Deze is wel makkelijkquote:
Ik had keukenpapier besteld, ook gelijk weer zo'n unit van een doos natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was hier net weg maar dudje heeft weer iets besteld
but whyquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had keukenpapier besteld, ook gelijk weer zo'n unit van een doos natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Gewoon groot inslaan!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier is het echt wekelijkse kost
misschien moet ik er misbruik van gaan maken en gewoon lego bestellen tot en met, niet open doen, binnen harken, aangeven dat het niet bezorgd is, meer lego krijgen
Heb je nu een voorraad zoals Flash?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
but whyOh gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb geen vaste dagen voor bepaald eten, terwijl dat vroeger thuis wel normaal wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wij eten makkelijk elke woensdag, vandaar.
Hier eten we vrij vroeg. Rond 5 meestal wordt er gekookt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste dagen voor bepaald eten, terwijl dat vroeger thuis wel normaal was
omdat bulk inslaan een stuk goedkoper is, het papier vreet geen brood en raakt niet over datumquote:
Vrijdag vis, zondag patatjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste dagen voor bepaald eten, terwijl dat vroeger thuis wel normaal was
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
but whyIk gebruik keukenpapier voor van alles in de keuken, ook voor het schoonmaken, vind van die vaatdoekjes altijd zo goorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
vrijdag vis is hier nog steeds... zondag patat heb ik alleen nog als ik bij pap en mam eetquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrijdag vis, zondag patatjes
En vaak zaterdag nasi
Vochtige doekjes een optie?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik keukenpapier voor van alles in de keuken, ook voor het schoonmaken, vind van die vaatdoekjes altijd zo goor
Oh ik heb gewoon een hele voorraad en gooi ze ongeveer dagelijks in de wasmand.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik keukenpapier voor van alles in de keuken, ook voor het schoonmaken, vind van die vaatdoekjes altijd zo goor
woensdag gehakt dagquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaterdag kibbelingdagquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag vis is hier nog steeds... zondag patat heb ik alleen nog als ik bij pap en mam eet
Zondag kom ik wel langs.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woensdag gehakt dag
donderdag spaghetti
vrijdag frietdag
zondag spare ribs
dat zeg je nou wel, maar ik mag van @dud0r niet hamsterenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat bulk inslaan een stuk goedkoper is, het papier vreet geen brood en raakt niet over datum
Ja het was het 'gigapack' 1+1 gratis, dus dan moet je er wel 2 bestellenquote:
Had ik vroeger, maar teveel gedoe. Nu gewoon een fles keukenreiniger en keukenpapierquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vochtige doekjes een optie?
wil je ook een toastje naaktslakpaté?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon een hele voorraad en gooi ze ongeveer dagelijks in de wasmand.
ik doe het ook met mn pleepapier en mn menstruatiespul. Als je dat in de bulk aanbieding koopt dan kun je wel een jaar vooruit en is het nog goedkoop ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat zeg je nou wel, maar ik mag van @:dud0r niet hamsteren
Oh kan ook jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik vroeger, maar teveel gedoe. Nu gewoon een fles keukenreiniger en keukenpapier
BOSTIJGERINquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrijdag vis, zondag patatjes
En vaak zaterdag nasi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |