Een gezin, een aanspreekpunt klinkt zo mooi... maar de praktijk is dus wat weerbarstiger...quote:Op woensdag 10 september 2025 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Na die 7 maanden gaan ze kijken of er dan wel een voorliggende voorziening is die toereikend is (wat ik op zich logisch vind, begrijp me niet verkeerd). Hij is met name omdat die vorozieningen op dit moment dat dus niet zijn en dat het automaatje wat ze hier hebben niet gaat werken gezien de afspraken waar het om gaat en hoeveel het er zijn en dat de rolstoel dan mee moet. We hopen dat dat over 7 maanden opgelost is. Stiekem eerder nog. Als dat niet opgelost is, dan zien we wel weer verder. Punt is dat er vanuit mijn regisseur aangestuurd wordt op mijn zelfstandigheid en dat daar automaatje natuurlijk niet bij past.
[..]
In principe kan mijn begeleider dit ook doen, maar ik kon het gewoon via de website doen en dat was een kwartiertje werk. De frustratie dat het niet in 1 keer goed gaat kost meer energie. Een geschikt scootmobiel hier heeft goede vering nodig (iets met een buitengebied en een zandweg) en ik moet naar het dorp kunnen. Die ik nu mag lenen zou ook Enschede moeten halen, maar dan moet je wel echt op tijd wegUitgaande van midden op de weg rijden is de huisarts totaal 15 km en het ziekenhuis zo'n 25 km. Medipoint is hier de leverancier en daar heb ik dan ook contact mee. Gelukkig heb ik niets te maken met de wijkteams in Enschede, hier in Haaksbergen is het allemaal wat beter geregeld. Ofzo, ik heb twee regisseurs die over de begeleiding gaan (topmensen!). En dan nun eentje voor de hulpmiddelen en eentje voor de huishoudelijke ondersteuning. (Los van de jeugdregisseur voor de jongens). Ik weet niet wie het Een gezin, Een aanspreekpunt verzonnen heeft, maar dat werkt niet echt.
Wat fijn dat je er zoveel plezier uithaalt!quote:Op donderdag 25 september 2025 13:47 schreef Troel het volgende:
Ikdie scootmobiel!!!
Wat heerlijk om gewoon lekker in de buitenlucht te zijn (ook al is het soms koud) en zelf naar de fysio en dergelijke te kunnen!
Wat fijn die onafhankelijkheid Troelquote:Op donderdag 25 september 2025 13:47 schreef Troel het volgende:
Ikdie scootmobiel!!!
Wat heerlijk om gewoon lekker in de buitenlucht te zijn (ook al is het soms koud) en zelf naar de fysio en dergelijke te kunnen!
Wat een pech ....quote:Op zondag 28 september 2025 16:01 schreef Troel het volgende:
Vanochtend gleed ik met mijn knie van mijn kniestep af, heb ik mijzelf opgevangen met mijn linkervoet (tja, ergens automatisme, aan de andere kant zou ik dat denk ik ook doen als het me nog een keer zou gebeuren, want op de grond belanden is ook zoiets, want hoe kom je dan weer overeind en wat verneuk je dan?).
En nu heb ik dus een gigantisch zere voet. Als ik morgen nog last heb ga ik de huisarts maar bellen. Kan er niet op staan, kan mijn tenen wel bewegen, maar het midden van mijn voet. Oef. Aandoen en aan hebben van de kousen is ook al niet fijn. En misschien ben ik wel stom, maar ik vertik het dus om daar pijnstillers voor te nemen ook al heb ik er heel veel last van. Was juist zo blij dat ik weer van de Tramadol af was
Ik zie nu pas je Meneertjesicoontje. Ik voel me ook wel een beetje zoquote:
Dit is mevrouwtje oepsquote:Op zondag 28 september 2025 16:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je Meneertjesicoontje. Ik voel me ook wel een beetje zo
Wat balen Troel, auw. Ik hoop dat het gauw beter wordt, slim om anders de huisarts te bellen, zeker als je er niet op kan staan.quote:Op zondag 28 september 2025 16:01 schreef Troel het volgende:
Vanochtend gleed ik met mijn knie van mijn kniestep af, heb ik mijzelf opgevangen met mijn linkervoet (tja, ergens automatisme, aan de andere kant zou ik dat denk ik ook doen als het me nog een keer zou gebeuren, want op de grond belanden is ook zoiets, want hoe kom je dan weer overeind en wat verneuk je dan?).
En nu heb ik dus een gigantisch zere voet. Als ik morgen nog last heb ga ik de huisarts maar bellen. Kan er niet op staan, kan mijn tenen wel bewegen, maar het midden van mijn voet. Oef. Aandoen en aan hebben van de kousen is ook al niet fijn. En misschien ben ik wel stom, maar ik vertik het dus om daar pijnstillers voor te nemen ook al heb ik er heel veel last van. Was juist zo blij dat ik weer van de Tramadol af was
quote:Op maandag 29 september 2025 09:40 schreef Troel het volgende:
Niet gebroken. Wel flink gekneusd. Dus maar weer hoog houden.
Wat een tegenvaller weer ...quote:Op maandag 29 september 2025 09:40 schreef Troel het volgende:
Niet gebroken. Wel flink gekneusd. Dus maar weer hoog houden.
Je wilt niet weten hoe ik mij in de badkamer beweeg uit angst voor…quote:Op maandag 29 september 2025 10:36 schreef Troel het volgende:
Tja, het is niet anders. Het is ook wel gevaarlijk dat douchen.
Bellen dusquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:31 schreef Troel het volgende:
Inmiddels een brief van neurologie dat ze voorlopig nog niet kunnen inplannen. Als ik meer klachten ervaar moet ik terug naar de huisarts.
Ik krijg dan zo de neiging om te bellen en te zeggen dat ik niet via de huisarts doorgestuurd ben.
Ja, maar dat heb ik al drie keer eerder gedaan en dit is dus naar aanleiding van de traumachirurg die erachter ging. Ze hebben gewoon niet eerder tijd. En het liefste zou ik alles in dit ziekenhuis houden, maar maandag word ik teruggebeld door mijn verzekering voor zorgbemiddeling.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |