Ja, gewoon een beetje zelfcontrolequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Alsof je ijscravings van tien minuten ziet aankomen
Wij hadden ooit van die goedkope (goddelijke) chocosticks, maar die lagen al een tijdje in de vriezerquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
Mijn ijs is heel erg bevroren en dat klinkt misschien gek maar ik heb van die huismerkcornetto's en dat ijs hoort niet keihard te zijn normaal.
Dat is wel de reden dat we nu hebben aangekleedquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Restaurantje meer kans op lekker eten
Ben zo te zien vandaag door de 2,5 miljoen stapjes gegaan voor dit jaar vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 10k kun je voor het ontbijt doen. Jij wel.
Zelfcontrole. Op Fok?quote:
quote:
quote:
quote:
Als je je ijsje na het eten neemt moet je het er gewoon uithalen zodra je aan je maaltijd begint, dan is die daarna precies goedquote:
Heel verstandigquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is wel de reden dat we nu hebben aangekleed
Ben niet in een bui dat ik mediocre voer aan kan nu
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je ijsje na het eten neemt moet je het er gewoon uithalen zodra je aan je maaltijd begint, dan is die daarna precies goed
Nee, dat ben ik afgeleerd. Een beetje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet iedereen schranst zn eten naar binnen
beetje is al winstquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik afgeleerd. Een beetje.
Ja ja, elke stap is er een en zoquote:
Kom maar eens naar een KSC_meet. Dan weet je meteen weer hoe het moetquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik afgeleerd. Een beetje.
preciesquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, elke stap is er een en zo
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet iedereen schranst zn eten naar binnen
quote:
quote:
Och, old habits en zo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kom maar eens naar een KSC_meet. Dan weet je meteen weer hoe het moet
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
het gaat hier afwisselen goed met etenhet ging zo goed
maar alsnog beter dan hoe het ooit was, dus ook winst?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, old habits en zo.
[..]
Ja, uiteraard.
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is @:dud0r de nieuwe Chuck Norris?
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|