Kloptquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk dier is het toch ook
rawwwwwwwwwr
wilde ik even melden
quote:
quote:
quote:
Mij ook niet. Zowel haar muziek als haar uiterlijk. Lelijk is ze niet, maar niet het uiterlijk waar ik echt op val...quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shakira kon mij nooit echt bekoren.
Dit ongeveer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zowel haar muziek als haar uiterlijk. Lelijk is ze niet, maar niet het uiterlijk waar ik echt op val...
quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
Kinderen die steeds op de bel rammen beneden
en ze brengen je allemaal chocola?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Nu hoor je dat weerquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
* TheStigsDutchCousin shotgun paktquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
mooie nieuwe deurbel?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze bel is wel zo hard dat de buren hem nog horen denk ik.
Nee, gewoon zo'n heule harde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie nieuwe deurbel?
slimme? met camera?
Ja. Dikke kans dat ze ook een camera in huis hebben en deels kunnen zien wat je doet daar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
De buren waarvan ik de katten nu voer hebben zo'n slimme deurbel met een camera dus elke keer als ik daarheen ga, gaat dat ding aan en ik vraag me dan af of ze daar een melding van krijgen en dan bijhouden wanneer ik kom en hoelang ik er bezig ben.
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
De buren waarvan ik de katten nu voer hebben zo'n slimme deurbel met een camera dus elke keer als ik daarheen ga, gaat dat ding aan en ik vraag me dan af of ze daar een melding van krijgen en dan bijhouden wanneer ik kom en hoelang ik er bezig ben.
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja. Dikke kans dat ze ook een camera in huis hebben en deels kunnen zien wat je doet daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |