abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218331716
Wat een tyfus en ellende toch -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 26 juli 2025 @ 20:18:59 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218332523
Damn :( :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 juli 2025 @ 08:36:03 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_218335835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 17:03 schreef Schanu het volgende:
Wat vreselijk slecht dat ze dat over het hoofd hebben gezien :o gelukkig hebben ze het nu wel gezien en kunnen ze gericht gaan behandelen. Maar dit zal het herstel vast niet ten goede komen :{
Ik weet niet of het veel uitmaakt. Normaal doe je de boel dan in een sling. Ik deed gewoon niets met mijn arm.
Alleen het opstaan bij toilet, bed en bank zette ik er kracht op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218336258
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 14:51 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, hij is er niet helemaal uit geweest, maar ver genoeg om problemen te geven.
Ervaringsdeskundige hier. Dus als je iets wilt weten pm mij maar. Heel veel sterkte ermee want het is heel pijnlijk.
  zondag 27 juli 2025 @ 13:50:18 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_218338956
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 09:30 schreef F_r het volgende:

[..]
Ervaringsdeskundige hier. Dus als je iets wilt weten pm mij maar. Heel veel sterkte ermee want het is heel pijnlijk.
Ik heb inmiddels al van een heleboel mensen gehoord dat het nooit meer echt goed gaat komen. Dat het pijn doet weet ik helaas al.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218339236
quote:
2s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:50 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels al van een heleboel mensen gehoord dat het nooit meer echt goed gaat komen. Dat het pijn doet weet ik helaas al.
Dat klopt. Ik ben 3x geopereerd en tja elke dag wel pijn en beperkt. Nu had ik mijn schouder echt uit de kom en de kom zelf op 3 plaatsen gebroken. Dat breken kan ook bij het terug zetten gebeurd zijn dat weten ze niet. Ze hadden toen moeten opereren nu staat de kogel scheef en daar kunnen ze niks mee.

Jij ook niet maar als tip laat eventueel met contrastvloeistof kijken of je bandjes van je schouder en in je bovenarm nog goed zijn. Anders blijft hij instabiel met nog meer pijn tot gevolg.
  zondag 27 juli 2025 @ 14:22:46 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_218339314
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 14:16 schreef F_r het volgende:

[..]
Dat klopt. Ik ben 3x geopereerd en tja elke dag wel pijn en beperkt. Nu had ik mijn schouder echt uit de kom en de kom zelf op 3 plaatsen gebroken. Dat breken kan ook bij het terug zetten gebeurd zijn dat weten ze niet. Ze hadden toen moeten opereren nu staat de kogel scheef en daar kunnen ze niks mee.

Jij ook niet maar als tip laat eventueel met contrastvloeistof kijken of je bandjes van je schouder en in je bovenarm nog goed zijn. Anders blijft hij instabiel met nog meer pijn tot gevolg.
Dat hebben ze al gedaan. De banden waren in orde, eentje was geirriteerd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218339354
quote:
2s.gif Op zondag 27 juli 2025 14:22 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat hebben ze al gedaan. De banden waren in orde, eentje was geirriteerd.
Dat is echt heel fijn. Koop je niks voor maar toch.
pi_218339521
Tip om te slapen, ik kreeg Zolpidem.
Neem heel soms een kwartje (!) het werkt als een malle O+

En verder heb ik met verbazing en plaatsvervangende woede gelezen van 1e arts en radioloog }:| :*
  zondag 27 juli 2025 @ 15:51:49 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_218340952
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef Blues het volgende:
Tip om te slapen, ik kreeg Zolpidem.
Neem heel soms een kwartje (!) het werkt als een malle O+

En verder heb ik met verbazing en plaatsvervangende woede gelezen van 1e arts en radioloog }:| :*
Ik heb dus Temazepam en heb nog niets genomen. De afgelopen dagen ging het slapen zowaar vanzelf omdat ik gewoon op was. Misschien is het afkicken al wel klaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218341940
quote:
2s.gif Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef Troel het volgende:

Ik heb dus Temazepam en heb nog niets genomen. De afgelopen dagen ging het slapen zowaar vanzelf omdat ik gewoon op was. Misschien is het afkicken al wel klaar.
Hope so! :*
  maandag 28 juli 2025 @ 13:15:21 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_218352019
Nou, de therapeut die me aangeraden was vanwege expert met EMDT met ASS/ADHD neemt geen nieuwe patienten aan. De vraag is dus of er uberhaupt dan zoiets in de buurt zit. Ik vond de wachttijd van 240 dagen beter klinken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 juli 2025 @ 20:38:26 #133
386633 Adnap
I love Life !
pi_218356103
Woow... Troel ik had wel iets gezien op dat andere platvorm maar wow wat heb jij een hoop narigheid op je af gekregen en die eerste arts en radioloog :X :X Niet best.

Meer dan je een voorspoedig herstel wensen kan ik vanuit hier niet, heel veel sterkte en hopelijk krijg je alle hulp, ondersteunig en zorg die nodig is.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:38:53 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_218452050
Zo. Vandaag weer eens op bezoek geweest in het ziekenhuis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218452120
Stapje voor stapje op weg naar herstel, Troel 😘
pi_218456613
@Troel, dat klinkt als een arts die goed naar je luistert en meedenkt, fijn!
Kleine stapjes :* hopelijk lekker geslapen in het hotel.
Fake it till you make it...
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:07:49 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218458807
Wat is een miva-kamer?
Resistance is futile.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:08:16 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218458811
Fijn dat de arts zo met je meedenkt en best wel opbeurende berichten ook!
Resistance is futile.
pi_218458822
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:07 schreef Seven. het volgende:
Wat is een miva-kamer?
Ik gok mindervaliden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218459366
Fijn dat er nu vooruitgang is en dat je een arts hebt die nu wél weet wat ie doet.
Hoop ik dat je een fijn weekend hebt :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 8 september 2025 @ 15:45:05 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_218715405
Inmiddels is het ruim drie maanden geleden dat mijn leven op de kop gezet werd. Sommige dingen gaan vooruit, sommige dingen wachten nog steeds. Vandaag een gesprek gehad met de praktijkbegeleider, omdat het mentaal niet zo heel lekker gaat. Ik heb me laten vertellen dat het in mij zit dat ik vind dat het raar is om af en toe een dag te huilen, omdat dat waarschijnlijk te maken heeft met de manier waarop ik opgevoed ben. Dat het zelfs beter is om het gewoon te laten, ook al voelt het ongemakkelijk, maar dat het beter is dan het proberen weg te stoppen.
Wel grappig is dat deze man beaamde wat ik zelf ook al bedacht had, proberen alles op te schrijven. Maarja, schrijven is lastig, te lang achter de computer werkt ook niet en dicteren is niet echt mijn ding ;) Dus dat laat ik nog even voor wat het is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218716346
Het is ook niet niks joh! wat je is gebeurd.
Gun het de tijd en de tranen om te herstellen…😘
  maandag 8 september 2025 @ 19:41:37 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218717306
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2025 15:45 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is het ruim drie maanden geleden dat mijn leven op de kop gezet werd. Sommige dingen gaan vooruit, sommige dingen wachten nog steeds. Vandaag een gesprek gehad met de praktijkbegeleider, omdat het mentaal niet zo heel lekker gaat. Ik heb me laten vertellen dat het in mij zit dat ik vind dat het raar is om af en toe een dag te huilen, omdat dat waarschijnlijk te maken heeft met de manier waarop ik opgevoed ben. Dat het zelfs beter is om het gewoon te laten, ook al voelt het ongemakkelijk, maar dat het beter is dan het proberen weg te stoppen.
Wel grappig is dat deze man beaamde wat ik zelf ook al bedacht had, proberen alles op te schrijven. Maarja, schrijven is lastig, te lang achter de computer werkt ook niet en dicteren is niet echt mijn ding ;) Dus dat laat ik nog even voor wat het is.
En gewoon met pen en papier? Is dat ook moeilijk?

Confronterend hè, drie maanden geleden alweer.
Resistance is futile.
  maandag 8 september 2025 @ 20:26:46 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_218717759
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:41 schreef Seven. het volgende:

[..]
En gewoon met pen en papier? Is dat ook moeilijk?

Confronterend hè, drie maanden geleden alweer.
Schrijven voel ik vrij snel in mijn schouder helaas. Of het is onleesbaar vanwege links schrijven :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Spellchecker maandag 8 september 2025 @ 20:35:39 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218717839
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2025 15:45 schreef Troel het volgende:
Dicteren naar iemand of van spraak naar schrift op je computer?

En wat @AnneX zegt ....

:*
  woensdag 10 september 2025 @ 14:40:17 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_218730923
Kleine update: vandaag bezwaar gemaakt tegen de beschikking van de gemeente inzake de scootmobiel. Volgens de beschikking heb ik op 7 augustus de scootmobiel al gekregen (ik mag blij zijn als het ding volgende week afgeleverd wordt). Dan mis ik dus al meer dan een maand van de zeven maanden dat ik het ding zou mogen gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218731530
Zonde, dat je dáár ook weer energie in moet steken. Zou toch logisch zijn dat je zoiets pas kunt gebruiken als het geleverd is :')
pi_218731826
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:40 schreef Troel het volgende:
Kleine update: vandaag bezwaar gemaakt tegen de beschikking van de gemeente inzake de scootmobiel. Volgens de beschikking heb ik op 7 augustus de scootmobiel al gekregen (ik mag blij zijn als het ding volgende week afgeleverd wordt). Dan mis ik dus al meer dan een maand van de zeven maanden dat ik het ding zou mogen gebruiken.
Waarom 7 maanden? En waarom niet zolang het nodig is? Of moet je hem na 7 maanden (al dan niet min de levertijd) weer inleveren en gaan ze dan opnieuw kijken... :')
Gemeenten zijn soms echt niet te volgen.
Succes met weer zo'n energievreter :*
Fake it till you make it...
pi_218731973
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:40 schreef Troel het volgende:
Is er geen case manager bij de gemeente waar je dit kunt neerleggen?
Stomme administratie.
Buurman heeft er een van de Zorgverzekeraar. Tijdelijk.
Edit: hij heeft hem zelf aangeschaft op mp. voor ¤ 600 .De accu is niet helemaal ok. Genoeg voor 10 km vv naar de revalidatie in het volgende dorp.
Hij zegt dat de scoots “waardevast” zijn.

De gem. zet dit uit bij Medipoint, Welzorg, Vegro. Ms eens vragen bij de leverancier waarmee wordt samengewerkt.
En deze ken jij ws wel?
https://www.wijkteamsenschede.nl/
Sterkte hoor!💐

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 10-09-2025 17:31:21 ]
  woensdag 10 september 2025 @ 18:10:24 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_218732513
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 16:42 schreef Nijna het volgende:

[..]
Waarom 7 maanden? En waarom niet zolang het nodig is? Of moet je hem na 7 maanden (al dan niet min de levertijd) weer inleveren en gaan ze dan opnieuw kijken... :')
Gemeenten zijn soms echt niet te volgen.
Succes met weer zo'n energievreter :*
Na die 7 maanden gaan ze kijken of er dan wel een voorliggende voorziening is die toereikend is (wat ik op zich logisch vind, begrijp me niet verkeerd). Hij is met name omdat die vorozieningen op dit moment dat dus niet zijn en dat het automaatje wat ze hier hebben niet gaat werken gezien de afspraken waar het om gaat en hoeveel het er zijn en dat de rolstoel dan mee moet. We hopen dat dat over 7 maanden opgelost is. Stiekem eerder nog. Als dat niet opgelost is, dan zien we wel weer verder. Punt is dat er vanuit mijn regisseur aangestuurd wordt op mijn zelfstandigheid en dat daar automaatje natuurlijk niet bij past.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 16:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is er geen case manager bij de gemeente waar je dit kunt neerleggen?
Stomme administratie.
Buurman heeft er een van de Zorgverzekeraar. Tijdelijk.
Edit: hij heeft hem zelf aangeschaft op mp. voor ¤ 600 .De accu is niet helemaal ok. Genoeg voor 10 km vv naar de revalidatie in het volgende dorp.
Hij zegt dat de scoots “waardevast” zijn.

De gem. zet dit uit bij Medipoint, Welzorg, Vegro. Ms eens vragen bij de leverancier waarmee wordt samengewerkt.
En deze ken jij ws wel?
https://www.wijkteamsenschede.nl/
Sterkte hoor!💐
In principe kan mijn begeleider dit ook doen, maar ik kon het gewoon via de website doen en dat was een kwartiertje werk. De frustratie dat het niet in 1 keer goed gaat kost meer energie. Een geschikt scootmobiel hier heeft goede vering nodig (iets met een buitengebied en een zandweg) en ik moet naar het dorp kunnen. Die ik nu mag lenen zou ook Enschede moeten halen, maar dan moet je wel echt op tijd weg ;) Uitgaande van midden op de weg rijden is de huisarts totaal 15 km en het ziekenhuis zo'n 25 km. Medipoint is hier de leverancier en daar heb ik dan ook contact mee. Gelukkig heb ik niets te maken met de wijkteams in Enschede, hier in Haaksbergen is het allemaal wat beter geregeld. Ofzo, ik heb twee regisseurs die over de begeleiding gaan (topmensen!). En dan nun eentje voor de hulpmiddelen en eentje voor de huishoudelijke ondersteuning. (Los van de jeugdregisseur voor de jongens). Ik weet niet wie het Een gezin, Een aanspreekpunt verzonnen heeft, maar dat werkt niet echt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')