Ik heb er wel over gelezen in de media hoor. Er is alleen veel meer aandacht voor Israël en Iran op het moment.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
Wat ik, los van alle oorlogsshit nog steeds bijzonder vind, is dat de NL media met geen woord rept over Trumps geblunder van de afgelopen week.
Vorige week gestruikel op vliegtuigtrap (kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv), Trumps dieptreurige parade, Trumps geroeptoeter op de G7 alsof het een campagnespeech was, zijn pleiten voor het weer toelaten van Rusland, het onderbreken door Carney, het geklooi met papieren die hij met Starmer had ondertekend en maar blijven roepen dat het een deal met de EU betrof.
Zwaar klunzen, maar ja, het is niet Biden die zich verspreekt, dus niet interessant, hè?![]()
Niet alleen op tv maar de loyala MAGA-fanaten hier would not shut up about itquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
(kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv),
Het gaat om vertrouwen. In het verleden ging men voor open source vanuit een bepaalde overtuiging.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:14 schreef Wantie het volgende:
Dankzij Trump zijn dreigementen richting Denemarken en het afsluiten van ICC van M365 heeft de Deense overheid doen besluiten om digitaal onafhankelijk te worden van de VS.
Denemarken is niet de eerste die dat probeert. Velen gingen het land voor en faalden.
Ik ben benieuwd of Denemarken het wel redt.
Why Denmark is dumping Microsoft Office and Windows for LibreOffice and Linux
Zullen tegenwoordig wel benauwd zijn om partijdig genoemd te worden door de boosrechtse horden. Of nog erger "links".quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef V. het volgende:
Wat ik, los van alle oorlogsshit nog steeds bijzonder vind, is dat de NL media met geen woord rept over Trumps geblunder van de afgelopen week.
Vorige week gestruikel op vliegtuigtrap (kan gebeuren, maar als Biden viel was het hier dagen feest op tv), Trumps dieptreurige parade, Trumps geroeptoeter op de G7 alsof het een campagnespeech was, zijn pleiten voor het weer toelaten van Rusland, het onderbreken door Carney, het geklooi met papieren die hij met Starmer had ondertekend en maar blijven roepen dat het een deal met de EU betrof.
Zwaar klunzen, maar ja, het is niet Biden die zich verspreekt, dus niet interessant, hè?![]()
Bijzondere retoriek van een presidentquote:We know exactly where the so-called “Supreme Leader” is hiding. He is an easy target, but is safe there - We are not going to take him out (kill!), at least not for now. But we don’t want missiles shot at civilians, or American soldiers. Our patience is wearing thin. Thank you for your attention to this matter!
Profile image for Donald J. Trump
Donald J. Trump
@realDonaldTrump · June 17, 2025, 11:55 AM
Als ie illegaal is, zou hij dan door een ICE-knokploeg van zijn bed gelicht worden?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef Perrin het volgende:
Hij heeft eigenlijk ook wel een beetje een Russisch voorkomen.
[ afbeelding ]
[ x ]
We??quote:Trump roept het Iraanse regime op zich onvoorwaardelijk over te geven. "We hebben nu de volledige controle over de lucht boven Iran", zegt Trump. Die woordkeuze is opvallend, omdat het Israël is dat de luchtaanvallen uitvoert en de VS op papier niet meevecht. Amerika helpt Israël voor zover bekend wel bij het neerhalen van Iraanse raketten en drones.
Succes heeft vele vrienden.quote:
Hij wil daar natuurlijk wel de eer van opstrijken.quote:
Highly likely:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:57 schreef Szura het volgende:
Gaat de Pies Pressudent nog mee bombarderen in Iran?
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef V. het volgende:
[..]
Highly likely:
Bekijk deze YouTube-video
Shit will be going down.
Als die Ayatollahs omvallen ga ik niet huilen. Maar als dat op deze manier gaat gebeuren komt er iets ergers voor in de plaats vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal goed vallen bij z’n achterban, als hij voor regime change wil gaan zorgen of kerncentrales wil bombarderen. (Die moelahs kunnen me niet hard genoeg de grond, maar hypocrisie viert dan weer hoogtij)
Pluralis majestatis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |