Gvd ....quote:Op woensdag 3 december 2025 17:03 schreef Troel het volgende:
Het hoge woord is eruit, mijn contract wordt niet verlengd.
Die zagen we natuurlijk totaaaaal niet aankomen
Ach ach ach…wat triest voor jou en je gezin.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:03 schreef Troel het volgende:
Het hoge woord is eruit, mijn contract wordt niet verlengd.
Die zagen we natuurlijk totaaaaal niet aankomen
Ik ben blij dat ik in ieder geval de mogelijkheid heb om stil te staan. Het had o zo anders af kunnen lopen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:13 schreef Hupje het volgende:
Echt stom, hoe die ander gewoon doorgaat met zijn leven na een 'foutje' en jij op alle fronten stilstaat
Dat is natuurlijk ook waar.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in ieder geval de mogelijkheid heb om stil te staan. Het had o zo anders af kunnen lopen natuurlijk.
We zijn ook alweer een half jaar verder, dus de huildagen, de depressieve buien en dequote:Op woensdag 3 december 2025 17:33 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar.![]()
Knap als je er zo naar kunt kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn enigszins gereguleerd. Ik ga langzaam vooruit en werk natuurlijk wekelijks met de fysio, de nueroloog en de revalidatie-arts zijn in zicht, volgende week weer tandarts, noem maar op. Als ik was blijven hangen had ik denk veel minder kans gehad om alle tijd die ik heb waarini groei mogelijk is te pakken?troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |