SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Goeie tipquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier doen ook heel veel mensen dat. Gaan ze voor paar maanden terug naar Europa ofzo en dan hebben ze denk ik niet zo veel geld te besteden dus onderverhuren ze het. Die hebben echt helemaal geen poot om op te staan als ze terug komen.
Wat ga jij eten?quote:
Wortels met doperwten, ik heb de keuze uit twee soorten speklapjes en ik doe er wat aardappelkroketjes bij.quote:
Mja onderverhuur van een relatief tijdelijk huurhuis vind ik dan toch anders, dat is wat minder 'persoonlijk'quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier doen ook heel veel mensen dat. Gaan ze voor paar maanden terug naar Europa ofzo en dan hebben ze denk ik niet zo veel geld te besteden dus onderverhuren ze het. Die hebben echt helemaal geen poot om op te staan als ze terug komen.
Wordt het toch tijd om sinterklaas te bellenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Die warmtepompknakker zou me vanmiddag nog terugbellen, maar heb nog niks gehoord
Formaat valt wel mee, maar wel altijd erg lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n grote Amerikaans formaat met extra spek?
Dat ben ik van de week vergeten, is normaal altijd om de 4 weken op een maandag. Maar deze maandag was het natuurlijk pinksteren en hadden ze het zaterdag al gedaan, daar kwam ik achter toen ik zaterdag ging wandelen en overal papierbakken zag staan op straatquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
Straks niet vergeten oud papier aan de weg te zettrn
nou is voor veel mensen hier ook hun enige huis. Die hebben vaak niet een huis nog in hun 'thuisland' maar goed ik zou het ook niet doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja onderverhuur van een relatief tijdelijk huurhuis vind ik dan toch anders, dat is wat minder 'persoonlijk'
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben ik van de week vergeten, is normaal altijd om de 4 weken op een maandag. Maar deze maandag was het natuurlijk pinksteren en hadden ze het zaterdag al gedaan, daar kwam ik achter toen ik zaterdag ging wandelen en overal papierbakken zag staan op straat
lekker op tijdquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben ik van de week vergeten, is normaal altijd om de 4 weken op een maandag. Maar deze maandag was het natuurlijk pinksteren en hadden ze het zaterdag al gedaan, daar kwam ik achter toen ik zaterdag ging wandelen en overal papierbakken zag staan op straat
Gelukkig is het wel een grote container, zo'n grote 240 liter. Alleen zit die wel volquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komen ze iedere 2 weken langs, dus minder een issue als ik het een keer mis/vergeet
Ja die papierophalers zijn ook nogal vroege vogels, die komen het gerust om 07.00 's ochtends al ophalenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker op tijd
Ik zal straks even kijken of de containers die gisteren geleegd zouden worden al leeg zijn...
gisteravond niet. Kan me ook niet herinneren een ganono gehoord te hebben vandaag maar wie weet was ik drukker bezig en heb ik hem niet gehoord.
ganono is hoe mijn neefje een vrachtwagen noemde
hier om de 4 week... en de week er tussen in groen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komen ze iedere 2 weken langs, dus minder een issue als ik het een keer mis/vergeet
hier allemaal in de middag. maar........ als je het vergeet de avond er voor zul je zien dat ze wel om half 8 al langs rijdenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die papierophalers zijn ook nogal vroege vogels, die komen het gerust om 07.00 's ochtends al ophalenAls ik 's avonds plastic of groen ben vergeten kan ik het vaak nog wel buiten zetten omdat die meestal niet zo vroeg zijn
Ik heb geen aparte papierkliko ofzo. Gewoon zelf een bak of in een kartonnen doos aan de weg zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die papierophalers zijn ook nogal vroege vogels, die komen het gerust om 07.00 's ochtends al ophalenAls ik 's avonds plastic of groen ben vergeten kan ik het vaak nog wel buiten zetten omdat die meestal niet zo vroeg zijn
Iedere 2 weken s middags groen en s avonds oud papier. En in de week er tussen of grijs of plasticquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier om de 4 week... en de week er tussen in groen.
[..]
hier allemaal in de middag. maar........ als je het vergeet de avond er voor zul je zien dat ze wel om half 8 al langs rijden
ze zijn hier bezig om te zorgen dat mensen minder weggooienquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedere 2 weken s middags groen en s avonds oud papier. En in de week er tussen of grijs of plastic
Vind zo'n papierkliko wel prettig, scheelt een hoop gekut met doosjes aan de weg zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte papierkliko ofzo. Gewoon zelf een bak of in een kartonnen doos aan de weg zetten
En die komen dus iedere 2 weken 's avonds langs
De andere dingen wel kliko's voor, en die komen meestal rond 14.00u
Dus tijd zat om dat te doen. En als ik het vergeet of laat ben dan doen de buren het vaak voor me.
Ja ze zouden hier eind vorig jaar gaan bepalen wat ze zouden gaan doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind zo'n papierkliko wel prettig, scheelt een hoop gekut met doosjes aan de weg zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |