Hele bedrijf gaat over in andere handenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Succes vandaag en hopelijk is je nieuwe leidinggevende een fijn persoon om mee te schakelen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Hele bedrijf gaat over in andere handen
Deze arts was kut. Ze luisterde niet. Maar het probleem zit volgens haar in de pees en niet in het gewricht, dus fysio. Maar omdat ik me niet gehoord voelde (ze bleef volhouden dat ik geen pijn had), toch second opinion aangevraagd. Maandag al wel vast naar fysio. Stiekem wel blij dat er andere oplossing is dan opereren
Bizar dit, volhouden dat jij geen pijn hebt en dus eigenlijk stellen dat je glashard aan het liegen bentquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Hele bedrijf gaat over in andere handen
Deze arts was kut. Ze luisterde niet. Maar het probleem zit volgens haar in de pees en niet in het gewricht, dus fysio. Maar omdat ik me niet gehoord voelde (ze bleef volhouden dat ik geen pijn had), toch second opinion aangevraagd. Maandag al wel vast naar fysio. Stiekem wel blij dat er andere oplossing is dan opereren
Sjongejonge... Sommige artsen zijn echt idioten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:30 schreef Troel het volgende:
Volgens de brief naar de huisarts zit de pijn niet IN het gewricht. Het bot is gekneusd. Pezen zijn intact. Dus in al die zes weken is dat gekneusde bot er niet beter op geworden en eerder slechter. Het zal wel. Maandag afspraak met de traumachirurg. Kan ik meteen aangeven dat als ik overgedragen wordt voor mijn been dat het dan niet naar deze arts is![]()
Ik schiet ook gewoon weer vol door het erover te hebben. Ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt.
Ai, sorry, daar had ik natuurlijk weer totaal niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:19 schreef Troel het volgende:
Nouja, het moge duidelijk zijn dat ik een korte nacht gehad heb
De aandacht die het doorrijden nu krijgt heeft best wel veel effect op hoe ik me voel. Misschien niet raar, maar wel vervelend voor mij.
Ow nee, daar doelde ik niet specifiek op hoor. Maar je kan geen nieuwsapp openen zonder dat het erover gaat. NU, NOS, noem maar op. Daar kan jij niets aan doenquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ai, sorry, daar had ik natuurlijk weer totaal niet bij stil gestaan
Ja, dat hele goedpraten met "Fight or Flight" is idd gewoon gelul. Meestal weten ze meer dan uitstekend waarom ze vluchten en is het helemaal geen "ze kunnen er niets aan doen, natuurlijke reactie".quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow nee, daar doelde ik niet specifiek op hoor. Maar je kan geen nieuwsapp openen zonder dat het erover gaat. NU, NOS, noem maar op. Daar kan jij niets aan doen
Het is ook meer van "men kan er niets aan doen dat ze doorrijden, dat is fight or flight". Ja he hallo, ik wel dan? Meld je dan gewoon netjes binnen de 12 uur. Het voelt alsof de aandacht naar de verkeerde kant valt ofzo.
Ik heb ook gewoon de politiefoto's op facebook nog maar een keer gedeeld. Met een contactadvertentie erbij. Misschien dat dat helpt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |