Ik heb er wel over gelezen in de media hoor. Er is alleen veel meer aandacht voor Israël en Iran op het moment.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
Wat ik, los van alle oorlogsshit nog steeds bijzonder vind, is dat de NL media met geen woord rept over Trumps geblunder van de afgelopen week.
Vorige week gestruikel op vliegtuigtrap (kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv), Trumps dieptreurige parade, Trumps geroeptoeter op de G7 alsof het een campagnespeech was, zijn pleiten voor het weer toelaten van Rusland, het onderbreken door Carney, het geklooi met papieren die hij met Starmer had ondertekend en maar blijven roepen dat het een deal met de EU betrof.
Zwaar klunzen, maar ja, het is niet Biden die zich verspreekt, dus niet interessant, hè?![]()
Niet alleen op tv maar de loyala MAGA-fanaten hier would not shut up about itquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
(kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv),
Het gaat om vertrouwen. In het verleden ging men voor open source vanuit een bepaalde overtuiging.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:14 schreef Wantie het volgende:
Dankzij Trump zijn dreigementen richting Denemarken en het afsluiten van ICC van M365 heeft de Deense overheid doen besluiten om digitaal onafhankelijk te worden van de VS.
Denemarken is niet de eerste die dat probeert. Velen gingen het land voor en faalden.
Ik ben benieuwd of Denemarken het wel redt.
Why Denmark is dumping Microsoft Office and Windows for LibreOffice and Linux
Zullen tegenwoordig wel benauwd zijn om partijdig genoemd te worden door de boosrechtse horden. Of nog erger "links".quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
Wat ik, los van alle oorlogsshit nog steeds bijzonder vind, is dat de NL media met geen woord rept over Trumps geblunder van de afgelopen week.
Vorige week gestruikel op vliegtuigtrap (kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv), Trumps dieptreurige parade, Trumps geroeptoeter op de G7 alsof het een campagnespeech was, zijn pleiten voor het weer toelaten van Rusland, het onderbreken door Carney, het geklooi met papieren die hij met Starmer had ondertekend en maar blijven roepen dat het een deal met de EU betrof.
Zwaar klunzen, maar ja, het is niet Biden die zich verspreekt, dus niet interessant, hè?![]()
Postimage.ioquote:
Bijzondere retoriek van een presidentquote:We know exactly where the so-called “Supreme Leader” is hiding. He is an easy target, but is safe there - We are not going to take him out (kill!), at least not for now. But we don’t want missiles shot at civilians, or American soldiers. Our patience is wearing thin. Thank you for your attention to this matter!
Profile image for Donald J. Trump
Donald J. Trump
@realDonaldTrump · June 17, 2025, 11:55 AM
Als ie illegaal is, zou hij dan door een ICE-knokploeg van zijn bed gelicht worden?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef Perrin het volgende:
Hij heeft eigenlijk ook wel een beetje een Russisch voorkomen.
[ afbeelding ]
[ x ]
We??quote:Trump roept het Iraanse regime op zich onvoorwaardelijk over te geven. "We hebben nu de volledige controle over de lucht boven Iran", zegt Trump. Die woordkeuze is opvallend, omdat het Israël is dat de luchtaanvallen uitvoert en de VS op papier niet meevecht. Amerika helpt Israël voor zover bekend wel bij het neerhalen van Iraanse raketten en drones.
Succes heeft vele vrienden.quote:
Hij wil daar natuurlijk wel de eer van opstrijken.quote:
Highly likely:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:57 schreef Szura het volgende:
Gaat de Pies Pressudent nog mee bombarderen in Iran?
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef V. het volgende:
[..]
Highly likely:
Bekijk deze YouTube-video
Shit will be going down.
Als die Ayatollahs omvallen ga ik niet huilen. Maar als dat op deze manier gaat gebeuren komt er iets ergers voor in de plaats vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)
Pluralis majestatis.quote:
Omdat USA de wapens aan Israël levert zeker.quote:
Nou....... Er is ook een oorlog gaande tussen MAGAts en Trump over dat die oorlogen niet America First is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)
Hij kan het niet zo goed hebben dat Isreal met de eer strijkt. Broos ego dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat USA de wapens aan Israël levert zeker.
quote:But as the night wore on and the Israelis landed a spectacular series of precision strikes against Iranian military leaders and strategic sites, Mr. Trump began to change his mind about his public posture.
When he woke on Friday morning, his favorite TV channel, Fox News, was broadcasting wall-to-wall imagery of what it was portraying as Israel's military genius. And Mr. Trump could not resist claiming some credit for himself.
In phone calls with reporters, Mr. Trump began hinting that he had played a bigger behind-the-scenes role in the war than people realized. Privately, he told some confidants that he was now leaning toward a more serious escalation: going along with Israel's earlier request that the United States deliver powerful bunker-busting bombs to destroy Iran's nuclear facility at Fordo.
Je hebt ook geen ene fuck aan die gast. Net vanochtend getekend accoord.quote:Trump threatens to keep 25% tariff on UK steel imports over Port Talbot concerns
Misschien zou het helpen als we het land hernoemen naar Isnotreal?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij kan het niet zo goed hebben dat Isreal met de eer strijkt. Broos ego dus.
[..]
I see what you did therequote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen als we het land hernoemen naar Isnotreal?
Als Di Caprio ouder is gaat hij hem vast spelen, die kan ook zo'n kop trekken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:44 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt een foto uit een film.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/collectie/(...)es-waar-khamenei-zit
Ik vind sowieso het verhaal ineens opvallend snel richting Iran accelereren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ie illegaal is, zou hij dan door een ICE-knokploeg van zijn bed gelicht worden?
Wel verrassend en raar dat niemand dit 10 jaar geleden al zag aankomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:28 schreef cynicus het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel dat een NY burgemeester kandidaat door ICE is gearresteerd (Brad Lander):
https://www.reddit.com/r/NoShitSherlock/s/H1eq1yQPDw
Paramilitaire politie zonder uniform of identificatie maar met maskers ontvoeren Amerikaanse burgers. Dit zijn shithole country dictator acties. Niks minder.
De signalen staan op inmenging VS op zeeeeer korte termijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het verhaal ineens opvallend snel richting Iran accelereren.
Inderdaad. Krijg er nogal 1939 deja-vus van.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:28 schreef cynicus het volgende:
Paramilitaire politie zonder uniform of identificatie maar met maskers ontvoeren Amerikaanse burgers. Dit zijn shithole country dictator acties. Niks minder.
Regime change zal voor een burgeroorlog aldaar zorgen en miljoenen Iraanse vluchtelingen richting Europa drijven. Misschien is dat het einddoel wel van de VS. Houdt ons lekker intern aan het bakkeleien en geeft veel extra zetels aan extreem rechts. En Rusland zal het ook wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dan wel een van de domste versies mogelijk. Alsof je naar een spoof zit te kijken van 1984.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Regime change zal voor een burgeroorlog aldaar zorgen en miljoenen Iranezese vluchtelingen richting Europa drijven. Misschien is dat het einddoel wel van de VS. Houdt ons lekker intern aan het bakkeleien en geeft veel extra zetels aan extreem rechts. En Rusland zal het ook wel fijn vinden.
Als dit een Islamitische leider was zoals Khamenei (of Zawahiri) en zijn marionetten zeggen dat hij een profeet is die de woorden van de heer doorkrijgt en een ander land aan moet vallen....dan staan dezelfde mensen op de achterste poten te schreeuwen dat ze gek en levensgevaarlijk zijn...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump heeft een direct lijntje met onze lieve Heer. Dat jullie het even weten.
Daarom wou hij ook Paus worden, natuurlijk. Hij is bij uitstek gekwalificeerd, vindt hij zelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Wutquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dat zag ik wel, maar als jedat hier op Fok aankaartte, werd je geband, omdat je “niet overal nazi’s bij mag slepen”. Sterker nog, dat gebeurde tot kort geleden nog steeds.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel verrassend en raar dat niemand dit 10 jaar geleden al zag aankomen.
En op veel plekken op de site nog steeds. Veel van de ontkenners zullen het absoluut nooit gaan toegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zag ik wel, maar als jedat hier op Fok aankaartte, werd je geband, omdat je “niet overal nazi’s bij mag slepen”. Sterker nog, dat gebeurde tot kort geleden nog steeds.
In Nederland mag je als agent op sommige plekken ook maskers dragen tegen intimidatie. maar je moet je alsnog kunnen identificeren (waarbij je alsnog je gezicht moet laten zien).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:13 schreef Kijkertje het volgende:
Brad Lander Is Arrested by ICE Agents at Immigration Courthouse
Mr. Lander, the New York City comptroller and a candidate for mayor, was handcuffed as he tried to steer a man past Immigration and Customs Enforcement officers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Maar niet als je burgers arresteert buiten een lastige situatie, zoals een demonstratie of zo. Als je ze gewoon oppakt in huis, worden er echt geen maskers gedragen. Misschien als je een zware crimineel of familieleden daarvan oppakt, vanwege de wraakmogelijkheden, maar het oppakken van illegalen is niet dusdanig gevaarlijk dat de agent beschermd moet worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In Nederland mag je als agent op sommige plekken ook maskers dragen tegen intimidatie. maar je moet je alsnog kunnen identificeren (waarbij je alsnog je gezicht moet laten zien).
Het is opvallend omdat niet alle ICE-agents maskers dragen. Het gerucht gaat dat er ook Proud Boys ingezet worden. Geen idee of dat waar is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In Nederland mag je als agent op sommige plekken ook maskers dragen tegen intimidatie. maar je moet je alsnog kunnen identificeren (waarbij je alsnog je gezicht moet laten zien).
Bericht van Mike Huckabee aan Trump gelezen?quote:
Zei Bush dat ook niet toen hij Irak aanviel?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Veel Amerikaanse presidenten hebben dat beweerd als ze een oorlog begonnen. Voor een land dat zo anti-koning is, gedragen ze zich verdacht vaak als Middeleeuwse Europese vorsten, die ook in Elke oorlog een opdracht van God zagen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:59 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zei Bush dat ook niet toen hij Irak aanviel?
Ja gelezen. Is een bekend verschijnsel en probleem in de VS dat er hordes religekkies zijn. Ik heb jarenlang 'The Atheist Experience' gevolgd waar mensen kunnen inbellen met hun argumenten waarom God bestaat en de Bijbel (het Woord van God) de enige waarheid is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:55 schreef V. het volgende:
[..]
Bericht van Mike Huckabee aan Trump gelezen?
Het is echt een doodscultus, met hun geloof in het einde der tijden en the Rapture
Ik steun Netanyahu niet. Dit is volledig zijn oorlog en ieder negatief gevolg voor de wereld is het cadeautje van iemand die zichzelf als verlosser ziet van een minderheid in eigen land. En voor de 'eindtijden cults' onder religieuzen, die met een volle erectie staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:07 schreef V. het volgende:
Bibi heeft zonder naar Trump te luisteren gekozen voor aanval op Iran.
Epstein zou voor de Mossad hebben gewerkt.
Trump gaat meedoen in Iran.
Wat is het Hebreeuwse woord voor 'kompromat'?
Dat is wel een groot nadeel met social media. Iedereen kan een gerucht de ether in smijten. Ik weet nog wel iemand die dit geweldig had gevonden, maar ik laat de oorlog retoriek maar achterwege.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is opvallend omdat niet alle ICE-agents maskers dragen. Het gerucht gaat dat er ook Proud Boys ingezet worden. Geen idee of dat waar is.
Op social media zitten ook mensen die juist niets anders doen dan de andere helft volgen en dat melden dus dat hoeft geen nadeel te zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is wel een groot nadeel met social media. Iedereen kan een gerucht de ether in smijten. Ik weet nog wel iemand die dit geweldig had gevonden, maar ik laat de oorlog retoriek maar achterwege.
Zag toevallig op een ander forum iemand beweren dat Candace Owens een grote invloed heeft op MAGA, maar volgens mij is die al een tijdje van dat paadje (en meerdere anderen) af. Blijkt maar weer dat wanneer je veilig in je bubbel zit (op X of blueskybe) dat je de helft niet meekrijgt.
In elk geval goed dat je aangeeft dat je de helft niet meekrijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Op social media zitten ook mensen die juist niets anders doen dan de andere helft volgen en dat melden dus dat hoeft geen nadeel te zijn.
Dat geef ik helemaal niet aanquote:Op woensdag 18 juni 2025 00:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In elk geval goed dat je aangeeft dat je de helft niet meekrijgt.
Wat ook niet zo gek is met dat hele X/Blueskye gedoe.
Stel dat ik Ron Filipkowski zou zijn dan zou ik haast niet aan de neiging ontkomen om te testen in hoeverre mijn mario...volgers me zouden geloven qua uitspraken en teksten.
Maar gelukkig ben ik niet Ron. Ik heb zelf meer een obsessie met The Apprentice, maar ieder zo zijn ding.
Die domme Obama snapte niet eens dat je voor een goede deal met de EU bij de premier van de UK moet zijn.quote:
Update:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Tulsi Gabbard loog ook al voor de Senaatscommisssie dus?
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/antoosh.bsky.social/post/3lrslabc7ok2f
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja misschien wil Trump dat. Veel van zijn supporters niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef V. het volgende:
Zucht... Ze leren het nooit bij Nieuwsuur..
"Trump wil niet nog een oorlog, want dat heeft hij zijn kiezers beloofd"![]()
Man, man, man... beschamende prut-analyse.
Iedereen die die man een beetje volgt kan geblinddoek met twee handen op de rug beter.
Zijn jullie allemaal nou echt zo simpel? Trump kan toch prima de schijn van onderhandelingen op houden terwijl hij allang wist van de op handen zijnde aanval op Iran? Hij doet in vertrouwen met Israel net alsof er nog steeds onderhandelingen waren zodat Iran niet al zn luchtafweer paraat heeft en al zn belangrijkste leiders op veilige plekken stationeert. En ondertussen valt Israel genadeloos aan terwijl Iran volledig verrast is. De VS heeft dan toch ook niks met die aanval te maken precies wat Trump zegt? Soms voelt het hier echt alsof ik jonge kinderen de situatie moet gaan uitleggen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zegt Trump nu dat Eagles89 er helemaal naast zat toen die beweerde dat die aanval een meesterplan van Trump was?
Israel heeft met zijn helden en heldinnen(!) met het gevaar voor hun leven al het vieze en gevaarlijke werk in Iran al opgeknapt. De lucht boven heel Iran is al volledig schoongeveegd door de leeuwen en leeuwinnen van de IDF. In deze oorlog hoeft de VS dus alleen maar op cruise snelheid twee B2’s met de grootste bunkerbusters boven de nucleaire faciliteiten van Iran te droppen en is het doel behaald en de oorlog in principe al afgelopen. Niks Irak of Afganistan. Totaal niet te vergelijken. Trump krijgt een kans uit duizenden op een presenteerblaadje aangereikt, waar talloze presidenten voor hem jaren en jaren op hebben lopen nagelbijten, met het grote Iran vraagstuk in hun maag. Iran is naast Noord Korea de meest gevaarlijke vijand van de VS, omdat ze zonder twijfel nucleaire kennis met terroristen groepen zouden delen. En daar is onmogelijk tegen te verdedigen. Die lui zien zichzelf opblazen als het hoogste goed. Die wil je echt niet met vuile/nucleaire bommen zien.quote:
Prachtige foto. Ik was de laatste tijd iets minder enthousiast over Trump dan voorheen, vanwege het inconsequent zijn met die tarieven, en vanwege het zeer voor de hand liggende dat zijn familie voorkennis met crypto lijkt te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:44 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt een foto uit een film.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/collectie/(...)es-waar-khamenei-zit
Daar had Obama al een oplossing voor zonder een oorlog te beginnen. Dat heeft Trump om zeep geholpen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 05:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Israel heeft met zijn helden en heldinnen(!) met het gevaar voor hun leven al het vieze en gevaarlijke werk in Iran al opgeknapt. De lucht boven heel Iran is al volledig schoongeveegd door de leeuwen en leeuwinnen van de IDF. In deze oorlog hoeft de VS dus alleen maar op cruise snelheid twee B2’s met de grootste bunkerbusters boven de nucleaire faciliteiten van Iran te droppen en is het doel behaald en de oorlog in principe al afgelopen. Niks Irak of Afganistan. Totaal niet te vergelijken. Trump krijgt een kans uit duizenden op een presenteerblaadje aangereikt, waar talloze presidenten voor hem jaren en jaren op hebben lopen nagelbijten, met het grote Iran vraagstuk in hun maag. Iran is naast Noord Korea de meest gevaarlijke vijand van de VS, omdat ze zonder twijfel nucleaire kennis met terroristen groepen zouden delen. En daar is onmogelijk tegen te verdedigen. Die lui zien zichzelf opblazen als het hoogste goed. Die wil je echt niet met vuile/nucleaire bommen zien.
In de tijd dat die deal liep en nu is Iran naar 80% verrijkt uranium gegaan, en de onderzoekers van het atoomagentschap waren compleet verbijsterd. En wat dacht je van al die hypersonische raketten, die je met zo’n bom kunt laden, die zijn onverdedigbaar. Obama is volledig om de tuin geleid in deze. Gaf ze enorme hoeveelheden cash en het liften van de sancties, terwijl Iran in het geheim gewoon door is gegaan met verrijken en uitbreiden van de gigantische faciliteiten. En jij denkt natuurlijk dat je met een extreem fundamentalistische Islam fanaat met een tulband prima eerlijk te onderhandelen is. Helaas denken heel veel mensen in het Westen hetzelfde, en zitten we nu met massale immigratie van culturen en landen waar we heel erg ver van uit de buurt hadden moeten blijven. Maar de naiviteit met betrekking tot de ideology Islam is bizar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 05:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar had Obama al een oplossing voor zonder een oorlog te beginnen. Dat heeft Trump om zeep geholpen.
Nee je lult uit je nek. De rest lees ik al niet meer. Bespaar je de moeite verder maar. Ik neem je totaal niet serieus.quote:Op woensdag 18 juni 2025 05:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In de tijd dat die deal liep is Iran naar 80% verrijkt uranium gegaan, en de onderzoekers van het atoomagentschap waren compleet verbijsterd.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 05:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik was de laatste tijd iets minder enthousiast over Trump dan voorheen
De grote vraag zou moeten zijn is de vlaggenstok en alle onderdelen daarvan american made?quote:Op woensdag 18 juni 2025 06:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Echt.. ook nog touw ín de vlaggenstok. Wat voor hekserij is dat?
Hahahaha wtfquote:Op woensdag 18 juni 2025 05:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Prachtige foto. Ik was de laatste tijd iets minder enthousiast over Trump dan voorheen, vanwege het inconsequent zijn met die tarieven, en vanwege het zeer voor de hand liggende dat zijn familie voorkennis met crypto lijkt te gebruiken.
Maar als je hem dan op deze foto weer ziet, en vervolgens dan ook die quotes in de media ziet en hoort zeggen over het vreselijke Iran, en zijn onvoorwaardelijke steun aan de enige democratie in het MO en tevens het enige Joodse landje op deze aardbol ter grootte van de Randstad in Nederland, waar Joden tenminste nog zichzelf zonder gevaar kunnen zijn en kleden, en dan nog die Truth Social posts die snoeihard, daadkrachtig en vol passie zitten, dan is het toch wel echt een ongelofelijke eindbaas. Hij ziet er ook waanzinnig goed uit voor een bijna 80(!!!) jarige.
Ze hebben hem wat op de mouw gespeld. De draad is de antenne van de Chinese afluister apparatuur die in de mast zit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 06:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Echt.. ook nog touw ín de vlaggenstok. Wat voor hekserij is dat?
Alleen heeft hij dat niet gedaan. De rest van je post zal wel net zulke onzin zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 18 juni 2025 05:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In de tijd dat die deal liep en nu is Iran naar 80% verrijkt uranium gegaan, en de onderzoekers van het atoomagentschap waren compleet verbijsterd. En wat dacht je van al die hypersonische raketten, die je met zo’n bom kunt laden, die zijn onverdedigbaar. Obama is volledig om de tuin geleid in deze. Gaf ze enorme hoeveelheden cash en het liften van de sancties, terwijl Iran in het geheim gewoon door is gegaan met verrijken en uitbreiden van de gigantische faciliteiten. En jij denkt natuurlijk dat je met een extreem fundamentalistische Islam fanaat met een tulband prima eerlijk te onderhandelen is. Helaas denken heel veel mensen in het Westen hetzelfde, en zitten we nu met massale immigratie van culturen en landen waar we heel erg ver van uit de buurt hadden moeten blijven. Maar de naiviteit met betrekking tot de ideology Islam is bizar.
Net zoals dit Sovjetding toen:quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:45 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ze hebben hem wat op de mouw gespeld. De draad is de antenne van de Chinese afluister apparatuur die in de mast zit.
Welke oorlog is hij gestart dan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:52 schreef Basp1 het volgende:
Ah chivaz moet weer een demonstreren dat hij goed gehersenspoeld is en uit volle borst gaat mee magapaaien van oorlogsretoriek vanuit de neocons.
Wat bizar is want eerder magapaaide hij als hardste dat Trump geen oorlogen zou gaan starten.
Kleine correctie: "onder Trump zou niemand het aandurven een oorlog te starten en al lopende oorlogen zou hij stoppen", was het MAGA-narratief altijd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:52 schreef Basp1 het volgende:
Ah chivaz moet weer een demonstreren dat hij goed gehersenspoeld is en uit volle borst gaat mee magapaaien van oorlogsretoriek vanuit de neocons.
Wat bizar is want eerder magapaaide hij als hardste dat Trump geen oorlogen zou gaan starten.
De aanname dat Trump altijd uit zijn nek lult is een van de veiligste aannames die ik ken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kleine correctie: "onder Trump zou niemand het aandurven een oorlog te starten en al lopende oorlogen zou hij stoppen", was het MAGA-narratief altijd.
Nee, ik krijg een "this is for paid subscribers" foutmelding.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:36 schreef V. het volgende:
Behoorlijk diepe analyse (subscriber link, maar je kunt 7 dagen proberen)
vraag hem eens om bronvermelding.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen heeft hij dat niet gedaan.
Zonde van tijd en moeitequote:
Hmm, ik ben een paid subscriber, en desondanks krijg ik altijd de melding 'Try free for 7 days'.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee, ik krijg een "this is for paid subscribers" foutmelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |