Nee dat kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar je bent geen tuig of metalhead zover ik weet...
Is dudje zaterdag jaritquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje zijn verjaardag feestje
We hebben te veel eten dus jij mag ook komen
Maar ben
[..]
Maar ben je ook tuig?
Ik
[..]
ben bang voor morgen want dat is een luilak dag en het zou zonde zijn om op dat 97 van de 100 niet die 10k te halen
In badjas?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
thuisbezorg.nl en voor de deur aannemen
jaquote:
Restaurantje meer kans op lekker etenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
In de categorie viesdiklui
Gaan we nu aankleden en naar een restaurantje
Of gaan we lui zijn op de hotelkamer waar roomservice 13 euro extra kost
Gebeurt dat nog vaak? Dat je ergens heen moet waar je nog jiet bent geweest?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag best veel post.. Een wijk waar ik normaal ongeveer een uur voor nodig heb, deed ik vandaag ruim 2 uur over...
Morgen hopelijk wat rustiger en als de post die in mijn sorteerkast lag vanmiddag ook echt de te bezorgen post voor morgen is, mag ik naar een stukje Veldhoven waar ik nog niet eerder ben geweest.
spannend!quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag best veel post.. Een wijk waar ik normaal ongeveer een uur voor nodig heb, deed ik vandaag ruim 2 uur over...
Morgen hopelijk wat rustiger en als de post die in mijn sorteerkast lag vanmiddag ook echt de te bezorgen post voor morgen is, mag ik naar een stukje Veldhoven waar ik nog niet eerder ben geweest.
dud0r is jouw vader?quote:
Dudje is jou pa?quote:
Maar 10k kun je voor het ontbijt doen. Jij wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben bang voor morgen want dat is een luilak dag en het zou zonde zijn om op dat 97 van de 100 niet die 10k te halen
Nee, ik ben bijna overal wel geweest in Eindje, Geldrop en Veldhoven. Zijn een paar wijken in Eindhoven die ik nog nooit gehad heb in deze 12 jaar dat ik dit werk nu doe.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gebeurt dat nog vaak? Dat je ergens heen moet waar je nog jiet bent geweest?
quote:
Dan was ie al vader voordat ie geboren wasquote:
met @dud0r weet je maar nooitquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dan was ie al vader voordat ie geboren was![]()
Roomijs sowieso eerst altijd 5-10 minuten uit de vriezer hebben voordat je er aan gaat beginnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
Mijn ijs is heel erg bevroren en dat klinkt misschien gek maar ik heb van die huismerkcornetto's en dat ijs hoort niet keihard te zijn normaal.
Nou dat hoeft normaal ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roomijs sowieso eerst altijd 5-10 minuten uit de vriezer hebben voordat je er aan gaat beginnen
Wat is dat nou weer voor onzin. Alsof je ijscravings van tien minuten ziet aankomenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roomijs sowieso eerst altijd 5-10 minuten uit de vriezer hebben voordat je er aan gaat beginnen
@dud0r kan ook alles hequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dan was ie al vader voordat ie geboren was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |