Hier is het 3 kliko's (papier, groen en plastic) en restafval moet je zelf naar een ondergrondse container brengen, om het afvalscheiden te stimuleren ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Ja ze zouden hier eind vorig jaar gaan bepalen wat ze zouden gaan doen
4e kliko erbij (papier), of papierkliko erbij en plastic dan weer samen met grijs, en nog een andere optie die ik niet meer weet.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Uiteindelijk hebben ze besloten om geen beslissing te nemen
Mijn zonnehoed is het dak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Alvast een zonwaarschuwing voor de komende dagen.
Er wordt komende dagen een zonkracht van 7 à 8 verwacht, in Nederland ook zo'n beetje het maximum.
Dus leg je zonnebrand/hoed/kleding etc alvast maar klaar!
Oh zat vandaag ook al op 6+ zie ikquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Er wordt komende dagen een zonkracht van 7 à 8 verwacht, in Nederland ook zo'n beetje het maximum.
waar ik hiervoor woonde was er oud papier, plastic, en de rest ( ondergrondse afvalcontainer)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het 3 kliko's (papier, groen en plastic) en restafval moet je zelf naar een ondergrondse container brengen, om het afvalscheiden te stimuleren ofzo
quote:
Mag hier allebei, sowieso zijn die zakken wel handig om in huis te hebben. Heb er boven altijd wel eentje staan waar al het verpakkingsplastic van kleren, beddengoed, badkamerdingen en dergelijk in kanquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
plastic mag hier in zakken bij de weg. speciale zakken die je kan ophalen in supermarkten en een paar andere punten in de gemeente.
gele half doorzichtige zakken
Groen is hier elke 2 weken, maar in de zomermaanden doen ze het elke week vanwege die geurtjes. Maar ik gebruik mijn groenbak alleen maar voor tuinafval, dat gaat niet echt stinken. Snijresten van groenten gaan gewoon bij het restafvalquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
ow en groen gebruik ik niet in de zomer, want stink. en zoveel groen afval heb ik niet.
voorheen was het hier idd in de zomer ook wekelijks. Nu niet meer. want redenen die ik niet weet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groen is hier elke 2 weken, maar in de zomermaanden doen ze het elke week vanwege die geurtjes. Maar ik gebruik mijn groenbak alleen maar voor tuinafval, dat gaat niet echt stinken. Snijresten van groenten gaan gewoon bij het restafval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
RIP Dweilquote:
Gewoon binnen blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
plastic mag hier in zakken bij de weg. speciale zakken die je kan ophalen in supermarkten en een paar andere punten in de gemeente.
gele half doorzichtige zakken
Ja maar vandaag scheen de zon hier amperquote:
Ja meestal heb ik toch al voorgesneden groenten en anders wel groenten met weinig snijafval. Fruit heb ik nauwelijks afval van (bessen, aardbeien, appels, peren etc.), alleen bananenschillen, naar die wil ik al helemaal niet in de groenbak hebben in de zomerquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen was het hier idd in de zomer ook wekelijks. Nu niet meer. want redenen die ik niet weet.
dus ja dan is de keuze makkelijk, dat kleine beetje dat ik heb gaat in het prullebakje op het aanrecht waar de rest van het kleine spul ook in gaat en hop bij de grijze in.
In een mooie zak die goed dicht kan, want dat mag niet in de groene... een zak.....
Ja begint hier nu pas een beetje te schijnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar vandaag scheen de zon hier amper
heb je hem ook verteld van de aardige dames?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Hij belde toch nog
Hij heeft vanalles gereset en ik moest nog ergens een stekkertje uit halen en er weer in doen enzo
Maar heb nog steeds 6 errors
Dus nu moet er weer een monteur langskomen
Wel even er bij vermeld dat het hoge spoed heeft toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Hij belde toch nog
Hij heeft vanalles gereset en ik moest nog ergens een stekkertje uit halen en er weer in doen enzo
Maar heb nog steeds 6 errors
Dus nu moet er weer een monteur langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |