Welke soortenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
@:ama Milka in de folder van die Grenze
Misschien een zonnesteek?quote:
Peanut caramel, soort kleine reepjes. Drie voor een euro.quote:
hehequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zulke dingen weleens halen voor in de bios maar ze halen de bios nooit. Heb ik met M&Ms ook altijd. En Knoppers.
Knoppers is wel perfect om mee te nemen want zit je thuis niet met die zooi.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zulke dingen weleens halen voor in de bios maar ze halen de bios nooit. Heb ik met M&Ms ook altijd. En Knoppers.
Nee die wafels zijn lastig eten. Maar die repen zijn heerlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Knoppers is wel perfect om mee te nemen want zit je thuis niet met die zooi.
Het is even een paar dagen warmer dan normaal en iedereen doet andersquote:
Die wafels zijn toch prima te eten?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die wafels zijn lastig eten. Maar die repen zijn heerlijk.
Hup lui zwijn!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. 8867. Misschien kan het nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hup lui zwijn!Dadelijk gaat ie nog knorren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat laatste is wel een terechte klacht ja. Ik koop ze gewoon bijna nooit meer omdat het onmogelijk is om ze te eten zonder heel erg te knoeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze flikkeren uit elkaar en maken herrie.
Al bijna net zoveel als mijn 13.000 stappen vandaag.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. 8867. Misschien kan het nog
Maar ze hebben er wel goedkopere versies van bij de action en nettorama.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een terechte klacht ja. Ik koop ze gewoon bijna nooit meer omdat het onmogelijk is om ze te eten zonder heel erg te knoeien.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hup lui zwijn!Ander keertje misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En waarom kan het dan niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ja
[..]
Ja.
Wel slecht nieuws. We kunnen niet gaan happen als ik binnenkort in de buurt ben want het is op een woensdag
Hup Fles, je kan hetquote:
20 hier.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blijkbaar ben ik op een punt in mijn ouderdom dat ik olijven lust
Geen olijfje te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
KIIIEEEP.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een vreemde salade bij elkaar gegooid
Gemengde sla, nectarines, druiven, komkommer, walnoot en kipchilpolata's
Beetje vreemd, maar stiekem best lekker
je was ok.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kiepchilpotatoes?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een vreemde salade bij elkaar gegooid
Gemengde sla, nectarines, druiven, komkommer, walnoot en kipchilpolata's
Beetje vreemd, maar stiekem best lekker
Ja chipolata's maar dan van kiep, en afgekoeld in de salade dus chillquote:
quote:
quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.quote:
Is dat niet het perfecte moment om je eigen werk te doen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben klaar met vandaag, of dit schooljaar. Ik trek het gewoon niet meer?maar het gaat echt nergens over, dus daarom trek ik het niet meer ofzo.
Morgen weer halve dag toetsen, ik doe echt niks anders dan toetsen afnemen. Waarom moet ik dit ineens allemaal doenik kom echt totaal niet aan mn eigen werk toe
Dan eet de bezorger het zelf op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel goed opletten, want ik ga de deurbel hier nooit horen
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.
Had er nog niet eerder van gehoord.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja chipolata's maar dan van kiep, en afgekoeld in de salade dus chill
.. als ik toetsen moet afnemen? hoe?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat niet het perfecte moment om je eigen werk te doen?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan eet de bezorger het zelf op.
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor jequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben klaar met vandaag, of dit schooljaar. Ik trek het gewoon niet meer?maar het gaat echt nergens over, dus daarom trek ik het niet meer ofzo.
Morgen weer halve dag toetsen, ik doe echt niks anders dan toetsen afnemen. Waarom moet ik dit ineens allemaal doenik kom echt totaal niet aan mn eigen werk toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |