wooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat is zelfs enger dan dat jij bent.
Een ninja.quote:
god only knows what I'd be without Brianquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even naar Beach Boys luisteren.. RIP Brian Wilson
En weet je het al?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
god only knows what I'd be without Brian
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]spreek god niet echt regelmatig
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
god only knows what I'd be without Brian
Felininja!quote:
Kloptquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk dier is het toch ook
rawwwwwwwwwr
wilde ik even melden
quote:
quote:
quote:
Mij ook niet. Zowel haar muziek als haar uiterlijk. Lelijk is ze niet, maar niet het uiterlijk waar ik echt op val...quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shakira kon mij nooit echt bekoren.
Dit ongeveer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zowel haar muziek als haar uiterlijk. Lelijk is ze niet, maar niet het uiterlijk waar ik echt op val...
quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
Kinderen die steeds op de bel rammen beneden
en ze brengen je allemaal chocola?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Nu hoor je dat weerquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Avondvierdaagse
Kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |