Vaatwastabletten heb ik een soort van oneindige voorraad van ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
Vaatwastabletten idem dito trouwens. Doe ik denk ik wel 3 jaar mee met de voorraad die ik nu heb gekocht de laatste keer. Dreft all in one voor 15ct per podje.
Ettooooooooooooooooooooquote:
ideaalquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaatwastabletten heb ik een soort van oneindige voorraad van ofzo10+ jaar geleden bij de Makro was er toen een actie dat je een of andere bulkverpakking (geloof iets van 10 dozen met 50 tabletten
) kon kopen en je daarna het volledige bedrag terugkreeg als een tegoedbon. En die kon ik toen 2x kopen omdat ik nog 2 pasjes had
Tussendoor ook nog een enkele keer wat gekocht bij prijsfouten
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil je ook een toastje naaktslakpaté?
Bij mij gaat die meestal maar 1x per 5-7 dagen aan, dus kan nog wel even doorquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal![]()
ik heb nog een stuk of 600 pods op voorraad dus kan nog 3 jaar vooruit.
ik heb een kleinere. ik red het vaak om de dag. soms om de twee dagen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij gaat die meestal maar 1x per 5-7 dagen aan, dus kan nog wel even door
Ja jij hebt dat mini-aanrechtding, die zal wat vaker moetenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een kleinere. ik red het vaak om de dag. soms om de twee dagen.
en Vlinder is pas laat thuis, dus ik ben super vervelend nuquote:
Even GRMBL naar Tilburg sturen voor zestien wekenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt dat mini-aanrechtding, die zal wat vaker moeten
jah, of ik moet heel creatief tetrissen en dan hopen dat de waterstralen nog overal terecht komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt dat mini-aanrechtding, die zal wat vaker moeten
Kan je ook niet gewoon een leuke serie gaan kijken net als wat ik aan het doen ben?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en Vlinder is pas laat thuis, dus ik ben super vervelend nu
SHAKA ZULU???quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ook niet gewoon een leuke serie gaan kijken net als wat ik aan het doen ben?
Even normaal doen EttovanRuslandquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even GRMBL naar Tilburg sturen voor zestien weken
Je hebt zeker ook een side-business met kozijnenquote:
Die serie ken ikquote:
Lord of the Rings duurt langer.quote:
maar die heb geen Shaka!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord of the Rings duurt langer.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was heul beroemd in de jaren '80
Langer is niet altijd beterquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord of the Rings duurt langer.
Er was niks leukers te vinden om te kijken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
BOMBOMBOMBOM-BOM
Vlinder, maar die is nog niet thuis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was niks leukers te vinden om te kijken?
Jeetje..quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder, maar die is nog niet thuis.
Zeg ik net
Shakira ding lol.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso Lord of the Rings en dat Shakira ding van Komrad Ettovski nooit gezien, dus geen idee of het wat is
Shakira was vroeger echt dondersgeilquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso Lord of the Rings en dat Shakira ding van Komrad Ettovski nooit gezien, dus geen idee of het wat is
Ze ziet er nog steeds niet verkeerd uit toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shakira was vroeger echt dondersgeil
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je maar niet over goelag tilly moeten beginnen, eigen schuldquote:
Nee, voor een vrouw van haar leeftijd prima.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds niet verkeerd uit toch?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even GRMBL naar Tilburg sturen voor zestien weken
Nou ik weet nietquote:
Toen was ze vaak gepiqueerd. Nu niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja duhquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat is zelfs enger dan dat jij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |