quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blijkbaar ben ik op een punt in mijn ouderdom dat ik olijven lust
Geen olijfje te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
KIIIEEEP.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een vreemde salade bij elkaar gegooid
Gemengde sla, nectarines, druiven, komkommer, walnoot en kipchilpolata's
Beetje vreemd, maar stiekem best lekker
je was ok.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kiepchilpotatoes?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een vreemde salade bij elkaar gegooid
Gemengde sla, nectarines, druiven, komkommer, walnoot en kipchilpolata's
Beetje vreemd, maar stiekem best lekker
Ja chipolata's maar dan van kiep, en afgekoeld in de salade dus chillquote:
quote:
quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.quote:
Is dat niet het perfecte moment om je eigen werk te doen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben klaar met vandaag, of dit schooljaar. Ik trek het gewoon niet meer?maar het gaat echt nergens over, dus daarom trek ik het niet meer ofzo.
Morgen weer halve dag toetsen, ik doe echt niks anders dan toetsen afnemen. Waarom moet ik dit ineens allemaal doenik kom echt totaal niet aan mn eigen werk toe
Dan eet de bezorger het zelf op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel goed opletten, want ik ga de deurbel hier nooit horen
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.
Had er nog niet eerder van gehoord.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja chipolata's maar dan van kiep, en afgekoeld in de salade dus chill
.. als ik toetsen moet afnemen? hoe?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat niet het perfecte moment om je eigen werk te doen?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan eet de bezorger het zelf op.
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor jequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben klaar met vandaag, of dit schooljaar. Ik trek het gewoon niet meer?maar het gaat echt nergens over, dus daarom trek ik het niet meer ofzo.
Morgen weer halve dag toetsen, ik doe echt niks anders dan toetsen afnemen. Waarom moet ik dit ineens allemaal doenik kom echt totaal niet aan mn eigen werk toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |