn shithole country dictator acties. Niks minder.
De signalen staan op inmenging VS op zeeeeer korte termijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het verhaal ineens opvallend snel richting Iran accelereren.
Inderdaad. Krijg er nogal 1939 deja-vus van.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:28 schreef cynicus het volgende:
Paramilitaire politie zonder uniform of identificatie maar met maskers ontvoeren Amerikaanse burgers. Dit zijn shithole country dictator acties. Niks minder.
Regime change zal voor een burgeroorlog aldaar zorgen en miljoenen Iraanse vluchtelingen richting Europa drijven. Misschien is dat het einddoel wel van de VS. Houdt ons lekker intern aan het bakkeleien en geeft veel extra zetels aan extreem rechts. En Rusland zal het ook wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dan wel een van de domste versies mogelijk. Alsof je naar een spoof zit te kijken van 1984.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Regime change zal voor een burgeroorlog aldaar zorgen en miljoenen Iranezese vluchtelingen richting Europa drijven. Misschien is dat het einddoel wel van de VS. Houdt ons lekker intern aan het bakkeleien en geeft veel extra zetels aan extreem rechts. En Rusland zal het ook wel fijn vinden.
Als dit een Islamitische leider was zoals Khamenei (of Zawahiri) en zijn marionetten zeggen dat hij een profeet is die de woorden van de heer doorkrijgt en een ander land aan moet vallen....dan staan dezelfde mensen op de achterste poten te schreeuwen dat ze gek en levensgevaarlijk zijn...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump heeft een direct lijntje met onze lieve Heer. Dat jullie het even weten.
Daarom wou hij ook Paus worden, natuurlijk. Hij is bij uitstek gekwalificeerd, vindt hij zelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Wutquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dat zag ik wel, maar als jedat hier op Fok aankaartte, werd je geband, omdat je “niet overal nazi’s bij mag slepen”. Sterker nog, dat gebeurde tot kort geleden nog steeds.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel verrassend en raar dat niemand dit 10 jaar geleden al zag aankomen.
En op veel plekken op de site nog steeds. Veel van de ontkenners zullen het absoluut nooit gaan toegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zag ik wel, maar als jedat hier op Fok aankaartte, werd je geband, omdat je “niet overal nazi’s bij mag slepen”. Sterker nog, dat gebeurde tot kort geleden nog steeds.
In Nederland mag je als agent op sommige plekken ook maskers dragen tegen intimidatie. maar je moet je alsnog kunnen identificeren (waarbij je alsnog je gezicht moet laten zien).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:13 schreef Kijkertje het volgende:
Brad Lander Is Arrested by ICE Agents at Immigration Courthouse
Mr. Lander, the New York City comptroller and a candidate for mayor, was handcuffed as he tried to steer a man past Immigration and Customs Enforcement officers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Maar niet als je burgers arresteert buiten een lastige situatie, zoals een demonstratie of zo. Als je ze gewoon oppakt in huis, worden er echt geen maskers gedragen. Misschien als je een zware crimineel of familieleden daarvan oppakt, vanwege de wraakmogelijkheden, maar het oppakken van illegalen is niet dusdanig gevaarlijk dat de agent beschermd moet worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In Nederland mag je als agent op sommige plekken ook maskers dragen tegen intimidatie. maar je moet je alsnog kunnen identificeren (waarbij je alsnog je gezicht moet laten zien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |