quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef Troel het volgende:
Deel 2 van mijn inmiddels lief dagboek
Flinke cocktail om de nachten door te komen. Maandag overleg met arts.
En nogmaals een dikke dank je wel voor alle lieve berichten. Dat doet me echt goed en het voelt minder alleen.
Lijkt me ook moeilijk met je beenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:32 schreef Troel het volgende:
Oja en ik mag absoluut niet autorijden met deze cocktail
Noh. Wat flauwquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:32 schreef Troel het volgende:
Oja en ik mag absoluut niet autorijden met deze cocktail
Ik heb een automaat, dus technisch gezien zou het moeten kunnen. Ware het niet dat ik mijn hulpmiddelen er niet zelf in of uit kan krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:40 schreef Troel het volgende:
Vandaag extra controle, gisteren bij het uitspoelen was de wond niet helemaal ok.
Nee, ik neem aan fat als ze iets weten dat ze het dan laten weten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:11 schreef AgnesGru het volgende:
Weet je of de oproep van de politie al iets heeft opgeleverd?
Misschien met een lijmpistool. Maar zo'n ding hoort langer dan een maand mee te kunnen gaan toch, zeker op zoietsquote:Op maandag 23 juni 2025 12:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Meh, lijmen geen optie meer?
Wel fijn dat je iig weer wat mobieler bent
Ligt eraan hoevaak je getoeterd hebtquote:Op maandag 23 juni 2025 18:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien met een lijmpistool. Maar zo'n ding hoort langer dan een maand mee te kunnen gaan toch, zeker op zoiets
Hoe fanatiek heb je dat ding gebruikt dan?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien met een lijmpistool. Maar zo'n ding hoort langer dan een maand mee te kunnen gaan toch, zeker op zoiets
Tüteren geeft je grote blij?quote:Op maandag 23 juni 2025 10:09 schreef Troel het volgende:
Weekend goed doorgekomen. Ondanks alle warmte. Scheelt dat ik natuurlijk weinig doe
Maar, als ik wat doe, kost dat zo ongelooflijk veel energie. Van de auto op de step naar de woonkamer is eigenlijk al veel te ver. Maar ben wel blij met mijn nieuwe 'ramp', zodat ik alle trapjes kan ontwijken en gewoon naar beneden kan 'sjezen' (lees: stapje voor stapje, met de rem ingedrukt naar beneden).
O en mijn Takkietoeter is overledenDie zit op mijn step, maar is losgelaten van het daadwerkelijke toetgedeelte.
Misschien een keer of 10?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoevaak je getoeterd hebt![]()
Een toeter is toch wel heul belangrijk dus zou het op de garantie gooien
Das niet veel toeterplezier geweest dan. Zou ik doen wat Nijna zegt, mailtje ertegenaan gooienquote:
en het krantenartikel van het ongelukquote:Op maandag 23 juni 2025 19:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe fanatiek heb je dat ding gebruikt dan?![]()
Ik vind een maand wel heel kort inderdaad... er "even" mee terug gaan is zeker niet zo "even"... of hema (neem aan dat het van hema komt) een mailtje schrijven met de teleurstelling en de noodzaak van het ding, misschien krijg je nog iets voor elkaar
Nouja, het is wel iets wat een glimlach regelt. Net zoals piep piep piep zeggen als ik achteruit ga.quote:
Nouja, daar ben ik dus ook bang voor. Want het is nu een maand geleden, die schouder doet niet minder pijn ofzo dan in het begin. En ben gewoon het meeste bang voor diagonaal stuk zijn waardoor je helemaaaaal niets meer kanquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:28 schreef taxibabe het volgende:
Sterkte vandaag!![]()
En niet demotiverend bedoeld, maar schouder is gewoon kut qua revalidatie. Mijn ongelukje is 5,5 week geleden, maar ik kan er ook nog niet veel mee, wat mij ook behoorlijk frustreert..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:01 schreef Troel het volgende:
Zo, het was een lange zit in het ziekenhuis, maar wel een goede.Geplust voor het positieve verhaal en uiteraard voor de tosti´sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Zo, het was een lange zit in het ziekenhuis, maar wel een goede.omeletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, het was een lange zit in het ziekenhuis, maar wel een goede.https://www.jumbo.com/pro(...)os-8-x-30-g-376127DSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://innopastry.com/pr(...)0lichaam%20opgenomen.
Bouwsteentjes. bij de Jumbo.
Ik ga morgen laten kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)os-8-x-30-g-376127DS
https://innopastry.com/pr(...)0lichaam%20opgenomen.
Bouwsteentjes. bij de Jumbo.
Zo, het was een lange zit in het ziekenhuis, maar wel een goede.KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
Zo, het was een lange zit in het ziekenhuis, maar wel een goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Ik ken ze. Toen ik zwanger was heb ik ook van alles gebruikt. Op zich zijn eiwitten goed te doen in normaal eten, probleem zit hem vooral in mijn eigen eetlust. En Nutridrink lost dat zeker niet op helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Je hebt zelfs eiwit limonade tegenwoordigquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ken ze. Toen ik zwanger was heb ik ook van alles gebruikt. Op zich zijn eiwitten goed te doen in normaal eten, probleem zit hem vooral in mijn eigen eetlust. En Nutridrink lost dat zeker niet op helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |