haal ik wel voor je opquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik op woensdag na werk m'n kind moet ophalen.
Denk ik wel aan het goede soort toets?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. als ik toetsen moet afnemen? hoe?
Het kan ook zijn dat niet medicijnen nog niet werken voor typtyfusquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had er nog niet eerder van gehoord.
the_more_you_know.gif
🤔🤔🤔🤔quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haal ik wel voor je opals verrassing, vindt ie vast leuk
Ze moet een hele dag piano's schoonmaken met een stofdoekje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik wel aan het goede soort toets?
Geef je nu toe dat je een uitkering hebt??quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon ook niet gemaakt om te werken.
Zie je, ik jouw toets, jij de dinoquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haal ik wel voor je opals verrassing, vindt ie vast leuk
Ahaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moet een hele dag piano's schoonmaken met een stofdoekje.
Niet medicijnen doen over het algemeen weinig inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat niet medicijnen nog niet werken voor typtyfus
Dat moet in je aard liggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je een uitkering hebt??![]()
Heb je ook al een balkon?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou maar lekker op het balkon chillen en op m'n bestelling wachten.
#goedeleef
Altijd lekker.quote:
Godverquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet medicijnen doen over het algemeen weinig inderdaad.
Hahaaaaa![]()
heel graag! Of samen, dat is ook primaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor je
haha, denk het niet. Ik moet beoordelen, niet surveilleren oidquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik wel aan het goede soort toets?
Nattekat heeft meer dan we denken.quote:
quote:
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zie je, ik jouw toets, jij de dino
Gewoon zeggen dat je lilak bent
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft meer dan we denken.
Hmmm...quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.
vaatwasser in de badkamer, die wordt echt vaak vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft meer dan we denken.
Mijn bijdrage is dan dat ik hapjes ga eten met dudquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukken
Dat jij dit weet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vaatwasser in de badkamer, die wordt echt vaak vergeten
Heb jij een balkon?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Normaal krijg je dit soort inkijkjes niet.
Lijken jullie zo op elkaar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan als ge dubbelganger een toets afname overnemen voor je
ik ben jaloersquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is dan dat ik hapjes ga eten met dud
Karig.quote:
Over mij?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben jaloers
Dudje en ik hebben over jou geroddeld hihihih
Zo, rijke stinkerd!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
In mijn vorige huis had ik niets, alleen de open galerij.
Dus nu heb ik een tuin én een balkon
We zijn bijna hetzelfdequote:
Van kut kinderen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Er zit hier een stel kutkinderen de meeuwen te voeren. Ik weet nu al waar we hier de komende dagen heel erg last van gaan hebben.
Daar heb je altijd last van.quote:
Gooi steentjesquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Er zit hier een stel kutkinderen de meeuwen te voeren. Ik weet nu al waar we hier de komende dagen heel erg last van gaan hebben.
Zal kijken of ik een andere dag nog in de buurt komquote:
Denk het ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha, ik denk dat dit gaat lukken
Bakstenen.quote:
Grotere steen pakken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is dat kind aan het huilen, nog erger.
Donders.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We zijn bijna hetzelfde
Maar mickytjuh is mijn kloon dus die lijkt er meer op
Sow.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met boom en al naar binnen gekirbyd.
24,5quote:
Pfff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |