mijn container is nog steeds niet geleegd.... morgen weer een dagquote:
het was hier net weg maar dudje heeft weer iets besteldquote:
quote:
Alsof Hedwig dat wat uitmaaktquote:
ja wij hebben op even weken pizza woensdagquote:
Hier kwamen net 2 pakketjes van de Hemaquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was hier net weg maar dudje heeft weer iets besteld
Ja ze heeft even geen tijd voor mij nu.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof Hedwig dat wat uitmaakt
ideaal. Dat is ook de enige reden dat je iets besteld had natuurlijk.. de lege dozenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kwamen net 2 pakketjes van de Hema
Dus de lege dozen kon ik meteen volgooien met de rest van het oud papier
Wij eten makkelijk elke woensdag, vandaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja wij hebben op even weken pizza woensdag
dino vraagt alsnog op oneven woensdagen of het pizzadag is maar dat maakt niet uit
quote:
hij heeft hele dingen voor magic the gathering weerquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kwamen net 2 pakketjes van de Hema
Dus de lege dozen kon ik meteen volgooien met de rest van het oud papier
Ik snap haar wel want het waait niet en het regent niet en de zon schijnt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij eten makkelijk elke woensdag, vandaar.
[..]
wij hebben deze voor zaterdagquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
belachelijk lekkere combinatie
[ afbeelding ] met [ afbeelding ]
Zekerquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal. Dat is ook de enige reden dat je iets besteld had natuurlijk.. de lege dozen
Ze is in de warquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap haar wel want het waait niet en het regent niet en de zon schijnt.
ben ik niet eens origineel...quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij hebben deze voor zaterdag
We houden toch van je hoorquote:
Oeps!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij heeft hele dingen voor magic the gathering weer
mooie is dat ik in de sportschool was toen ze het bezorgde, dus hij kreeg een appje van 'het is bezorgd' terwijl hij op de life360 zag dat ik niet thuis was![]()
stond dus voor de voordeur in het trappenhuis
bijna 300 euro aan zooi
daar is bij jou niet veel anders voor nodig dan een vrouwelijk poppetje in het profielquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We houden toch van je hoor
hier is het echt wekelijkse kostquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeps!
Hier doen ze dat eigenlijk nooit, gewoon maar neerzetten
Bij mijn vorige huis 1x, hadden ze die doos gewoon op de open galerij gezet bij mijn voordeur.
Mijn buurvrouw had hem toen maar gepakt en briefje bij me in de deur
Ik maak geen onderscheidquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar is bij jou niet veel anders voor nodig dan een vrouwelijk poppetje in het profiel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |