Ik heb een buurman (zo eentje die met vroegpensioen is en graag alles in de gaten houdt), die had ook zo'n Ring bel geïnstalleerd om alles nog beter in de gaten te houden. Tot die er achter kwam dat dan ding stroom vrat omdat die bij elke voorbij komende auto of voetganger aansloeg en video's opsloeg. Dus had die hem maar uit gezet, beetje lullig wel dat vlak daarna zijn auto voor de deur werd gejat en daar geen beeld van wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van een huurbaas die ik had die had daar een handje vandie woonde in het pand ernaast en stond te pas en onpas voor de deur.
Als je snel bent kun je nog naar de duinen toe voor het beste uitzichtquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Pas ergens om half 12. Tevens ook aan de verkeerde kant van het huis dat ie komt.
Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik moet het toch helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een buurman (zo eentje die met vroegpensioen is en graag alles in de gaten houdt), die had ook zo'n Ring bel geïnstalleerd om alles nog beter in de gaten te houden. Tot die er achter kwam dat dan ding stroom vrat omdat die bij elke voorbij komende auto of voetganger aansloeg en video's opsloeg. Dus had die hem maar uit gezet, beetje lullig wel dat vlak daarna zijn auto voor de deur werd gejat en daar geen beeld van was
Het is maar water, ze smelt niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee ze is vaak met regen ook gewoon buiten.
Ja maar ze is ook echt gewoon tijdens flinke regenbuien buiten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is maar water, ze smelt niet.
Ja, ik geloof het wel eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je nog naar de duinen toe voor het beste uitzicht
Ja hij heeft het er ook niet een slechtere auto voor terug gekregen, een splinternieuwe en nog een modelletje groter ook terwijl die was gejat al een paar jaar oud wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik moet het toch helaas.
Ga je nog wel even naar de maan huilen dan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel eigenlijk.
Straks wordt er op hem geschoten omdat ze denken een wolf gehoord te hebben...quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nog wel even naar de maan huilen dan?
Hij woont in het westen, maar niet aan de overkant van de Atlantische Oceaan hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Straks wordt er op hem geschoten omdat ze denken een wolf gehoord te hebben...
Die wolven lijken overal op te duikenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij woont in het westen, maar niet aan de overkant van de Atlantische Oceaan hoor.
Ja en ook de Duitsers zijn al weer grotendeels vertrokken na het pinksterweekendquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij woont in het westen, maar niet aan de overkant van de Atlantische Oceaan hoor.
Het ging me meer om het schieten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die wolven lijken overal op te duiken
Wolven zijn denk ik meer van het bijten dan het schietenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Harde windjes gelaten tijdens het voeren van de katten.
Denk ik ook al heb ik ze dat beide nooit zien doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wolven zijn denk ik meer van het bijten dan het schieten
Katten meteen getraumatiseerd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Harde windjes gelaten tijdens het voeren van de katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |