haal ik wel voor je opquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.
Denk ik wel aan het goede soort toets?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. als ik toetsen moet afnemen? hoe?
Het kan ook zijn dat niet medicijnen nog niet werken voor typtyfusquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had er nog niet eerder van gehoord.
the_more_you_know.gif
🤔🤔🤔🤔quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haal ik wel voor je opals verrassing, vindt ie vast leuk
Ze moet een hele dag piano's schoonmaken met een stofdoekje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik wel aan het goede soort toets?
Geef je nu toe dat je een uitkering hebt??quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon ook niet gemaakt om te werken.
Zie je, ik jouw toets, jij de dinoquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haal ik wel voor je opals verrassing, vindt ie vast leuk
Ahaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moet een hele dag piano's schoonmaken met een stofdoekje.
Niet medicijnen doen over het algemeen weinig inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat niet medicijnen nog niet werken voor typtyfus
Dat moet in je aard liggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je een uitkering hebt??![]()
Heb je ook al een balkon?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou maar lekker op het balkon chillen en op m'n bestelling wachten.
#goedeleef
Altijd lekker.quote:
Godverquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet medicijnen doen over het algemeen weinig inderdaad.
Hahaaaaa![]()
heel graag! Of samen, dat is ook primaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor je
haha, denk het niet. Ik moet beoordelen, niet surveilleren oidquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik wel aan het goede soort toets?
Nattekat heeft meer dan we denken.quote:
quote:
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zie je, ik jouw toets, jij de dino
Gewoon zeggen dat je lilak bent
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft meer dan we denken.
Hmmm...quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.
vaatwasser in de badkamer, die wordt echt vaak vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft meer dan we denken.
Mijn bijdrage is dan dat ik hapjes ga eten met dudquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukken
Dat jij dit weet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vaatwasser in de badkamer, die wordt echt vaak vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |