abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:26:26 #151
323401 Kijkertje
met filter
pi_217973391
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:28:48 #152
323401 Kijkertje
met filter
pi_217973412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
In Nederland mag je als agent op sommige plekken ook maskers dragen tegen intimidatie. maar je moet je alsnog kunnen identificeren (waarbij je alsnog je gezicht moet laten zien).
Het is opvallend omdat niet alle ICE-agents maskers dragen. Het gerucht gaat dat er ook Proud Boys ingezet worden. Geen idee of dat waar is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:43:53 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_217973527
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:45:55 #154
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217973545
Als Trump zegt dat ICE democraten moet gaan aanpakken, dan is dat kennelijk probable cause genoeg.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:55:46 #155
136 V.
Like tears in rain...
pi_217973655
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:26 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Bericht van Mike Huckabee aan Trump gelezen?

Het is echt een doodscultus, met hun geloof in het einde der tijden en the Rapture :@
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217973700
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Trump heeft een direct lijntje met onze lieve Heer. Dat jullie het even weten.
Zei Bush dat ook niet toen hij Irak aanviel?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:06:46 #157
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217973800
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:59 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Zei Bush dat ook niet toen hij Irak aanviel?
Veel Amerikaanse presidenten hebben dat beweerd als ze een oorlog begonnen. Voor een land dat zo anti-koning is, gedragen ze zich verdacht vaak als Middeleeuwse Europese vorsten, die ook in Elke oorlog een opdracht van God zagen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:07:33 #158
136 V.
Like tears in rain...
pi_217973808
Bibi heeft zonder naar Trump te luisteren gekozen voor aanval op Iran.
Epstein zou voor de Mossad hebben gewerkt.
Trump gaat meedoen in Iran.

Wat is het Hebreeuwse woord voor 'kompromat'?
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:26:15 #159
323401 Kijkertje
met filter
pi_217973947
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:55 schreef V. het volgende:

[..]
Bericht van Mike Huckabee aan Trump gelezen?

Het is echt een doodscultus, met hun geloof in het einde der tijden en the Rapture :@
Ja gelezen. Is een bekend verschijnsel en probleem in de VS dat er hordes religekkies zijn. Ik heb jarenlang 'The Atheist Experience' gevolgd waar mensen kunnen inbellen met hun argumenten waarom God bestaat en de Bijbel (het Woord van God) de enige waarheid is.

Ik blijf het wonderlijk vinden dat de VS zoveel meer extreem religieus is tov Europa terwijl we toch dezelfde roots hebben.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:46:35 #160
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217974063
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:07 schreef V. het volgende:
חומר מפליל
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217974122
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:07 schreef V. het volgende:
Bibi heeft zonder naar Trump te luisteren gekozen voor aanval op Iran.
Epstein zou voor de Mossad hebben gewerkt.
Trump gaat meedoen in Iran.

Ik steun Netanyahu niet. Dit is volledig zijn oorlog en ieder negatief gevolg voor de wereld is het cadeautje van iemand die zichzelf als verlosser ziet van een minderheid in eigen land. En voor de 'eindtijden cults' onder religieuzen, die met een volle erectie staan.

Maar dat ie niet naar Trump heeft geluisterd kun je 'm ook weer niet kwalijk nemen. Die zit na 4 zinnen al te zwammen over windmolens en Biden.
pi_217974164
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is opvallend omdat niet alle ICE-agents maskers dragen. Het gerucht gaat dat er ook Proud Boys ingezet worden. Geen idee of dat waar is.
Dat is wel een groot nadeel met social media. Iedereen kan een gerucht de ether in smijten. Ik weet nog wel iemand die dit geweldig had gevonden, maar ik laat de oorlog retoriek maar achterwege.

Zag toevallig op een ander forum iemand beweren dat Candace Owens een grote invloed heeft op MAGA, maar volgens mij is die al een tijdje van dat paadje (en meerdere anderen) af. Blijkt maar weer dat wanneer je veilig in je bubbel zit (op X of blueskybe) dat je de helft niet meekrijgt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217974229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat is wel een groot nadeel met social media. Iedereen kan een gerucht de ether in smijten. Ik weet nog wel iemand die dit geweldig had gevonden, maar ik laat de oorlog retoriek maar achterwege.

Zag toevallig op een ander forum iemand beweren dat Candace Owens een grote invloed heeft op MAGA, maar volgens mij is die al een tijdje van dat paadje (en meerdere anderen) af. Blijkt maar weer dat wanneer je veilig in je bubbel zit (op X of blueskybe) dat je de helft niet meekrijgt.
Op social media zitten ook mensen die juist niets anders doen dan de andere helft volgen en dat melden dus dat hoeft geen nadeel te zijn.

Bovendien zijn er zat andere media te volgen/infomatiebronnen te vinden. Het ligt helemaal aan jezelf. Blijkbaar krijg je een groot deel ook niet mee als je alleen de Nederlandse media volgt die ik dan weer helemaal niet volg. Niet voor de Amerikaanse politiek.

Ik zeg er ook duidelijk bij dat het een gerucht is. Het is geen feit. Het idee is niet zo gek want tijdens de voorbereiding op de J6-aanval op het Capitool is er ook contact geweest met de Proud Boys en dan met name via Roger Stone en Steve Bannon.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 18-06-2025 00:52:54 ]
pi_217974243
quote:
82s.gif Op woensdag 18 juni 2025 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Op social media zitten ook mensen die juist niets anders doen dan de andere helft volgen en dat melden dus dat hoeft geen nadeel te zijn.
In elk geval goed dat je aangeeft dat je de helft niet meekrijgt.

Wat ook niet zo gek is met dat hele X/Blueskye gedoe.

Stel dat ik Ron Filipkowski zou zijn dan zou ik haast niet aan de neiging ontkomen om te testen in hoeverre mijn mario...volgers me zouden geloven qua uitspraken en teksten.

Maar gelukkig ben ik niet Ron. Ik heb zelf meer een obsessie met The Apprentice, maar ieder zo zijn ding.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217974245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 00:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
In elk geval goed dat je aangeeft dat je de helft niet meekrijgt.

Wat ook niet zo gek is met dat hele X/Blueskye gedoe.

Stel dat ik Ron Filipkowski zou zijn dan zou ik haast niet aan de neiging ontkomen om te testen in hoeverre mijn mario...volgers me zouden geloven qua uitspraken en teksten.

Maar gelukkig ben ik niet Ron. Ik heb zelf meer een obsessie met The Apprentice, maar ieder zo zijn ding.
Dat geef ik helemaal niet aan :{w

Juist niet.

Altijd wonderlijk hoe sommige mensen continu de verkeerde conclusie trekken. Blijkbaar een grote behoefte om hun eigen vooroordeel bevestigd te zien.
pi_217974258
Reminder:

pi_217974262
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2025 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
Reminder:

[ afbeelding ]
Die domme Obama snapte niet eens dat je voor een goede deal met de EU bij de premier van de UK moet zijn.
pi_217974281
Trump weet weer van niks?

pi_217974297
quote:
83s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Tulsi Gabbard loog ook al voor de Senaatscommisssie dus?

[ afbeelding ]

https://bsky.app/profile/antoosh.bsky.social/post/3lrslabc7ok2f

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Update:

Update 2:

Samenvatting: Trump gelooft de intel van zijn eigen DNI niet maar hij heeft alle vertrouwen in ze! :?

I'm confused...

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 18-06-2025 05:37:32 ]
pi_217974304
Ook heel belangrijk! :')

pi_217974312
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef V. het volgende:
Zucht... Ze leren het nooit bij Nieuwsuur..

"Trump wil niet nog een oorlog, want dat heeft hij zijn kiezers beloofd" -O-

Man, man, man... beschamende prut-analyse.
Iedereen die die man een beetje volgt kan geblinddoek met twee handen op de rug beter.
Nouja misschien wil Trump dat. Veel van zijn supporters niet.

Types als MTG en Carlson weten opeens verstandige dingen te zeggen in deze. Dat het misschien geen goed idee is om nog maar een keer het playbook van Irak te gebruiken met van die gestoorde war hawks voor een groot deel dezelfde mensen. Lekker overhaast een kansloze oorlog starten zonder duidelijke doelstelling. Iran is veel groter en moeilijker terrein dan Irak.Dan kunnen ze dus of alleen maar gigantisch bombarderen, nou lekker 80miljoen mensen de klere in bombarderen. Heb je straks weer een dikke failed state of een soort balkanisatie, Europa miljoenen vluchtelingen stijgende energieprijzen. Wel weer grappig dat heel extreem-rechts Nederland dit toejuicht om dan straks weer te huilen waarom zijn hier toch zoveel Iraanse vluchtelingen.
pi_217974329
Het kan geen toeval zijn dus God :{w

pi_217974330
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Zegt Trump nu dat Eagles89 er helemaal naast zat toen die beweerde dat die aanval een meesterplan van Trump was?
Zijn jullie allemaal nou echt zo simpel? Trump kan toch prima de schijn van onderhandelingen op houden terwijl hij allang wist van de op handen zijnde aanval op Iran? Hij doet in vertrouwen met Israel net alsof er nog steeds onderhandelingen waren zodat Iran niet al zn luchtafweer paraat heeft en al zn belangrijkste leiders op veilige plekken stationeert. En ondertussen valt Israel genadeloos aan terwijl Iran volledig verrast is. De VS heeft dan toch ook niks met die aanval te maken precies wat Trump zegt? Soms voelt het hier echt alsof ik jonge kinderen de situatie moet gaan uitleggen.

Kijk ook eens naar Trump zn posts van de laatste dagen. “We hebben compleet overwicht in de lucht boven Iran”. En “We weten precies waar de hoogste leider in Iran zich bevind, maar WE doden hem nog niet”. Trump zit er al weken zo niet maanden vuistdiep in dat is toch wel duidelijk hoe die in de “we” vorm praat. Terwijl die tot afgelopen donderdag nog zogenaamd in die onderhandelingen zat en geen kant koos. En dan nu opeens een paar dagen later in de “we” vorm als eenheid met Israel praten. Dat doe je echt niet als je tot vorige week nog een kant moest kiezen hoor. Ook dat bewust niet bezoeken van Israel vorige maand waardoor in de media (en hier!) massaal gedacht werd dat ze ruzie hadden. In die zin was Trumpie jullie ook allemaal te slim af. Het was allemaal gespeeld zodat Israel genadeloos kon toeslaan. Dát was een zeer sluwe en geniale streek van de Don. En zal ook Putin onrustig doen slapen. Want misschien flikt die hetzelfde wel als die het zat is met dat getreiter van Putin.

[ Bericht 13% gewijzigd door Eagles89 op 18-06-2025 05:06:06 ]
pi_217974331
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2025 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
Reminder:

[ afbeelding ]
Israel heeft met zijn helden en heldinnen(!) met het gevaar voor hun leven al het vieze en gevaarlijke werk in Iran al opgeknapt. De lucht boven heel Iran is al volledig schoongeveegd door de leeuwen en leeuwinnen van de IDF. In deze oorlog hoeft de VS dus alleen maar op cruise snelheid twee B2’s met de grootste bunkerbusters boven de nucleaire faciliteiten van Iran te droppen en is het doel behaald en de oorlog in principe al afgelopen. Niks Irak of Afganistan. Totaal niet te vergelijken. Trump krijgt een kans uit duizenden op een presenteerblaadje aangereikt, waar talloze presidenten voor hem jaren en jaren op hebben lopen nagelbijten, met het grote Iran vraagstuk in hun maag. Iran is naast Noord Korea de meest gevaarlijke vijand van de VS, omdat ze zonder twijfel nucleaire kennis met terroristen groepen zouden delen. En daar is onmogelijk tegen te verdedigen. Die lui zien zichzelf opblazen als het hoogste goed. Die wil je echt niet met vuile/nucleaire bommen zien.
pi_217974334

Niks geleerd.

Idiocracy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')