Ik ben heel blij met deze fijne arts en goede communicatie.
Zenuwen in mijn been is waarschijnlijk blijvend. Ik moest maar niet googelen op dystrofie. De schade moet wel beoordeeld worden nog door een neuroloog, maar het is niet zo dat het mogelijk te herstellen was, zoals bij een grote zenuw.
Tja en de pijn. De pijn zit hem echt op een plek, bij het hielbeen. Daar gaan we mee bezig. Dus revalidatiearts, podoloog. Ook oedeemtherapie erbij vanwege de zwellingen. Mogelijk nog injecties in de hoop dat de pijn minder wordt en als dat allemaal niet helpt kan een en ander nog vastgezet worden, in de hoop dat dat de pijn (deels) wegneemt. Maar geen garanties en daar zijn we ook nog lang niet want er zijn voorliggende mogelijkheden.
De blauwe plek op de plek van de wond geeft aan dat alles nog niet helemaal ok is binnen in mijn voet maar niets om me zorgen over te maken. Die hele plek is overigens ook compleet gevoelloos.
Maar echt, ik gun iedereen deze arts. Eerlijk, recht voor z'n raap. Hoe vervelend de uitkomst misschien ook is, je wert waar je aan toe bent en ik weet dat hij zijn best voor me doet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut