Logisch tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:28 schreef Troel het volgende:
Nouja en ondertussen ben ik ook echt eigenlijk wel enorm verdrietig.
Plan een paar leuke dingen in. Nodig vriendinnen uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:58 schreef Troel het volgende:
Volgende week gaat mijn kerel een paar dagen weg naar Schotland. Staat al meer dan een jaar gepland, maar toch zorgde het even voor een enorme huilbui. Ik ben gewoon stikjaloers ook al is die reis helemaal niets voor mij.
Ik ga met mijn jongens twee nachtjes naar Amsterdam met Rijksmuseum én Van Gogh museum en ik wil graag naar de legostore (en mijn kind naar de waterdropstore ernaast).quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Plan een paar leuke dingen in. Nodig vriendinnen uit.
Ga EINDELIJK die serie bingen.
Lief zijn voor jezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 3 november 2025 16:02 schreef Troel het volgende:
Weekend was fijn.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 3 november 2025 16:02 schreef Troel het volgende:
Weekend was fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Resistance is futile.
Dat het stop gezet wordt is wel fijn dat je daar bericht van krijgt, je hebt de aangifte ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:35 schreef Troel het volgende:
Kleine update: zorgconsulent gesproken van de zorgverzekering, maar Enschede schijnt ongeveer de kortste wachtlijsten te hebben.
Ik zag vandaag dat eind september het onderzoek van de politie naar de dader is stop gezet. Fijn dat je daar een berichtje van krijgt. Dus mijn contactpersoon daar maar een bericht gestuurd met de vraag of ik mijn fiets dan ook terug krijg. Ik snap heel goed dat het stop gezet is hoor, begrijp me niet verkeerd, maar een bericht (al dan niet geautomatiseerd) zou ik wel begrijpen. Inloggen op mijn politie en dergelijke werkt ook voor geen meter, dus dat gaat lekker!
Donderdag weer naar de traumachirurg, been gaat nog niet lekker.
Lijkt me best confronterend, of niet?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:19 schreef Troel het volgende:
Gisteren mijn fiets opgehaald bij de politie. De foto die ik er van gezien had, is behoorlijk flatteus
Als je mijn fiets ziet en hoort hoe moeilijk het was voor de politie om de camerabeelden terug te kijken vanwege mijn gegilquote:Op woensdag 12 november 2025 00:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lijkt me best confronterend, of niet?
Ik ookquote:Op woensdag 12 november 2025 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je mijn fiets ziet en hoort hoe moeilijk het was voor de politie om de camerabeelden terug te kijken vanwege mijn gegilen dat die aangeven dat ik echt wel geluk gehad heb, dan ben ik blij dat ik er nog ben enzo.
FTFYquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |