Oh hier gewoon de hele dag, alleen nog een beetje die Canadese bosbranden waasquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar vandaag scheen de zon hier amper
De hoogste UV-index wordt bereikt indien er ook een flink wolkendek is. Moet de zon zelf alleen net wel onbedekt zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar vandaag scheen de zon hier amper
Konden ze die errors op afstand ook zien? Dan hoop ik dat ze belmiep er nog even op wijzen dat ze er toch echt waren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Hij belde toch nog
Hij heeft vanalles gereset en ik moest nog ergens een stekkertje uit halen en er weer in doen enzo
Maar heb nog steeds 6 errors
Dus nu moet er weer een monteur langskomen
Aardbonk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
kwam vanmorgen ook een kleine aardbei tegen.
die had zich mooi verstopt in de plantenbak onder de grote bladeren....
[ afbeelding ]
Nou heel toevallig...quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Nizno het volgende:
iemand nog zin om lijsttrekker te worden?
NSC heeft een vacature open staan
ow en zo lekkerrrrrrrrrrrrquote:
Nizno Sociale COntrolequote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Nizno het volgende:
iemand nog zin om lijsttrekker te worden?
NSC heeft een vacature open staan
Nee, heb besloten dat ik het maar laat gaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je hem ook verteld van de aardige dames?
Ja hier was het gewoon echt bewolktquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
De hoogste UV-index wordt bereikt indien er ook een flink wolkendek is. Moet de zon zelf alleen net wel onbedekt zijn
Ja hij kon zien dat er iets niet goed ging. Dus dat neem ik aan van welquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Konden ze die errors op afstand ook zien? Dan hoop ik dat ze belmiep er nog even op wijzen dat ze er toch echt waren.
ook wel verstandig inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, heb besloten dat ik het maar laat gaan
Zij weet ook wel dat ze fout zat dus hopelijk doet ze dit niet nog een keer
Zonde om mijn kostbare energie daar in te steken
Ja zeg, ik moet het binnen wel net zo warm kunnen stoken als buitenquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even er bij vermeld dat het hoge spoed heeft toch?
Ja via zijn Zuid Afrikaanse roots is ie bij een Nederlands woord uitgekomenquote:
Er was toch ook ooit zo'n reclame met wat Afrikaanse woorden?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
(Zuid) Afrikaans is best een leuk taaltje. Kan me ooit een TV interview herinneren tussen Peter vd Vorst en actrice Charlize Theron. Peter stelde de vragen in het NL, Charlize antwoordde in het Afrikaans..
lekker bezigquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkdag zit erop. Nou nog even door naar een lekker hapje eten
11.181 stappies alweer. Gisteren was het helemaal niks dus er gaat nog wel wat bij komen.
Elk jaar een kind werpen als verdienmodelquote:Echtpaar (61 en 82) uit Lage Zwaluwe koopt kind voor 390 euro
BREDA - De 61-jarige M.B. uit Lage Zwaluwe belt in april 2015 haar man met een opvallende mededeling: „Ik heb een meisje geadopteerd.” In 2016 haalt het echtpaar een baby, van nog geen jaar oud, uit de Filipijnen naar Nederland.
De vrouw, Filipijnse van geboorte, verklaart woensdag in de rechtbank van Breda dat haar zussen alles geregeld hebben. „Zij kenden een vrouw die elk jaar een kind krijgt dat ze opgeeft voor adoptie.”
Er zou een bedrag van 25.000 peso (ongeveer 390 euro) zijn betaald en nog eens 5.000 peso (ongeveer 78 euro) voor een geboorteakte waarop de namen van het echtpaar uit Lage Zwaluwe als biologische ouders stonden.
https://www.bndestem.nl/d(...)r-390-euro~a990de18/
Niet goed bij je hoofd zijn en niets mis zien met zomaar een kind kopen op het internet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elk jaar een kind werpen als verdienmodel
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elk jaar een kind werpen als verdienmodel
Ja en dat ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet goed bij je hoofd zijn en niets mis zien met zomaar een kind kopen op het internet.
Was wel 10 jaar geleden dat ze dat kind kochten, alsnog niet heel jong natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:16 schreef Nizno het volgende:
61 en 85...
dat is een gezellige jeugd voor het kind
Pffft. 10 jaar. Zie dan nog maar eens het bonnetje te vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel 10 jaar geleden dat ze dat kind kochten, alsnog niet heel jong natuurlijk
ik lees het net idd... knetterlijpquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel 10 jaar geleden dat ze dat kind kochten, alsnog niet heel jong natuurlijk
dan kun je alleen nog een cadeaubon krijgen als je geluk hebtquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pffft. 10 jaar. Zie dan nog maar eens het bonnetje te vinden.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pffft. 10 jaar. Zie dan nog maar eens het bonnetje te vinden.
quote:Het meisje wordt na verschillende procedures uit huis geplaatst en toevertrouwd aan een ander echtpaar, dat haar uiteindelijk zal adopteren. Deze adoptieouders zijn aanwezig en hebben namens het meisje een schadevergoeding geëist van vijfduizend euro.
Vind die 5k nog bescheiden eigenlijk, maar dat kind is natuurlijk zelf nog niet oud genoeg om meer te eisenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Gratis kind én 5000 euro sjoptegoed. Die hebben het een stuk slimmer aangepakt.
Die kan op die leeftijd ook prima af met de iPhone pro max van de vorige generatie. Je moet ze niet teveel verwennen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die 5k nog bescheiden eigenlijk, maar dat kind is natuurlijk zelf nog niet oud genoeg om meer te eisen
Ja gewoon nog even 50k in een spaarpotje stoppen waar ze pas bij kan als ze oud genoeg is om er een huis mee te kopen. Al kom je met 50k tegenwoordig ook niet heel ver meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kan op die leeftijd ook prima af met de iPhone pro max van de vorige generatie. Je moet ze niet teveel verwennen.
Zelfs een Android telefoon als het echt niet anders kan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kan op die leeftijd ook prima af met de iPhone pro max van de vorige generatie. Je moet ze niet teveel verwennen.
Jezus, een 'betaalbaarheidsgrens' van bijna 4 tonquote:Dat valt tegen, blijkt uit cijfers van de Vereniging Eigen Huis. Van alle 401 huizen die afgelopen jaar in de gemeente zijn verkocht, waren er 95 goedkoper dan drie ton — het bedrag dat je volgens VEH kunt lenen met een inkomen van 1,5 keer modaal. De overheid legt de 'betaalbaarheidsgrens' iets hoger, op 390.000 euro. Van alle verkochte huizen vielen er 258 onder die grens.
en zelfs dan zijn er nog geen 260 van de 400 onder die grensquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus, een 'betaalbaarheidsgrens' van bijna 4 ton
Ja en dat is dan bij mij in de gemeente, buiten de randstadquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zelfs dan zijn er nog geen 260 van de 400 onder die grens
Zal wel honger hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Hedwig laat zich eindelijk ook maar eens zien.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Oh, dat mens zit er nog steeds."
Snotverquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Oh, dat mens zit er nog steeds."
"Feed me, hooman."quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Hedwig laat zich eindelijk ook maar eens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |