SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Goeie tipquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier doen ook heel veel mensen dat. Gaan ze voor paar maanden terug naar Europa ofzo en dan hebben ze denk ik niet zo veel geld te besteden dus onderverhuren ze het. Die hebben echt helemaal geen poot om op te staan als ze terug komen.
Wat ga jij eten?quote:
Wortels met doperwten, ik heb de keuze uit twee soorten speklapjes en ik doe er wat aardappelkroketjes bij.quote:
Mja onderverhuur van een relatief tijdelijk huurhuis vind ik dan toch anders, dat is wat minder 'persoonlijk'quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier doen ook heel veel mensen dat. Gaan ze voor paar maanden terug naar Europa ofzo en dan hebben ze denk ik niet zo veel geld te besteden dus onderverhuren ze het. Die hebben echt helemaal geen poot om op te staan als ze terug komen.
Wordt het toch tijd om sinterklaas te bellenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Die warmtepompknakker zou me vanmiddag nog terugbellen, maar heb nog niks gehoord
Formaat valt wel mee, maar wel altijd erg lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n grote Amerikaans formaat met extra spek?
Dat ben ik van de week vergeten, is normaal altijd om de 4 weken op een maandag. Maar deze maandag was het natuurlijk pinksteren en hadden ze het zaterdag al gedaan, daar kwam ik achter toen ik zaterdag ging wandelen en overal papierbakken zag staan op straatquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
Straks niet vergeten oud papier aan de weg te zettrn
nou is voor veel mensen hier ook hun enige huis. Die hebben vaak niet een huis nog in hun 'thuisland' maar goed ik zou het ook niet doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja onderverhuur van een relatief tijdelijk huurhuis vind ik dan toch anders, dat is wat minder 'persoonlijk'
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben ik van de week vergeten, is normaal altijd om de 4 weken op een maandag. Maar deze maandag was het natuurlijk pinksteren en hadden ze het zaterdag al gedaan, daar kwam ik achter toen ik zaterdag ging wandelen en overal papierbakken zag staan op straat
lekker op tijdquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben ik van de week vergeten, is normaal altijd om de 4 weken op een maandag. Maar deze maandag was het natuurlijk pinksteren en hadden ze het zaterdag al gedaan, daar kwam ik achter toen ik zaterdag ging wandelen en overal papierbakken zag staan op straat
Gelukkig is het wel een grote container, zo'n grote 240 liter. Alleen zit die wel volquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komen ze iedere 2 weken langs, dus minder een issue als ik het een keer mis/vergeet
Ja die papierophalers zijn ook nogal vroege vogels, die komen het gerust om 07.00 's ochtends al ophalenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker op tijd
Ik zal straks even kijken of de containers die gisteren geleegd zouden worden al leeg zijn...
gisteravond niet. Kan me ook niet herinneren een ganono gehoord te hebben vandaag maar wie weet was ik drukker bezig en heb ik hem niet gehoord.
ganono is hoe mijn neefje een vrachtwagen noemde
hier om de 4 week... en de week er tussen in groen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komen ze iedere 2 weken langs, dus minder een issue als ik het een keer mis/vergeet
hier allemaal in de middag. maar........ als je het vergeet de avond er voor zul je zien dat ze wel om half 8 al langs rijdenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die papierophalers zijn ook nogal vroege vogels, die komen het gerust om 07.00 's ochtends al ophalenAls ik 's avonds plastic of groen ben vergeten kan ik het vaak nog wel buiten zetten omdat die meestal niet zo vroeg zijn
Ik heb geen aparte papierkliko ofzo. Gewoon zelf een bak of in een kartonnen doos aan de weg zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die papierophalers zijn ook nogal vroege vogels, die komen het gerust om 07.00 's ochtends al ophalenAls ik 's avonds plastic of groen ben vergeten kan ik het vaak nog wel buiten zetten omdat die meestal niet zo vroeg zijn
Iedere 2 weken s middags groen en s avonds oud papier. En in de week er tussen of grijs of plasticquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier om de 4 week... en de week er tussen in groen.
[..]
hier allemaal in de middag. maar........ als je het vergeet de avond er voor zul je zien dat ze wel om half 8 al langs rijden
ze zijn hier bezig om te zorgen dat mensen minder weggooienquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedere 2 weken s middags groen en s avonds oud papier. En in de week er tussen of grijs of plastic
Vind zo'n papierkliko wel prettig, scheelt een hoop gekut met doosjes aan de weg zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte papierkliko ofzo. Gewoon zelf een bak of in een kartonnen doos aan de weg zetten
En die komen dus iedere 2 weken 's avonds langs
De andere dingen wel kliko's voor, en die komen meestal rond 14.00u
Dus tijd zat om dat te doen. En als ik het vergeet of laat ben dan doen de buren het vaak voor me.
Ja ze zouden hier eind vorig jaar gaan bepalen wat ze zouden gaan doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind zo'n papierkliko wel prettig, scheelt een hoop gekut met doosjes aan de weg zetten
Hier is het 3 kliko's (papier, groen en plastic) en restafval moet je zelf naar een ondergrondse container brengen, om het afvalscheiden te stimuleren ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Ja ze zouden hier eind vorig jaar gaan bepalen wat ze zouden gaan doen
4e kliko erbij (papier), of papierkliko erbij en plastic dan weer samen met grijs, en nog een andere optie die ik niet meer weet.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Uiteindelijk hebben ze besloten om geen beslissing te nemen
Mijn zonnehoed is het dak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Alvast een zonwaarschuwing voor de komende dagen.
Er wordt komende dagen een zonkracht van 7 à 8 verwacht, in Nederland ook zo'n beetje het maximum.
Dus leg je zonnebrand/hoed/kleding etc alvast maar klaar!
Oh zat vandaag ook al op 6+ zie ikquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Er wordt komende dagen een zonkracht van 7 à 8 verwacht, in Nederland ook zo'n beetje het maximum.
waar ik hiervoor woonde was er oud papier, plastic, en de rest ( ondergrondse afvalcontainer)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het 3 kliko's (papier, groen en plastic) en restafval moet je zelf naar een ondergrondse container brengen, om het afvalscheiden te stimuleren ofzo
quote:
Mag hier allebei, sowieso zijn die zakken wel handig om in huis te hebben. Heb er boven altijd wel eentje staan waar al het verpakkingsplastic van kleren, beddengoed, badkamerdingen en dergelijk in kanquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
plastic mag hier in zakken bij de weg. speciale zakken die je kan ophalen in supermarkten en een paar andere punten in de gemeente.
gele half doorzichtige zakken
Groen is hier elke 2 weken, maar in de zomermaanden doen ze het elke week vanwege die geurtjes. Maar ik gebruik mijn groenbak alleen maar voor tuinafval, dat gaat niet echt stinken. Snijresten van groenten gaan gewoon bij het restafvalquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
ow en groen gebruik ik niet in de zomer, want stink. en zoveel groen afval heb ik niet.
voorheen was het hier idd in de zomer ook wekelijks. Nu niet meer. want redenen die ik niet weet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groen is hier elke 2 weken, maar in de zomermaanden doen ze het elke week vanwege die geurtjes. Maar ik gebruik mijn groenbak alleen maar voor tuinafval, dat gaat niet echt stinken. Snijresten van groenten gaan gewoon bij het restafval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
RIP Dweilquote:
Gewoon binnen blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
plastic mag hier in zakken bij de weg. speciale zakken die je kan ophalen in supermarkten en een paar andere punten in de gemeente.
gele half doorzichtige zakken
Ja maar vandaag scheen de zon hier amperquote:
Ja meestal heb ik toch al voorgesneden groenten en anders wel groenten met weinig snijafval. Fruit heb ik nauwelijks afval van (bessen, aardbeien, appels, peren etc.), alleen bananenschillen, naar die wil ik al helemaal niet in de groenbak hebben in de zomerquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen was het hier idd in de zomer ook wekelijks. Nu niet meer. want redenen die ik niet weet.
dus ja dan is de keuze makkelijk, dat kleine beetje dat ik heb gaat in het prullebakje op het aanrecht waar de rest van het kleine spul ook in gaat en hop bij de grijze in.
In een mooie zak die goed dicht kan, want dat mag niet in de groene... een zak.....
Ja begint hier nu pas een beetje te schijnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar vandaag scheen de zon hier amper
heb je hem ook verteld van de aardige dames?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Hij belde toch nog
Hij heeft vanalles gereset en ik moest nog ergens een stekkertje uit halen en er weer in doen enzo
Maar heb nog steeds 6 errors
Dus nu moet er weer een monteur langskomen
Wel even er bij vermeld dat het hoge spoed heeft toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Hij belde toch nog
Hij heeft vanalles gereset en ik moest nog ergens een stekkertje uit halen en er weer in doen enzo
Oh hier gewoon de hele dag, alleen nog een beetje die Canadese bosbranden waasquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hoogste UV-index wordt bereikt indien er ook een flink wolkendek is. Moet de zon zelf alleen net wel onbedekt zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Konden ze die errors op afstand ook zien? Dan hoop ik dat ze belmiep er nog even op wijzen dat ze er toch echt waren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Hij belde toch nog
Aardbonk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
kwam vanmorgen ook een kleine aardbei tegen.
die had zich mooi verstopt in de plantenbak onder de grote bladeren....
[ afbeelding ]
Nou heel toevallig...quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Nizno het volgende:
iemand nog zin om lijsttrekker te worden?
NSC heeft een vacature open staan
ow en zo lekkerrrrrrrrrrrrquote:
Nizno Sociale COntrolequote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Nizno het volgende:
iemand nog zin om lijsttrekker te worden?
NSC heeft een vacature open staan
Nee, heb besloten dat ik het maar laat gaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je hem ook verteld van de aardige dames?
Ja hier was het gewoon echt bewolktquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
De hoogste UV-index wordt bereikt indien er ook een flink wolkendek is. Moet de zon zelf alleen net wel onbedekt zijn
Ja hij kon zien dat er iets niet goed ging. Dus dat neem ik aan van welquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Konden ze die errors op afstand ook zien? Dan hoop ik dat ze belmiep er nog even op wijzen dat ze er toch echt waren.
ook wel verstandig inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, heb besloten dat ik het maar laat gaan
Zij weet ook wel dat ze fout zat dus hopelijk doet ze dit niet nog een keer
Zonde om mijn kostbare energie daar in te steken
Ja zeg, ik moet het binnen wel net zo warm kunnen stoken als buitenquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even er bij vermeld dat het hoge spoed heeft toch?
Ja via zijn Zuid Afrikaanse roots is ie bij een Nederlands woord uitgekomenquote:
Er was toch ook ooit zo'n reclame met wat Afrikaanse woorden?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
(Zuid) Afrikaans is best een leuk taaltje. Kan me ooit een TV interview herinneren tussen Peter vd Vorst en actrice Charlize Theron. Peter stelde de vragen in het NL, Charlize antwoordde in het Afrikaans..
lekker bezigquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkdag zit erop. Nou nog even door naar een lekker hapje eten
11.181 stappies alweer. Gisteren was het helemaal niks dus er gaat nog wel wat bij komen.
Elk jaar een kind werpen als verdienmodelquote:Echtpaar (61 en 82) uit Lage Zwaluwe koopt kind voor 390 euro
BREDA - De 61-jarige M.B. uit Lage Zwaluwe belt in april 2015 haar man met een opvallende mededeling: „Ik heb een meisje geadopteerd.” In 2016 haalt het echtpaar een baby, van nog geen jaar oud, uit de Filipijnen naar Nederland.
De vrouw, Filipijnse van geboorte, verklaart woensdag in de rechtbank van Breda dat haar zussen alles geregeld hebben. „Zij kenden een vrouw die elk jaar een kind krijgt dat ze opgeeft voor adoptie.”
Er zou een bedrag van 25.000 peso (ongeveer 390 euro) zijn betaald en nog eens 5.000 peso (ongeveer 78 euro) voor een geboorteakte waarop de namen van het echtpaar uit Lage Zwaluwe als biologische ouders stonden.
https://www.bndestem.nl/d(...)r-390-euro~a990de18/
Niet goed bij je hoofd zijn en niets mis zien met zomaar een kind kopen op het internet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elk jaar een kind werpen als verdienmodel
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elk jaar een kind werpen als verdienmodel
Ja en dat ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet goed bij je hoofd zijn en niets mis zien met zomaar een kind kopen op het internet.
Was wel 10 jaar geleden dat ze dat kind kochten, alsnog niet heel jong natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:16 schreef Nizno het volgende:
61 en 85...
dat is een gezellige jeugd voor het kind
Pffft. 10 jaar. Zie dan nog maar eens het bonnetje te vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel 10 jaar geleden dat ze dat kind kochten, alsnog niet heel jong natuurlijk
ik lees het net idd... knetterlijpquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel 10 jaar geleden dat ze dat kind kochten, alsnog niet heel jong natuurlijk
dan kun je alleen nog een cadeaubon krijgen als je geluk hebtquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pffft. 10 jaar. Zie dan nog maar eens het bonnetje te vinden.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pffft. 10 jaar. Zie dan nog maar eens het bonnetje te vinden.
quote:Het meisje wordt na verschillende procedures uit huis geplaatst en toevertrouwd aan een ander echtpaar, dat haar uiteindelijk zal adopteren. Deze adoptieouders zijn aanwezig en hebben namens het meisje een schadevergoeding geëist van vijfduizend euro.
Vind die 5k nog bescheiden eigenlijk, maar dat kind is natuurlijk zelf nog niet oud genoeg om meer te eisenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Gratis kind én 5000 euro sjoptegoed. Die hebben het een stuk slimmer aangepakt.
Die kan op die leeftijd ook prima af met de iPhone pro max van de vorige generatie. Je moet ze niet teveel verwennen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die 5k nog bescheiden eigenlijk, maar dat kind is natuurlijk zelf nog niet oud genoeg om meer te eisen
Ja gewoon nog even 50k in een spaarpotje stoppen waar ze pas bij kan als ze oud genoeg is om er een huis mee te kopen. Al kom je met 50k tegenwoordig ook niet heel ver meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kan op die leeftijd ook prima af met de iPhone pro max van de vorige generatie. Je moet ze niet teveel verwennen.
Zelfs een Android telefoon als het echt niet anders kan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kan op die leeftijd ook prima af met de iPhone pro max van de vorige generatie. Je moet ze niet teveel verwennen.
Jezus, een 'betaalbaarheidsgrens' van bijna 4 tonquote:Dat valt tegen, blijkt uit cijfers van de Vereniging Eigen Huis. Van alle 401 huizen die afgelopen jaar in de gemeente zijn verkocht, waren er 95 goedkoper dan drie ton — het bedrag dat je volgens VEH kunt lenen met een inkomen van 1,5 keer modaal. De overheid legt de 'betaalbaarheidsgrens' iets hoger, op 390.000 euro. Van alle verkochte huizen vielen er 258 onder die grens.
en zelfs dan zijn er nog geen 260 van de 400 onder die grensquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus, een 'betaalbaarheidsgrens' van bijna 4 ton
Ja en dat is dan bij mij in de gemeente, buiten de randstadquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zelfs dan zijn er nog geen 260 van de 400 onder die grens
Zal wel honger hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Hedwig laat zich eindelijk ook maar eens zien.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Oh, dat mens zit er nog steeds."
Snotverquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Oh, dat mens zit er nog steeds."
"Feed me, hooman."quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Hedwig laat zich eindelijk ook maar eens zien.
mijn container is nog steeds niet geleegd.... morgen weer een dagquote:
het was hier net weg maar dudje heeft weer iets besteldquote:
quote:
Alsof Hedwig dat wat uitmaaktquote:
ja wij hebben op even weken pizza woensdagquote:
Hier kwamen net 2 pakketjes van de Hemaquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was hier net weg maar dudje heeft weer iets besteld
Ja ze heeft even geen tijd voor mij nu.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof Hedwig dat wat uitmaakt
ideaal. Dat is ook de enige reden dat je iets besteld had natuurlijk.. de lege dozenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kwamen net 2 pakketjes van de Hema
Dus de lege dozen kon ik meteen volgooien met de rest van het oud papier
Wij eten makkelijk elke woensdag, vandaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja wij hebben op even weken pizza woensdag
dino vraagt alsnog op oneven woensdagen of het pizzadag is maar dat maakt niet uit
quote:
hij heeft hele dingen voor magic the gathering weerquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kwamen net 2 pakketjes van de Hema
Dus de lege dozen kon ik meteen volgooien met de rest van het oud papier
Ik snap haar wel want het waait niet en het regent niet en de zon schijnt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij eten makkelijk elke woensdag, vandaar.
[..]
wij hebben deze voor zaterdagquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
belachelijk lekkere combinatie
[ afbeelding ] met [ afbeelding ]
Zekerquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal. Dat is ook de enige reden dat je iets besteld had natuurlijk.. de lege dozen
Ze is in de warquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap haar wel want het waait niet en het regent niet en de zon schijnt.
ben ik niet eens origineel...quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij hebben deze voor zaterdag
We houden toch van je hoorquote:
Oeps!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij heeft hele dingen voor magic the gathering weer
mooie is dat ik in de sportschool was toen ze het bezorgde, dus hij kreeg een appje van 'het is bezorgd' terwijl hij op de life360 zag dat ik niet thuis was![]()
stond dus voor de voordeur in het trappenhuis
bijna 300 euro aan zooi
daar is bij jou niet veel anders voor nodig dan een vrouwelijk poppetje in het profielquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We houden toch van je hoor
hier is het echt wekelijkse kostquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeps!
Hier doen ze dat eigenlijk nooit, gewoon maar neerzetten
Bij mijn vorige huis 1x, hadden ze die doos gewoon op de open galerij gezet bij mijn voordeur.
Mijn buurvrouw had hem toen maar gepakt en briefje bij me in de deur
Ik maak geen onderscheidquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar is bij jou niet veel anders voor nodig dan een vrouwelijk poppetje in het profiel![]()
Deze is wel makkelijkquote:
Ik had keukenpapier besteld, ook gelijk weer zo'n unit van een doos natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was hier net weg maar dudje heeft weer iets besteld
but whyquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had keukenpapier besteld, ook gelijk weer zo'n unit van een doos natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Gewoon groot inslaan!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier is het echt wekelijkse kost
misschien moet ik er misbruik van gaan maken en gewoon lego bestellen tot en met, niet open doen, binnen harken, aangeven dat het niet bezorgd is, meer lego krijgen
Heb je nu een voorraad zoals Flash?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
but whyOh gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb geen vaste dagen voor bepaald eten, terwijl dat vroeger thuis wel normaal wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wij eten makkelijk elke woensdag, vandaar.
Hier eten we vrij vroeg. Rond 5 meestal wordt er gekookt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste dagen voor bepaald eten, terwijl dat vroeger thuis wel normaal was
omdat bulk inslaan een stuk goedkoper is, het papier vreet geen brood en raakt niet over datumquote:
Vrijdag vis, zondag patatjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste dagen voor bepaald eten, terwijl dat vroeger thuis wel normaal was
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
but whyIk gebruik keukenpapier voor van alles in de keuken, ook voor het schoonmaken, vind van die vaatdoekjes altijd zo goorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
vrijdag vis is hier nog steeds... zondag patat heb ik alleen nog als ik bij pap en mam eetquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrijdag vis, zondag patatjes
En vaak zaterdag nasi
Vochtige doekjes een optie?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik keukenpapier voor van alles in de keuken, ook voor het schoonmaken, vind van die vaatdoekjes altijd zo goor
Oh ik heb gewoon een hele voorraad en gooi ze ongeveer dagelijks in de wasmand.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik keukenpapier voor van alles in de keuken, ook voor het schoonmaken, vind van die vaatdoekjes altijd zo goor
woensdag gehakt dagquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaterdag kibbelingdagquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag vis is hier nog steeds... zondag patat heb ik alleen nog als ik bij pap en mam eet
Zondag kom ik wel langs.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woensdag gehakt dag
donderdag spaghetti
vrijdag frietdag
zondag spare ribs
dat zeg je nou wel, maar ik mag van @dud0r niet hamsterenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat bulk inslaan een stuk goedkoper is, het papier vreet geen brood en raakt niet over datum
Ja het was het 'gigapack' 1+1 gratis, dus dan moet je er wel 2 bestellenquote:
Had ik vroeger, maar teveel gedoe. Nu gewoon een fles keukenreiniger en keukenpapierquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vochtige doekjes een optie?
wil je ook een toastje naaktslakpaté?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon een hele voorraad en gooi ze ongeveer dagelijks in de wasmand.
ik doe het ook met mn pleepapier en mn menstruatiespul. Als je dat in de bulk aanbieding koopt dan kun je wel een jaar vooruit en is het nog goedkoop ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat zeg je nou wel, maar ik mag van @:dud0r niet hamsteren
Oh kan ook jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik vroeger, maar teveel gedoe. Nu gewoon een fles keukenreiniger en keukenpapier
BOSTIJGERINquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrijdag vis, zondag patatjes
En vaak zaterdag nasi
Vaatwastabletten heb ik een soort van oneindige voorraad van ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
Vaatwastabletten idem dito trouwens. Doe ik denk ik wel 3 jaar mee met de voorraad die ik nu heb gekocht de laatste keer. Dreft all in one voor 15ct per podje.
Ettooooooooooooooooooooquote:
ideaalquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaatwastabletten heb ik een soort van oneindige voorraad van ofzo10+ jaar geleden bij de Makro was er toen een actie dat je een of andere bulkverpakking (geloof iets van 10 dozen met 50 tabletten
) kon kopen en je daarna het volledige bedrag terugkreeg als een tegoedbon. En die kon ik toen 2x kopen omdat ik nog 2 pasjes had
Tussendoor ook nog een enkele keer wat gekocht bij prijsfouten
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil je ook een toastje naaktslakpaté?
Bij mij gaat die meestal maar 1x per 5-7 dagen aan, dus kan nog wel even doorquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal![]()
ik heb nog een stuk of 600 pods op voorraad dus kan nog 3 jaar vooruit.
ik heb een kleinere. ik red het vaak om de dag. soms om de twee dagen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij gaat die meestal maar 1x per 5-7 dagen aan, dus kan nog wel even door
Ja jij hebt dat mini-aanrechtding, die zal wat vaker moetenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een kleinere. ik red het vaak om de dag. soms om de twee dagen.
en Vlinder is pas laat thuis, dus ik ben super vervelend nuquote:
Even GRMBL naar Tilburg sturen voor zestien wekenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt dat mini-aanrechtding, die zal wat vaker moeten
jah, of ik moet heel creatief tetrissen en dan hopen dat de waterstralen nog overal terecht komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt dat mini-aanrechtding, die zal wat vaker moeten
Kan je ook niet gewoon een leuke serie gaan kijken net als wat ik aan het doen ben?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en Vlinder is pas laat thuis, dus ik ben super vervelend nu
SHAKA ZULU???quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ook niet gewoon een leuke serie gaan kijken net als wat ik aan het doen ben?
Even normaal doen EttovanRuslandquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even GRMBL naar Tilburg sturen voor zestien weken
Je hebt zeker ook een side-business met kozijnenquote:
Die serie ken ikquote:
Lord of the Rings duurt langer.quote:
maar die heb geen Shaka!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord of the Rings duurt langer.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was heul beroemd in de jaren '80
Langer is niet altijd beterquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord of the Rings duurt langer.
Er was niks leukers te vinden om te kijken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
BOMBOMBOMBOM-BOM
Vlinder, maar die is nog niet thuis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was niks leukers te vinden om te kijken?
Jeetje..quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder, maar die is nog niet thuis.
Zeg ik net
Shakira ding lol.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso Lord of the Rings en dat Shakira ding van Komrad Ettovski nooit gezien, dus geen idee of het wat is
Shakira was vroeger echt dondersgeilquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso Lord of the Rings en dat Shakira ding van Komrad Ettovski nooit gezien, dus geen idee of het wat is
Ze ziet er nog steeds niet verkeerd uit toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shakira was vroeger echt dondersgeil
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je maar niet over goelag tilly moeten beginnen, eigen schuldquote:
Nee, voor een vrouw van haar leeftijd prima.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds niet verkeerd uit toch?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even GRMBL naar Tilburg sturen voor zestien weken
Nou ik weet nietquote:
Toen was ze vaak gepiqueerd. Nu niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja duhquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat is zelfs enger dan dat jij bent.
they don't liequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Ik vertrouw die heupen niet
moggequote:
Die liegen nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Ik vertrouw die heupen niet
maak dat je op je bed gaat liggen dan!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, zo voelt het niet, eerder alsof het 2 uur snachts is
Het is 20.00u, is bijna hetzelfde als 02.00uquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Is het wel erg licht nog buiten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Nee, dat niet.quote:
Yatsgezelligquote:
wooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat is zelfs enger dan dat jij bent.
Een ninja.quote:
god only knows what I'd be without Brianquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even naar Beach Boys luisteren.. RIP Brian Wilson
En weet je het al?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
god only knows what I'd be without Brian
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]spreek god niet echt regelmatig
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
god only knows what I'd be without Brian
Felininja!quote:
Kloptquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk dier is het toch ook
rawwwwwwwwwr
wilde ik even melden
quote:
quote:
quote:
Mij ook niet. Zowel haar muziek als haar uiterlijk. Lelijk is ze niet, maar niet het uiterlijk waar ik echt op val...quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shakira kon mij nooit echt bekoren.
Dit ongeveer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zowel haar muziek als haar uiterlijk. Lelijk is ze niet, maar niet het uiterlijk waar ik echt op val...
quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
Kinderen die steeds op de bel rammen beneden
en ze brengen je allemaal chocola?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Nu hoor je dat weerquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
* TheStigsDutchCousin shotgun paktquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
mooie nieuwe deurbel?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze bel is wel zo hard dat de buren hem nog horen denk ik.
Nee, gewoon zo'n heule harde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie nieuwe deurbel?
slimme? met camera?
Ja. Dikke kans dat ze ook een camera in huis hebben en deels kunnen zien wat je doet daar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
De buren waarvan ik de katten nu voer hebben zo'n slimme deurbel met een camera dus elke keer als ik daarheen ga, gaat dat ding aan en ik vraag me dan af of ze daar een melding van krijgen en dan bijhouden wanneer ik kom en hoelang ik er bezig ben.
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
De buren waarvan ik de katten nu voer hebben zo'n slimme deurbel met een camera dus elke keer als ik daarheen ga, gaat dat ding aan en ik vraag me dan af of ze daar een melding van krijgen en dan bijhouden wanneer ik kom en hoelang ik er bezig ben.
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja. Dikke kans dat ze ook een camera in huis hebben en deels kunnen zien wat je doet daar.
Ja ze krijgen melding. Tja of ze er wat mee doen. Mijn buren verderop in de straat doen mijn tuin, post etc als ik weg ben en oogsten in mijn moestuinbak zodat niet alles door schiet en voor niks is geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
En de buurman maar gluren hoe jij een poesje aait.quote:
Dit is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ze krijgen melding. Tja of ze er wat mee doen. Mijn buren verderop in de straat doen mijn tuin, post etc als ik weg ben en oogsten in mijn moestuinbak zodat niet alles door schiet en voor niks is geweest.
Ja ik krijg een melding soms blijft ze met opzet staan zwaait ze en loopt ze naar binnen 🤣 kom ik terug van vakantie zegt ze heb je me zien zwaaien
Ik zou zelf verhuizen dan denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ze krijgen melding. Tja of ze er wat mee doen. Mijn buren verderop in de straat doen mijn tuin, post etc als ik weg ben en oogsten in mijn moestuinbak zodat niet alles door schiet en voor niks is geweest.
Ja ik krijg een melding soms blijft ze met opzet staan zwaait ze en loopt ze naar binnen 🤣 kom ik terug van vakantie zegt ze heb je me zien zwaaien
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was het weer voor vandaag. Welterusten.![]()
Fijn dat er op dingen gelet wordtquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf verhuizen dan denk ik.
Geen rare dansjes doen dus als je de katten gaat voerenquote:
Misschien lok je de katten er wel meequote:Op woensdag 11 juni 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen rare dansjes doen dus als je de katten gaat voeren
Vrouw van een huurbaas die ik had die had daar een handje vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
In mijn mental image doen ze dit gewoon ongevraagd. Breken iedere keer weer in.
Ja dan moet je er maar weer even uitkomen, bij jou is die wat later want jij zit helemaal in het westenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ik lig al in bed.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van een huurbaas die ik had die had daar een handje vandie woonde in het pand ernaast en stond te pas en onpas voor de deur.
Nieuwe sloten op haar kostenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van een huurbaas die ik had die had daar een handje vandie woonde in het pand ernaast en stond te pas en onpas voor de deur.
Geen last van een water allergie dusquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Ik denk vooruit.. ik doe de kraan een keertje open voor de kat weer.. gaat ze er met haar kop onder.! Ze ging ook helemaal in de wasbak zitten. Stom beest.
Oh nee ze is vaak met regen ook gewoon buiten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geen last van een water allergie dus
Ja, ik zag het. Pas ergens om half 12. Tevens ook aan de verkeerde kant van het huis dat ie komt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet je er maar weer even uitkomen, bij jou is die wat later want jij zit helemaal in het westen
Ik heb een buurman (zo eentje die met vroegpensioen is en graag alles in de gaten houdt), die had ook zo'n Ring bel geïnstalleerd om alles nog beter in de gaten te houden. Tot die er achter kwam dat dan ding stroom vrat omdat die bij elke voorbij komende auto of voetganger aansloeg en video's opsloeg. Dus had die hem maar uit gezet, beetje lullig wel dat vlak daarna zijn auto voor de deur werd gejat en daar geen beeld van wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je nog naar de duinen toe voor het beste uitzichtquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Pas ergens om half 12. Tevens ook aan de verkeerde kant van het huis dat ie komt.
Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik moet het toch helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een buurman (zo eentje die met vroegpensioen is en graag alles in de gaten houdt), die had ook zo'n Ring bel geïnstalleerd om alles nog beter in de gaten te houden. Tot die er achter kwam dat dan ding stroom vrat omdat die bij elke voorbij komende auto of voetganger aansloeg en video's opsloeg. Dus had die hem maar uit gezet, beetje lullig wel dat vlak daarna zijn auto voor de deur werd gejat en daar geen beeld van was
Het is maar water, ze smelt niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee ze is vaak met regen ook gewoon buiten.
Ja maar ze is ook echt gewoon tijdens flinke regenbuien buiten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is maar water, ze smelt niet.
Ja, ik geloof het wel eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je nog naar de duinen toe voor het beste uitzicht
Ja hij heeft het er ook niet een slechtere auto voor terug gekregen, een splinternieuwe en nog een modelletje groter ook terwijl die was gejat al een paar jaar oud wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik moet het toch helaas.
Ga je nog wel even naar de maan huilen dan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel eigenlijk.
Straks wordt er op hem geschoten omdat ze denken een wolf gehoord te hebben...quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nog wel even naar de maan huilen dan?
Hij woont in het westen, maar niet aan de overkant van de Atlantische Oceaan hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Straks wordt er op hem geschoten omdat ze denken een wolf gehoord te hebben...
Die wolven lijken overal op te duikenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij woont in het westen, maar niet aan de overkant van de Atlantische Oceaan hoor.
Ja en ook de Duitsers zijn al weer grotendeels vertrokken na het pinksterweekendquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij woont in het westen, maar niet aan de overkant van de Atlantische Oceaan hoor.
Het ging me meer om het schieten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die wolven lijken overal op te duiken
Wolven zijn denk ik meer van het bijten dan het schietenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Harde windjes gelaten tijdens het voeren van de katten.
Denk ik ook al heb ik ze dat beide nooit zien doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wolven zijn denk ik meer van het bijten dan het schieten
Katten meteen getraumatiseerd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Harde windjes gelaten tijdens het voeren van de katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |