Ja ze krijgen melding. Tja of ze er wat mee doen. Mijn buren verderop in de straat doen mijn tuin, post etc als ik weg ben en oogsten in mijn moestuinbak zodat niet alles door schiet en voor niks is geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
De buren waarvan ik de katten nu voer hebben zo'n slimme deurbel met een camera dus elke keer als ik daarheen ga, gaat dat ding aan en ik vraag me dan af of ze daar een melding van krijgen en dan bijhouden wanneer ik kom en hoelang ik er bezig ben.
En de buurman maar gluren hoe jij een poesje aait.quote:
Dit is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ze krijgen melding. Tja of ze er wat mee doen. Mijn buren verderop in de straat doen mijn tuin, post etc als ik weg ben en oogsten in mijn moestuinbak zodat niet alles door schiet en voor niks is geweest.
Ja ik krijg een melding soms blijft ze met opzet staan zwaait ze en loopt ze naar binnen 🤣 kom ik terug van vakantie zegt ze heb je me zien zwaaien
Ik zou zelf verhuizen dan denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ze krijgen melding. Tja of ze er wat mee doen. Mijn buren verderop in de straat doen mijn tuin, post etc als ik weg ben en oogsten in mijn moestuinbak zodat niet alles door schiet en voor niks is geweest.
Ja ik krijg een melding soms blijft ze met opzet staan zwaait ze en loopt ze naar binnen 🤣 kom ik terug van vakantie zegt ze heb je me zien zwaaien
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was het weer voor vandaag. Welterusten.![]()
Fijn dat er op dingen gelet wordtquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf verhuizen dan denk ik.
Geen rare dansjes doen dus als je de katten gaat voerenquote:
Misschien lok je de katten er wel meequote:Op woensdag 11 juni 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen rare dansjes doen dus als je de katten gaat voeren
Vrouw van een huurbaas die ik had die had daar een handje vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
In mijn mental image doen ze dit gewoon ongevraagd. Breken iedere keer weer in.
Ja dan moet je er maar weer even uitkomen, bij jou is die wat later want jij zit helemaal in het westenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ik lig al in bed.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van een huurbaas die ik had die had daar een handje vandie woonde in het pand ernaast en stond te pas en onpas voor de deur.
Nieuwe sloten op haar kostenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van een huurbaas die ik had die had daar een handje vandie woonde in het pand ernaast en stond te pas en onpas voor de deur.
Geen last van een water allergie dusquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Ik denk vooruit.. ik doe de kraan een keertje open voor de kat weer.. gaat ze er met haar kop onder.! Ze ging ook helemaal in de wasbak zitten. Stom beest.
Oh nee ze is vaak met regen ook gewoon buiten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geen last van een water allergie dus
Ja, ik zag het. Pas ergens om half 12. Tevens ook aan de verkeerde kant van het huis dat ie komt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet je er maar weer even uitkomen, bij jou is die wat later want jij zit helemaal in het westen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |