SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hangt er vanaf waar je naar op vakantie bentquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah maar dan wordt hij niet weggevaagd
Er werd geen vervangend vervoer geregeld?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
Leip hoor dat één iemand dat vliegtuigongeluk heeft overleefd en gewoon lopend weg is gegaan.
Hij gaat nu lopend naar Londenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er werd geen vervangend vervoer geregeld?
dat vind je een belediging?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het alweer. Ik ben geen onderdeel van 'men'.![]()
leek me oprecht wel leuk maar ik ben er nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Zin angaan jullie mee? @:mschol @:airwin @:liesje1979
neushoorns in de bijbel zijn zwangerquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
Bijzondere discussie bij de buren
Ik versta niet alles, maar het gaat over iets dat wel/niet in de bijbel staat over zwanger zijn en dat er in de hoorns van neushoorns een lustopwekkende stof zit.
De man in kwestie kan ook gewoon wat zink nemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
Bijzondere discussie bij de buren
Ik versta niet alles, maar het gaat over iets dat wel/niet in de bijbel staat over zwanger zijn en dat er in de hoorns van neushoorns een lustopwekkende stof zit.
Ik kan me wel voorstellen dat hij voorlopig geen behoefte heeft om op het volgende vliegtuig te stappen.quote:
Ik denk dat hij eventjes thuis blijft ja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij voorlopig geen behoefte heeft om op het volgende vliegtuig te stappen.
Het was een Brit toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eventjes thuis blijft ja.
De neushoorn?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De man in kwestie kan ook gewoon wat zink nemen.
Iedereen wil toch wel ergens bij horen?quote:
Dan maar met de boot en treinquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij voorlopig geen behoefte heeft om op het volgende vliegtuig te stappen.
Oh ja verrek je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een Brit toch?
Eigenlijk iets waar ik nog niet eerder echt aan gedacht heb. Als zoiets gebeurt in het buitenland, en je dan toch weer met het vliegtuig terug moet.
er is vast een groepje van mensen die niet bij het men-groepje hoortquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen wil toch wel ergens bij horen?
Eh, yoloquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee wat voor effect zink op neushoorns hebben.quote:
op zn kop gaan hangenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat voor effect zink op neushoorns hebben.
Maar als je als man moeite hebt om hem omhoog te krijgen, zijn er zoveel andere opties verkrijgbaar dan neushoornhoorn.
Daar houd ik mij dan maar aan vast.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er is vast een groepje van mensen die niet bij het men-groepje hoort
Beste feestje is zaterdagquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik baal echt een beetje dat dat feest op 5 juli is. Kut haags, had het nou niet gedeeld dan had ik het ook niet geweten en ook niks gemist
Hey, ja wacht, daar heb ik ook veel zin inquote:
Dan maar met de boot en treinquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat voor effect zink op neushoorns hebben.
Maar als je als man moeite hebt om hem omhoog te krijgen, zijn er zoveel andere opties verkrijgbaar dan neushoornhoorn.
Wat is er zaterdag?quote:
Ik denk niet dat hij daar aanwezig is, misschien om te rellenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik baal echt een beetje dat dat feest op 5 juli is. Kut haags, had het nou niet gedeeld dan had ik het ook niet geweten en ook niks gemist
Langharigtuig in de Efteling volgens mijquote:
Nee dat is 23 augustus pasquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Langharigtuig in de Efteling volgens mij
Ik liep net naar bed en dat was stap 20.000 dus het is mooi geweestquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog maar even een loopje gedaan buiten. 6355 nu. Enigszins dragelijk
Beste feestje?quote:
Ik heb wel lang haar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Langharigtuig in de Efteling volgens mij
ik had gisteren ruim 14,5k en maandag bijna 16k. Wil komende week wel weer eens een 20k proberen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik liep net naar bed en dat was stap 20.000 dus het is mooi geweest
Zit ook al een uurtje aan de port
Maar je bent geen tuig of metalhead zover ik weet...quote:
Dudje zijn verjaardag feestjequote:
Maar ben je ook tuig?quote:
ben bang voor morgen want dat is een luilak dag en het zou zonde zijn om op dat 97 van de 100 niet die 10k te halenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had gisteren ruim 14,5k en maandag bijna 16k. Wil komende week wel weer eens een 20k proberen.
verkeerde account nattekatquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, het is vies warm buiten. Ik heb besloten niet te gaan sporten vanavond.
thuisbezorg.nl en voor de deur aannemenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
In de categorie viesdiklui
Gaan we nu aankleden en naar een restaurantje
Of gaan we lui zijn op de hotelkamer waar roomservice 13 euro extra kost
Nee dat kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar je bent geen tuig of metalhead zover ik weet...
Is dudje zaterdag jaritquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje zijn verjaardag feestje
We hebben te veel eten dus jij mag ook komen
Maar ben
[..]
Maar ben je ook tuig?
Ik
[..]
ben bang voor morgen want dat is een luilak dag en het zou zonde zijn om op dat 97 van de 100 niet die 10k te halen
In badjas?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
thuisbezorg.nl en voor de deur aannemen
jaquote:
Restaurantje meer kans op lekker etenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
In de categorie viesdiklui
Gaan we nu aankleden en naar een restaurantje
Of gaan we lui zijn op de hotelkamer waar roomservice 13 euro extra kost
Gebeurt dat nog vaak? Dat je ergens heen moet waar je nog jiet bent geweest?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag best veel post.. Een wijk waar ik normaal ongeveer een uur voor nodig heb, deed ik vandaag ruim 2 uur over...
Morgen hopelijk wat rustiger en als de post die in mijn sorteerkast lag vanmiddag ook echt de te bezorgen post voor morgen is, mag ik naar een stukje Veldhoven waar ik nog niet eerder ben geweest.
spannend!quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag best veel post.. Een wijk waar ik normaal ongeveer een uur voor nodig heb, deed ik vandaag ruim 2 uur over...
Morgen hopelijk wat rustiger en als de post die in mijn sorteerkast lag vanmiddag ook echt de te bezorgen post voor morgen is, mag ik naar een stukje Veldhoven waar ik nog niet eerder ben geweest.
dud0r is jouw vader?quote:
Dudje is jou pa?quote:
Maar 10k kun je voor het ontbijt doen. Jij wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben bang voor morgen want dat is een luilak dag en het zou zonde zijn om op dat 97 van de 100 niet die 10k te halen
Nee, ik ben bijna overal wel geweest in Eindje, Geldrop en Veldhoven. Zijn een paar wijken in Eindhoven die ik nog nooit gehad heb in deze 12 jaar dat ik dit werk nu doe.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gebeurt dat nog vaak? Dat je ergens heen moet waar je nog jiet bent geweest?
quote:
Dan was ie al vader voordat ie geboren wasquote:
met @dud0r weet je maar nooitquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dan was ie al vader voordat ie geboren was![]()
Roomijs sowieso eerst altijd 5-10 minuten uit de vriezer hebben voordat je er aan gaat beginnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
Mijn ijs is heel erg bevroren en dat klinkt misschien gek maar ik heb van die huismerkcornetto's en dat ijs hoort niet keihard te zijn normaal.
Nou dat hoeft normaal ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roomijs sowieso eerst altijd 5-10 minuten uit de vriezer hebben voordat je er aan gaat beginnen
Wat is dat nou weer voor onzin. Alsof je ijscravings van tien minuten ziet aankomenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roomijs sowieso eerst altijd 5-10 minuten uit de vriezer hebben voordat je er aan gaat beginnen
@dud0r kan ook alles hequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dan was ie al vader voordat ie geboren was![]()
Ja, gewoon een beetje zelfcontrolequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Alsof je ijscravings van tien minuten ziet aankomen
Wij hadden ooit van die goedkope (goddelijke) chocosticks, maar die lagen al een tijdje in de vriezerquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
Mijn ijs is heel erg bevroren en dat klinkt misschien gek maar ik heb van die huismerkcornetto's en dat ijs hoort niet keihard te zijn normaal.
Dat is wel de reden dat we nu hebben aangekleedquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Restaurantje meer kans op lekker eten
Ben zo te zien vandaag door de 2,5 miljoen stapjes gegaan voor dit jaar vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 10k kun je voor het ontbijt doen. Jij wel.
Zelfcontrole. Op Fok?quote:
quote:
quote:
quote:
Als je je ijsje na het eten neemt moet je het er gewoon uithalen zodra je aan je maaltijd begint, dan is die daarna precies goedquote:
Heel verstandigquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is wel de reden dat we nu hebben aangekleed
Ben niet in een bui dat ik mediocre voer aan kan nu
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je ijsje na het eten neemt moet je het er gewoon uithalen zodra je aan je maaltijd begint, dan is die daarna precies goed
Nee, dat ben ik afgeleerd. Een beetje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet iedereen schranst zn eten naar binnen
beetje is al winstquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik afgeleerd. Een beetje.
Ja ja, elke stap is er een en zoquote:
Kom maar eens naar een KSC_meet. Dan weet je meteen weer hoe het moetquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik afgeleerd. Een beetje.
preciesquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, elke stap is er een en zo
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet iedereen schranst zn eten naar binnen
quote:
quote:
Och, old habits en zo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kom maar eens naar een KSC_meet. Dan weet je meteen weer hoe het moet
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
het gaat hier afwisselen goed met etenhet ging zo goed
maar alsnog beter dan hoe het ooit was, dus ook winst?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, old habits en zo.
[..]
Ja, uiteraard.
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is @:dud0r de nieuwe Chuck Norris?
Ja.quote:
Welke soortenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
@:ama Milka in de folder van die Grenze
Misschien een zonnesteek?quote:
Peanut caramel, soort kleine reepjes. Drie voor een euro.quote:
hehequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zulke dingen weleens halen voor in de bios maar ze halen de bios nooit. Heb ik met M&Ms ook altijd. En Knoppers.
Knoppers is wel perfect om mee te nemen want zit je thuis niet met die zooi.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zulke dingen weleens halen voor in de bios maar ze halen de bios nooit. Heb ik met M&Ms ook altijd. En Knoppers.
Nee die wafels zijn lastig eten. Maar die repen zijn heerlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Knoppers is wel perfect om mee te nemen want zit je thuis niet met die zooi.
Het is even een paar dagen warmer dan normaal en iedereen doet andersquote:
Die wafels zijn toch prima te eten?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die wafels zijn lastig eten. Maar die repen zijn heerlijk.
Hup lui zwijn!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. 8867. Misschien kan het nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hup lui zwijn!Dadelijk gaat ie nog knorren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat laatste is wel een terechte klacht ja. Ik koop ze gewoon bijna nooit meer omdat het onmogelijk is om ze te eten zonder heel erg te knoeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze flikkeren uit elkaar en maken herrie.
Al bijna net zoveel als mijn 13.000 stappen vandaag.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. 8867. Misschien kan het nog
Maar ze hebben er wel goedkopere versies van bij de action en nettorama.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een terechte klacht ja. Ik koop ze gewoon bijna nooit meer omdat het onmogelijk is om ze te eten zonder heel erg te knoeien.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hup lui zwijn!Ander keertje misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En waarom kan het dan niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ja
[..]
Ja.
Wel slecht nieuws. We kunnen niet gaan happen als ik binnenkort in de buurt ben want het is op een woensdag
Hup Fles, je kan hetquote:
20 hier.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blijkbaar ben ik op een punt in mijn ouderdom dat ik olijven lust
Geen olijfje te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
KIIIEEEP.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een vreemde salade bij elkaar gegooid
Gemengde sla, nectarines, druiven, komkommer, walnoot en kipchilpolata's
Beetje vreemd, maar stiekem best lekker
je was ok.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kiepchilpotatoes?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een vreemde salade bij elkaar gegooid
Gemengde sla, nectarines, druiven, komkommer, walnoot en kipchilpolata's
Beetje vreemd, maar stiekem best lekker
Ja chipolata's maar dan van kiep, en afgekoeld in de salade dus chillquote:
quote:
quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.quote:
Is dat niet het perfecte moment om je eigen werk te doen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben klaar met vandaag, of dit schooljaar. Ik trek het gewoon niet meer?maar het gaat echt nergens over, dus daarom trek ik het niet meer ofzo.
Morgen weer halve dag toetsen, ik doe echt niks anders dan toetsen afnemen. Waarom moet ik dit ineens allemaal doenik kom echt totaal niet aan mn eigen werk toe
Dan eet de bezorger het zelf op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel goed opletten, want ik ga de deurbel hier nooit horen
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.
Had er nog niet eerder van gehoord.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja chipolata's maar dan van kiep, en afgekoeld in de salade dus chill
.. als ik toetsen moet afnemen? hoe?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat niet het perfecte moment om je eigen werk te doen?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan eet de bezorger het zelf op.
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor jequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben klaar met vandaag, of dit schooljaar. Ik trek het gewoon niet meer?maar het gaat echt nergens over, dus daarom trek ik het niet meer ofzo.
Morgen weer halve dag toetsen, ik doe echt niks anders dan toetsen afnemen. Waarom moet ik dit ineens allemaal doenik kom echt totaal niet aan mn eigen werk toe
haal ik wel voor je opquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.
Denk ik wel aan het goede soort toets?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. als ik toetsen moet afnemen? hoe?
Het kan ook zijn dat niet medicijnen nog niet werken voor typtyfusquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had er nog niet eerder van gehoord.
the_more_you_know.gif
🤔🤔🤔🤔quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haal ik wel voor je opals verrassing, vindt ie vast leuk
Ze moet een hele dag piano's schoonmaken met een stofdoekje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik wel aan het goede soort toets?
Geef je nu toe dat je een uitkering hebt??quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon ook niet gemaakt om te werken.
Zie je, ik jouw toets, jij de dinoquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haal ik wel voor je opals verrassing, vindt ie vast leuk
Ahaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moet een hele dag piano's schoonmaken met een stofdoekje.
Niet medicijnen doen over het algemeen weinig inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat niet medicijnen nog niet werken voor typtyfus
Dat moet in je aard liggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je een uitkering hebt??![]()
Heb je ook al een balkon?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou maar lekker op het balkon chillen en op m'n bestelling wachten.
#goedeleef
Altijd lekker.quote:
Godverquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet medicijnen doen over het algemeen weinig inderdaad.
Hahaaaaa![]()
heel graag! Of samen, dat is ook primaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor je
haha, denk het niet. Ik moet beoordelen, niet surveilleren oidquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik wel aan het goede soort toets?
Nattekat heeft meer dan we denken.quote:
quote:
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zie je, ik jouw toets, jij de dino
Gewoon zeggen dat je lilak bent
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft meer dan we denken.
Hmmm...quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.
vaatwasser in de badkamer, die wordt echt vaak vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft meer dan we denken.
Mijn bijdrage is dan dat ik hapjes ga eten met dudquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukken
Dat jij dit weet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vaatwasser in de badkamer, die wordt echt vaak vergeten
Heb jij een balkon?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.
Lijken jullie zo op elkaar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor je
ik ben jaloersquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is dan dat ik hapjes ga eten met dud
Karig.quote:
Over mij?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben jaloers
Dudje en ik hebben over jou geroddeld hihihih
Zo, rijke stinkerd!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
In mijn vorige huis had ik niets, alleen de open galerij.
Dus nu heb ik een tuin én een balkon
We zijn bijna hetzelfdequote:
Van kut kinderen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Er zit hier een stel kutkinderen de meeuwen te voeren. Ik weet nu al waar we hier de komende dagen heel erg last van gaan hebben.
Daar heb je altijd last van.quote:
Gooi steentjesquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Er zit hier een stel kutkinderen de meeuwen te voeren. Ik weet nu al waar we hier de komende dagen heel erg last van gaan hebben.
Zal kijken of ik een andere dag nog in de buurt komquote:
Denk het ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukken
Bakstenen.quote:
Grotere steen pakken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is dat kind aan het huilen, nog erger.
Donders.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We zijn bijna hetzelfde
Maar mickytjuh is mijn kloon dus die lijkt er meer op
Sow.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met boom en al naar binnen gekirbyd.
24,5quote:
Pfff.quote:
quote:
Ja tot een uurtje of 2 was het haast 'koud' binnen met 20 graden, en daarna is het opeens omhoog geschoten, terwijl ik toch alles dicht hebquote:
Stomen op zolder.quote:
Nee, dat is vochtig en 37 graden.quote:
Moet ik eerst een zolder hebbenquote:
Heeft ook geen zin om de ramen open te gooien want het is nog 29 graden buitenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik eerst een zolder hebben
Al komt er morgen wel een monteur langs van de praxis om te kijken hoe de vlizotrap kan worden geplaatst om de zolder begaanbaar te maken
Tenzij ze 50+ zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is vochtig en 37 graden.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tot een uurtje of 2 was het haast 'koud' binnen met 20 graden, en daarna is het opeens omhoog geschoten, terwijl ik toch alles dicht heb
Vooral zien wat de woningbouw er in al die jaren voor mij aan creatieve oplossingen heeft bedachtquote:
Zo heet nog daarquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om de ramen open te gooien want het is nog 29 graden buiten
Ik moet de planten water geven dus ik zal wel even moeten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu de deur open zetten hebben er echt heel weinig van begrepen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om de ramen open te gooien want het is nog 29 graden buiten
Ik heb dat de hele dag al en het is hier 20,5 nu.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Die mensen zijn absoluut niet de planten water aan het geven, ze hebben ook de ramen open staan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet de planten water geven dus ik zal wel even moeten.
Gelukkig wel lage luchtvochtigheid nu nog, dus het valt wel meequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo heet nog daar
*Haalt opgelucht adem in noordelijke helft
Bij jou is het vandaag dan ook niet 28 graden geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat de hele dag al en het is hier 20,5 nu.
Het is echt lekker buiten jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig wel lage luchtvochtigheid nu nog, dus het valt wel mee
Nee 26quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het vandaag dan ook niet 28 graden geweest.
Klinkt als mijn buren, die hebben ook al heel de dag de ramen en deuren openquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen zijn absoluut niet de planten water aan het geven, ze hebben ook de ramen open staan.
Wil jij de instructie voor in de OP verzorgen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
In Foqueville wonen alleen slimme mensen die snappen dat dat heel dom is. En Ama.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil jij de instructie voor in de OP verzorgen?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het vandaag dan ook niet 28 graden geweest.
Rookie numbersquote:
quote:High Temperature
30.4°C at 16:47
Low Temperature
12.8°C at 6:02
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheidquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig wel lage luchtvochtigheid nu nog, dus het valt wel mee
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheid
Ik kan echt niet wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Etto aardappelkrokEtto!quote:
Outdoor saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zondag wordt het weer normaalquote:
quote:
Boekwerken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
Slakjesijsquote:
Die zit ergens in de bosjes verstopt denk ik tot het weer gaat regenen.quote:
De bouwinstructies?quote:
Ik doe het liever via de app.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
ja... ze wachten op het juiste momentquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zit ergens in de bosjes verstopt denk ik tot het weer gaat regenen.
De instructieboekjes.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja... ze wachten op het juiste moment
Woah. Zoveel weeg ik bijnaquote:
Hoezo eigenlijk een dip na therapie? Hoor je je niet juist opgelucht te voelen, en klaar om actie te ondernemen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
After therapie dipje. Brb. 🫠
Ik vind dat handig. 🤷🏼♀️quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Wat zou daar het voordeel zijn?
Due sets van Bricklink zien er altijd comfy uit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar mijn LEGO paddenstoelen dorpje maar moet even geduld hebben.
Dit is mijn eerste keer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Due sets van Bricklink zien er altijd comfy uit.
Ik open de instructies meestal op de laptopquote:
Oh zo. Wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De instructieboekjes.
Samen in een stuk karton, in een doos met iets van 20 zakjes, in een doos karton in een doos karton.
Greta is niet blij met ze denk ik.
Friemelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Vooral met friemel dingetjes zie ik soms net wat beter waar het moet.
Hier op zondag, 30 graden en onweerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klaarstaan als een droestige stier om de hele wereld op de woeste hoorns te nemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk een dip na therapie? Hoor je je niet juist opgelucht te voelen, en klaar om actie te ondernemen?
Hier wordt het morgen en zaterdag juist 30, met kans op onweerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier op zondag, 30 graden en onweerMaar tot die tijd nog even lekker buiten zijn
Ik moest lachen omdat ik te snel lasquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Die clematis hoort aan het rekje aan de linkerkant te groeien. Die is nu kaal.
Goed IDquote:
En die er onder? Is dat Jasmijn?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Die clematis hoort aan het rekje aan de linkerkant te groeien. Die is nu kaal.
Eeeh geen ideequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke combi, Toscaanse Jasmijn en een C. Macropetala?
Ik heb pas sinds een paar weken een Jasmijn in de voortuinquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de witte bloemetjes is jasmijn ja. Die wordt een beetje verdrongen.
Hij ruikt lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds een paar weken een Jasmijn in de voortuin
Dus die is nog heel klein
Ja dat had ik gelezen iddquote:
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een prachtige jasmijn in de tuin in Hongarije
Wel een letterlijke druiloor tochquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Zie ergens op sociale media iemand die zichzelf "een letterlijke duizendpoot" noemt
Het is figuurlijke, druiloor
Nee maar de buurkindjes moeten nog aaienquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb best zin om te slapen dus hopelijk maakt Hedwig het niet te laat. Maar nu slapen is sowieso nog te vroeg.
Mag hopen dat die kinderen nu wel slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar de buurkindjes moeten nog aaien
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
De auto gaf vanmiddag 30 aan. Qua temperatuur dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |