wat zijn 'de issues'?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
ze zei dat ze de issues (die ik allemaal echt wel mee vond vallen, als ik ze vergelijk met mijn vorige relaties) niet meer trekt
quote:terwijl we enorm veel van elkaar houden
Blijkbaar is dat 'enorm veel van elkaar houden' dus niet zo wederzijds als je zelf denkt...quote:maar puntje bij paaltje zegt ze einde dag weer dat het echt klaar is en ik me niks in m’n hoofd moet halen
Zei is in haar vorige relatie beduveld, dat heeft haar vertrouwen geschaad , nu als ik bijvoorbeeld niet mijn exacte planning van n dag ofzo deel of spontaan iets ga doen vind ze dat ik dingen voor haar achter hou,ook heb ik heb gezegd dat ik niet rookte toen we begonnen met daten ,wat ik ook niet fulltime doe maar met vrienden en een biertje op pak ik wel eens een sigaretje mee , dat vind ze blijkbaar dan keihard liegen, ik vind het allemaal een beetje overdreven en echt geen reden om een punt erachter te zetten maar ik heb een beetje het idee dat zei zichzelf preventief wil beschermen voor iemand die d’r weer gaat beflikkerenquote:
Ja ik heb ook aan de ene kant zoiets van het is graag of niet en ik ga niet smeken of je blijftquote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef nelaeryn het volgende:
Als je al zoveel issues en gedoe hebt in het eerste jaar van je relatie kun je er beter een eind aan breien. En verder...
[..]
[..]
Blijkbaar is dat 'enorm veel van elkaar houden' dus niet zo wederzijds als je zelf denkt...
Het is ook niet heel erg netjes dat je zei dat je niet rookte, noem jezelf dan iets van een gelegenheidsroker of whatever (of leg gewoon in deze woorden uit op wat voor momenten je rookt en dat je het daarbuiten gewoon niet doet), maar haar reactie er op is natuurlijk wel zwaar overdreven.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zei is in haar vorige relatie beduveld, dat heeft haar vertrouwen geschaad , nu als ik bijvoorbeeld niet mijn exacte planning van n dag ofzo deel of spontaan iets ga doen vind ze dat ik dingen voor haar achter hou,ook heb ik heb gezegd dat ik niet rookte toen we begonnen met daten ,wat ik ook niet fulltime doe maar met vrienden en een biertje op pak ik wel eens een sigaretje mee , dat vind ze blijkbaar dan keihard liegen, ik vind het allemaal een beetje overdreven en echt geen reden om een punt erachter te zetten maar ik heb een beetje het idee dat zei zichzelf preventief wil beschermen voor iemand die d’r weer gaat beflikkeren
Ik geef toe dat dat niet handig was, ik heb toen ik in t begin helemaal hotel de botel was me gewoon mooier voorgedaan als dat het daadwerkelijk was , niet handig en van geleerd maar vind dat ik nu wel erg zwaar gestraft wordquote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is ook niet heel erg netjes dat je zei dat je niet rookte, noem jezelf dan iets van een gelegenheidsroker of whatever (of leg gewoon in deze woorden uit op wat voor momenten je rookt en dat je het daarbuiten gewoon niet doet), maar haar reactie er op is natuurlijk wel zwaar overdreven.
Ik heb een keer gehad dat een vriendin het uit wilde maken toen ze er achter kwam dat ik een tattoo had en motor reed.
Mee eens hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik geef toe dat dat niet handig was, ik heb toen ik in t begin helemaal hotel de botel was me gewoon mooier voorgedaan als dat het daadwerkelijk was , niet handig en van geleerd maar vind dat ik nu wel erg zwaar gestraft word
"Ik wist niet dat je zo iemand was!"quote:
Dat sowieso , ik denk echt altijd komt wel goed johquote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Maar er zullen wel meer kleine voorvalletjes geweest zijn?
Misschien dat jij erg relaxed over dingen denkt en dat zij overal juist weer heel zwaar aan tilt?
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik wist niet dat je zo iemand was!"
Oh ja, tattoo, motor (chopper) en dat ik naar metal luister; die 3 dingen waren een behoorlijke schok voor deze conservatieve religieuze dame (die overigens echt schijt had aan het gebod over geen seks voor het huwelijk!).
Ja ik heb sommige dingen dan misschien niet handig aangepakt ,maar vind dat ik wel heel zwaar gestraft wordquote:Op zondag 1 juni 2025 12:22 schreef Cockwhale het volgende:
Klinkt als een moeilijk geval. Iemand die anderen totaal niet vertrouwt, is niet geschikt voor een relatie.
Ik zou me mateloos gaan ergeren aan dergelijk clingy en needy gedrag. Weet je zeker dat je daar de komende jaren mee wil gaan dealen?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef jigggy het volgende:
als ik bijvoorbeeld niet mijn exacte planning van n dag ofzo deel of spontaan iets ga doen vind ze dat ik dingen voor haar achter hou,
Hier heeft ze wel een punt, daar had je gewoon eerlijk over moeten zijn.quote:ik heb gezegd dat ik niet rookte toen we begonnen met daten ,wat ik ook niet fulltime doe maar met vrienden en een biertje op pak ik wel eens een sigaretje mee , dat vind ze blijkbaar dan keihard liegen
Klopt, is dom geweest en kan ik niet recht zetten, maar is dit nou echt zo’n dealbreaker?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:23 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik zou me mateloos gaan ergeren aan dergelijk clingy en needy gedrag. Weet je zeker dat je daar de komende jaren mee wil gaan dealen?
[..]
Hier heeft ze wel een punt, daar had je gewoon eerlijk over moeten zijn.
De relatie heeft uiteindelijk driekwart jaar volgehouden, maar ik zoek toch iemand met wat meer inhoud!quote:
Lolwut?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb een keer gehad dat een vriendin het uit wilde maken toen ze er achter kwam dat ik een tattoo had en motor reed.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De relatie heeft uiteindelijk driekwart jaar volgehouden, maar ik zoek toch iemand met wat meer inhoud!
Da's ook weer overdreven zeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef jigggy het volgende:
Wat ook kut is, volgende weeek zouden we op vakantie gaan , al geboekt , nu hebben we allebei een aparte airbnb geboekt om beide alleen te gaan, terwijl ik echt zoiets heb van kunnen we niet even kijken of we nog n leuke vakantie hebben en of er nog wat in zit
Maar dat wilt ze niet
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaanquote:Op zondag 1 juni 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook weer overdreven zeg.
Je mag misschien wel dol op haar zijn, maar ik denk dat je een vreselijk leven met zo eentje gehad zou hebben.
Die woonde in een klein gehucht heel ver van mij vandaan waar de straten nog van kasseien gemaakt zijn.quote:
Waar ga je naar toe dan? Ik ben wel vaker in m'n uppie op vakantie gegaan. Heeft voor- en nadelen, maar tegenwoordig zie ik er vooral de voordelen van in. Gezeik altijd.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaan, heb het mijn familie ook nog niet durven zeggen omdat ik ergens nog hoop dat dit echt wel goed kan komen
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ikquote:Op zondag 1 juni 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe dan? Ik ben wel vaker in m'n uppie op vakantie gegaan. Heeft voor- en nadelen, maar tegenwoordig zie ik er vooral de voordelen van in. Gezeik altijd.
Aiiii dat is dan wel weer kut idd.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ik
Ja, ook is t niet zo groot daar dus ik denk dat we elkaar tegen het lijf gaan lopen, stiekem hoop ik dat ook en dat we het weer op kunnen pakkenquote:
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en watquote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef ToT het volgende:
Dan is ze helemaal een egocentrisch kreng dat ze het in d'r uppie wil doen.
Heb je allebei een saaie kutvakantie, de tering zeg! Ze kan er toch ook voor kiezen om gewoon samen als vrienden te gaan? Desnoods idd in aparte kamers, maar wel samen optrekken.
Begin er niet aan joh. Als het echt gaat om kleine dingetjes die ze veel te hoog opvat, kan het in de toekomst alleen maar erger worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja, ook is t niet zo groot daar dus ik denk dat we elkaar tegen het lijf gaan lopen, stiekem hoop ik dat ook en dat we het weer op kunnen pakken
Maar anders word het maar een beetje boekjes lezen op n strand bedje denk ik
Giga over haar grens heen gegaan? Wat was de uiteindelijke druppel dan voor haar? Dat van het roken?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en wat
Maar er valt niet over te praten, zei vind dat ik giga over haar grens ben heengegaan en ik vind dat het allemaal schromelijk word overdreven als ik eerlijk ben
Ik heb dingen niet handig gedaan maar het is niet alsof ik de boel beflikkerd heb ofzo
Wedden dat ze daar wel weer contact gaat zoeken als ze zich alleen voelt.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en wat
Maar er valt niet over te praten, zei vind dat ik giga over haar grens ben heengegaan en ik vind dat het allemaal schromelijk word overdreven als ik eerlijk ben
Ik heb dingen niet handig gedaan maar het is niet alsof ik de boel beflikkerd heb ofzo
Over welke grens heeft ze het?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wedden dat ze daar wel weer contact gaat zoeken als ze zich alleen voelt.
Ga lekker op tinder daar.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaan, heb het mijn familie ook nog niet durven zeggen omdat ik ergens nog hoop dat dit echt wel goed kan komen
Zij zit dus ook in dat plaatsje, alleen. Begrijp ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jammer man. Niet te vertrouwen sommige mensen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik ook heb aangegeven aan mezelf te willen werken voor der , dingen anders aan wil pakken en echt m’n best wilt. Doen dat ze mij weer kan vertrouwen ,maar het is allemaal te laat volgens haar en het komt niet meer goed
Ik vind het zo raar, we zaten te kijken om samen te wonen etc , haar familie is echt helemaal gek op mij , ik heb haar echt heel de relatie ziek gespoiled , en dan opeens dit
Nou, idd. Jullie zijn dan wel beiden vrij om te doen wat je wil.quote:
Je moet iemand ook nooit te veel verwennen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik ook heb aangegeven aan mezelf te willen werken voor der , dingen anders aan wil pakken en echt m’n best wilt. Doen dat ze mij weer kan vertrouwen ,maar het is allemaal te laat volgens haar en het komt niet meer goed
Ik vind het zo raar, we zaten te kijken om samen te wonen etc , haar familie is echt helemaal gek op mij , ik heb haar echt heel de relatie ziek gespoiled , en dan opeens dit
Oorzaak en gevolg. Ze vertrouwt je niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
^ Ditquote:Op zondag 1 juni 2025 12:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je moet iemand ook nooit te veel verwennen.
Wat is er gebeurd dan, dat ze je niet kan vertrouwen? Dat is niet eens in de maand een sigaret met vrienden roken ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Wat valt er precies te snappen aan dat ze geen relatie meer met jou wil?quote:
Misschien is hij vreemdgegaan. Er komt maar geen antwoord.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan, dat ze je niet kan vertrouwen? Dat is niet eens in de maand een sigaret met vrienden roken ofzo.
Ik ben aan het werk , en nee ik ben niet vreemdgegaanquote:Op zondag 1 juni 2025 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien is hij vreemdgegaan. Er komt maar geen antwoord.
Heb je nog tijd voor postnr 35? Die ligt al een tijdje.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk , en nee ik ben niet vreemdgegaan
Ze vond dat ik dingen loog en verzweeg , onder andere het roken, ook ben ik ooit n meisje waarmee ik echt 10 jaar geleden gedate heb een keer tegen gekomen en had dat niet vermeld , ik heb namelijk enkel hoi tegen d’r gezegd ,las ze dit later op m’n telefoon terug en vond ze dat verzwijgenquote:
Er is een mooi gezegde: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze vond dat ik dingen loog en verzweeg , onder andere het roken, ook ben ik ooit n meisje waarmee ik echt 10 jaar geleden gedate heb een keer tegen gekomen en had dat niet vermeld , ik heb namelijk enkel hoi tegen d’r gezegd ,las ze dit later op m’n telefoon terug en vond ze dat verzwijgen
Eens, en ik heb dingen fout gedaan maar ben bereid om er alles aan te doen om dat terug te winnen,maar it takes 2 to tangoquote:Op zondag 1 juni 2025 13:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is een mooi gezegde: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Misschien is het te laat.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens, en ik heb dingen fout gedaan maar ben bereid om er alles aan te doen om dat terug te winnen,maar it takes 2 to tango
Als dat zo is moet ik dat accepteren, maar vandaar dat ik hier ook even hoopte te kunnen ventilerenquote:
Dit. Datingapps aan en gaan! Veel plezier daar.quote:
Lekker continue afgekeurd worden! Geweldig iddquote:Op zondag 1 juni 2025 13:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dit. Datingapps aan en gaan! Veel plezier daar.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook echt nog totaal niet wil en kan denken aan überhaupt een andere vrouw, eerst dit maar een plekje geven als t niet meer goedkomtquote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker continue afgekeurd worden! Geweldig idd
Alleen maar matchen met dikkerds en negerinnen
Als je alleen hoi hebt gezegd, waarom las ze dit dan terug op je telefoon?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze vond dat ik dingen loog en verzweeg , onder andere het roken, ook ben ik ooit n meisje waarmee ik echt 10 jaar geleden gedate heb een keer tegen gekomen en had dat niet vermeld , ik heb namelijk enkel hoi tegen d’r gezegd ,las ze dit later op m’n telefoon terug en vond ze dat verzwijgen
Ik benoemde dit tegen vrienden van me , van haha weet je wie ik tegen kwamquote:Op zondag 1 juni 2025 13:58 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Als je alleen hoi hebt gezegd, waarom las ze dit dan terug op je telefoon?
Je weet niet wat je misschien tegenkomt. Ze hebben wel iets altijd vind ik. Speel de jonge onderzoeker.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:36 schreef jigggy het volgende:
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ik
Misschien ligt Jigggy wel heel goed in de markt bij de Oostblok vrouwtjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En dat las ze in je telefoon?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik benoemde dit tegen vrienden van me , van haha weet je wie ik tegen kwam
Ja, ze mag gewoon in m’n telefoon want ik heb niks te verbergen, las ze dat ik een vriend had geappt dat ik desbetreffende persoon tegen was gekomenquote:
Niet iedereen heeft die ervaring zal ik maar zeggen…quote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan vind ik echt dat ze zeikt.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja, ze mag gewoon in m’n telefoon want ik heb niks te verbergen, las ze dat ik een vriend had geappt dat ik desbetreffende persoon tegen was gekomen
Ik ook niet. Geen idee wat "onze dingetjes", "dingen handiger aanpakken" en "de issues" zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heyhey allemaal, ik heb dit topic niet gemaakt met een duidelijk doel maar meer om het van me af te schrijven
Ik heb ruim een jaar een relatie gehad met een meisje tot vorige week ,tuurlijk hadden we onze dingetjes , zij heeft moeite met vertrouwen door haar vorige relatie en ik had dingen handiger aan kunnen pakken , maar al met al dacht ik echt dat het de goede kant op ging , en was ik echt enorm gelukkig met haar
Tot zaterdag vorige week als donderslag bij heldere hemel ze zei dat ze de issues (die ik allemaal echt wel mee vond vallen, als ik ze vergelijk met mijn vorige relaties) niet meer trekt en ze weer een punt achter wilde zetten
Ik wist niet wat me overkwam, ik had echt zelf het idee dat het allemaal goed ging , en nu is ze er opeens klaar mee
Voor mijn gevoel zijn de dingen waarover we vallen echt redelijk klein en geven we echt enorm snel en onnodig op terwijl we enorm veel van elkaar houden , en dat geeft me echt een enorm gevoel van onmacht
Ik heb de eerste dagen echt gedacht dat het nog wel goed kwam,maar naarmate de dagen voorbij gaan word mijn stukje hoop wel per dag minder , we hebben elkaar woensdag nog gezien en dat was echt fijn, goed gepraat en ook gewoon geknuffeld etc, maar puntje bij paaltje zegt ze einde dag weer dat het echt klaar is en ik me niks in m’n hoofd moet halen
Ik snap er niks van
We horen het van één kant…quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef quirina het volgende:
Het leven gaat door inderdaad en zie maar zo dat je er een les van hebt geleerd.
Nooit meer een partner die je wantrouwt, jaloers is op een ex van honderd jaar terug, die uit haar panty vliegt omdat je een sigaretje op een feestje lekker vindt. Die perse toch op dezelfde plek als jij op vakantie wil ( is puur om je te controleren)
Boek lekker je vakantie om naar iets wat jij wil. Met mensen die waar jij goede energie van krijgt en steun als je toch weer even om haar treurt. En nee ik zou haar er niet over informeren. Wedden dat ze in de paniek schiet?
Een relatie is geven en nemen en niet continue op je knieën excuses aanbieden of shit naar je hoofd geslingerd te krijgen als je een keer lol hebt met anderen.
Klaar ermee! De zomer begint net en lekker schijnen als de zon ! En dan kom je vanzelf iemand tegen die leuker in het leven staat.
Je ex is een manipulerende en jaloerse zure trut. Iedereen ziet het , behalve jij.
Ik durf ook prima toe te geven dat ik fouten gemaakt heb ,het is alleen rot om op gegeven te worden door iemand waar je zelf nooit de handdoek bij in de ring zou gooienquote:
Dat is het ook…quote:Op zondag 1 juni 2025 15:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik durf ook prima toe te geven dat ik fouten gemaakt heb ,het is alleen rot om op gegeven te worden door iemand waar je zelf nooit de handdoek bij in de ring zou gooien
Ja en zij is er klaar mee, maar wel nog even knuffelen op woensdag.quote:
Die vakantie was al geboekt voor ze het uit maakte, begreep ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:42 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja en zij is er klaar mee, maar wel nog even knuffelen op woensdag.
… dat is iemand valse hoop geven.
Maar wel naar dezelfde plaats op vakantie moeten… maar wel apart
… weer valse hoop geven, maar ook weer controleren
Ik zou een relatie met zo’n persoon niet willen. Iedere keer je excuses maken om futiliteiten omdat zij in het verleden bedonderd is? Dat is iets waar zij zelf overheen moet groeien anders werkt een andere nieuwe relatie voor haar ook niet.
Of ze moet een vent hebben die 24/7 in haar directe aanwezigheid blijft, geen vrienden heeft, nooit een vrijmibo doet op t werk en alle wachtwoorden van mail, whatsapp,signal , insta, facebook aan haar geeft zodat ze zeker weet dat hij niets geks doet.
Ik had gehoopt dat we iig de vakantie nog even konden kijken of er nog toekomst in zat voor ons beide , maar volgens haar is dat niet meer zo, word beetje boekjes lezen op n strandbedje en hardlopen dan maar vermoed ikquote:Op zondag 1 juni 2025 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vakantie was al geboekt voor ze het uit maakte, begreep ik.
Dan is het zonde om de reis niet door te laten gaan, maar onprettig is het wel, op z'n zachtst gezegd.
Het komt niet over alsof het je veel kan schelen. Als je dat niet hebt dan maakt het ook niet uit wat zij gaat doen, toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we iig de vakantie nog even konden kijken of er nog toekomst in zat voor ons beide , maar volgens haar is dat niet meer zo, word beetje boekjes lezen op n strandbedje en hardlopen dan maar vermoed ik
Ach ja, kun je zoveel sigaretten roken als je wilt en weer lekker appen met een scharrel uit de vorige eeuw.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we iig de vakantie nog even konden kijken of er nog toekomst in zat voor ons beide , maar volgens haar is dat niet meer zo, word beetje boekjes lezen op n strandbedje en hardlopen dan maar vermoed ik
Het einde van de relatie maakt hem heel veel uit.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:30 schreef Guts het volgende:
[..]
Het komt niet over alsof het je veel kan schelen. Als je dat niet hebt dan maakt het ook niet uit wat zij gaat doen, toch?
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Tjonge wat kut TS!
Wat zal ze spijt krijgen. Vrouwen handelen altijd uit opwellingen en emoties. Ze zal je gaan missen en je weer benaderen als ze eenmaal weet wat ze mist. Het beste is om even te doen alsof je er vreden mee hebt en haar niet gaan stalken ofzo!
Laat haar je maar even gaan missen!
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Tjonge wat kut TS!
Wat zal ze spijt krijgen. Vrouwen handelen altijd uit opwellingen en emoties. Ze zal je gaan missen en je weer benaderen als ze eenmaal weet wat ze mist. Het beste is om even te doen alsof je er vreden mee hebt en haar niet gaan stalken ofzo!
Kan ik over meepraten!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Tjonge wat kut TS!
Je weet dat je hier op Fok altijd steun kunt krijgen van ons he? Vergeet dat niet
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef jigggy het volgende:
Ik word er droevig van en merk dat als ik zoiets meemaak ik tering zelfdestructief ben, ben heel de week amper gaan sporten ,eet slecht en weinig en drink te veel ,morgen de week maar weer eens beginnen met een frisse start en proberen weer een beetje structuur te creëren , het leven gaat toch door
Het boeit me wel heel veel , sorrybals ik die indruk wek , die vakantie opzich maakt me niet heel veel uit maar ik ben iemand kwijt waar ik heel veel van hou en zelf nooit opgegeven hebben zou, dat steekt door m’n zielquote:Op zondag 1 juni 2025 16:30 schreef Guts het volgende:
[..]
Het komt niet over alsof het je veel kan schelen. Als je dat niet hebt dan maakt het ook niet uit wat zij gaat doen, toch?
Ik vind het rot voor je.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:08 schreef jigggy het volgende:
[..]
Het boeit me wel heel veel , sorrybals ik die indruk wek , die vakantie opzich maakt me niet heel veel uit maar ik ben iemand kwijt waar ik heel veel van hou en zelf nooit opgegeven hebben zou
Ik zit nog wel met jullie vakantie in mijn hoofd.quote:
Ik weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, kan überhaupt nog niet echt bevatten dat het gedaan is, als ik zie door welke struggle sommige stellen gaan en hoe goed ze daar dan Ook weer uitkomen dan denk ik echt ja maar dan zijn onze issues toch echt wel op te lossenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit nog wel met jullie vakantie in mijn hoofd.
Hopelijk gaat ze je met rust laten. En niet je hoofd helemaal gek maken en lief doen en knuffelig en dan thuis weer zeggen "Ja, je wist toch dat het uit was".
Al weet ik natuurlijk niet of ze zo'n type is.
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, kan überhaupt nog niet echt bevatten dat het gedaan is, als ik zie door welke struggle sommige stellen gaan en hoe goed ze daar dan Ook weer uitkomen dan denk ik echt ja maar dan zijn onze issues toch echt wel op te lossen
Niet gaan joh, kan alleen maar ellende van komen. Jij bent daar alleen, zij is daar alleen. Je komt elkaar voortdurend tegen in zo’n kustplaatsje en je hebt allebei niemand anders om tegen te praten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ie zijn reis, zonder haar te contacten, gewoon om zou boeken. Naar iets wat wel leuk voor hem is.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:32 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Niet gaan joh, kan alleen maar ellende van komen. Jij bent daar alleen, zij is daar alleen. Je komt elkaar voortdurend tegen in zo’n kustplaatsje en je hebt allebei niemand anders om tegen te praten.
Jij gaat daar alleen maar de hele tijd zitten hopen dat het weer goed komt. En zij gaat alleen maar een beetje om je heen draaien en halve signalen afgeven. Recept voor een kutvakantie.
Nou, ik heb aangegeven dat ik daaraan wou werken, maar dat ik sommige dingen ook wel een beetje overdreven vind, en dat ik haar veel meer vrijheid geef dan zij mijquote:Op zondag 1 juni 2025 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Even advocaat van de duivel: ze heeft je wel verteld wat zij de issues vond, maar jij vond (en vindt) die onbelangrijk. Dat telt dan nog eens op bij die issues op zich: dat jij haar niet serieus nam in waar zij mee zat.
Een gat is een gatquote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maargoed dan zit ik m’n vrije dagen thuis en is het rip vakantie geldquote:Op zondag 1 juni 2025 17:32 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Niet gaan joh, kan alleen maar ellende van komen. Jij bent daar alleen, zij is daar alleen. Je komt elkaar voortdurend tegen in zo’n kustplaatsje en je hebt allebei niemand anders om tegen te praten.
Jij gaat daar alleen maar de hele tijd zitten hopen dat het weer goed komt. En zij gaat alleen maar een beetje om je heen draaien en halve signalen afgeven. Recept voor een kutvakantie.
Kun je niet omboeken?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:48 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maargoed dan zit ik m’n vrije dagen thuis en is het rip vakantie geld
Ook hoop ik stiekem dat het allemaal goedkomt
omboeken is geen optie helaas, ik heb een airbnb voor 2 maar zo’n beetje iedereen die ik meevroeg kan niet lastminute lang vrij krijgenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je niet omboeken?
Of een vriend mee vragen?
Persoonlijk ga ik wel vaker alleen op vakantie en dat bevalt me erg goed.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:52 schreef jigggy het volgende:
[..]
omboeken is geen optie helaas, ik heb een airbnb voor 2 maar zo’n beetje iedereen die ik meevroeg kan niet lastminute lang vrij krijgen
Ik ga er het beste van maken, sporten, boekje lezen en helen denk ik maar
Ja ik ga ook, beetje zonnen, mediteren sporten en lezen, denk dat ik best tot rust zal komen maar denk ook dat ik op sommige momenten echt finaal kapot gaquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik wel vaker alleen op vakantie en dat bevalt me erg goed.
Maar niet met de hartepijn die jij nu ervaart.
Maar ik zou wel gewoon gaan.
Kom je lekker op fok alles van je afschrijven. Klagen mag.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja ik ga ook, beetje zonnen, mediteren sporten en lezen, denk dat ik best tot rust zal komen maar denk ook dat ik op sommige momenten echt finaal kapot ga
Wat @capricia zegt: dan zijn wij er voor jou.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja ik ga ook, beetje zonnen, mediteren sporten en lezen, denk dat ik best tot rust zal komen maar denk ook dat ik op sommige momenten echt finaal kapot ga
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom je lekker op fok alles van je afschrijven. Klagen mag.
En ik weer niet waar je precies heen gaat, maar een foto topic mag ook.quote:
Goed idee en alvast veel plezier daar @jigggyquote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef capricia het volgende:
En ik weer niet waar je precies heen gaat, maar een foto topic mag ook.
Ben eigenlijk zelf wel geïnteresseerd ik het oude Oostblok.
Ik denk dat je beter gewoon iemand anders kan zoeken. En als je dan toch bezig bent, een wat stabieler type die wel zeker weet wat ze wil en niet zeikt over kleine dingen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heyhey allemaal, ik heb dit topic niet gemaakt met een duidelijk doel maar meer om het van me af te schrijven
Ik heb ruim een jaar een relatie gehad met een meisje tot vorige week ,tuurlijk hadden we onze dingetjes , zij heeft moeite met vertrouwen door haar vorige relatie en ik had dingen handiger aan kunnen pakken , maar al met al dacht ik echt dat het de goede kant op ging , en was ik echt enorm gelukkig met haar
Tot zaterdag vorige week als donderslag bij heldere hemel ze zei dat ze de issues (die ik allemaal echt wel mee vond vallen, als ik ze vergelijk met mijn vorige relaties) niet meer trekt en ze weer een punt achter wilde zetten
Ik wist niet wat me overkwam, ik had echt zelf het idee dat het allemaal goed ging , en nu is ze er opeens klaar mee
Voor mijn gevoel zijn de dingen waarover we vallen echt redelijk klein en geven we echt enorm snel en onnodig op terwijl we enorm veel van elkaar houden , en dat geeft me echt een enorm gevoel van onmacht
Ik heb de eerste dagen echt gedacht dat het nog wel goed kwam,maar naarmate de dagen voorbij gaan word mijn stukje hoop wel per dag minder , we hebben elkaar woensdag nog gezien en dat was echt fijn, goed gepraat en ook gewoon geknuffeld etc, maar puntje bij paaltje zegt ze einde dag weer dat het echt klaar is en ik me niks in m’n hoofd moet halen
Ik snap er niks van
Haha, ja voor de buitenwereld moet het plaatje wel blijven kloppen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik wist niet dat je zo iemand was!"
Oh ja, tattoo, motor (chopper) en dat ik naar metal luister; die 3 dingen waren een behoorlijke schok voor deze conservatieve religieuze dame (die overigens echt schijt had aan het gebod over geen seks voor het huwelijk!).
Ik ga dit proberen , heb al n lijstje gemaakt met dingen die ik daar ook alleen kan doen , begin stukje bij beetje iets meer vertrouwen te krijgen dat ik het daar zelfs alleen wel oké ga vindenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon gaan, genieten van zonnetje en biertje. Wie weet loop je daar een ander meid tegen, met wat pech/geluk appt je ex je nog en kan je lekker samen de nachten doorbrengen. Moet je wel niet gelijk verwachtingen aan koppelen.
Thanks maat,quote:Op maandag 2 juni 2025 11:54 schreef Saboo het volgende:
Sterkte man.
Je komt wel nuchter over (voor een Fok!er in R&P). Ik denk dat je er goed mee omgaat.
Misschien was na een jaar de verliefdheid over en was "het houden van" niet sterk genoeg, en zoekt ze gewoon dingen om het voor haar zelf te verklaren?
Als ze het echt uit gemaakt heeft omdat ze bang is om gekwetst worden. Tja, dan komt ze misschien nog wel aankloppen. Dan zijn er echt wel mogelijkheden (relatietherapie enzo, vooral om haar eens een spiegel voor te houden als dit echt het hele verhaal is).
Maar man; zou mezelf ook wel echt afvragen of je daar nou zin in hebt.
Mooi klote is het wel. Hoop dat je het naar je zin gaat krijgen op de vakantie![]()
Lekker afleiding zoeken.
ligt er een beetje aan wat voor tattooquote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is ook niet heel erg netjes dat je zei dat je niet rookte, noem jezelf dan iets van een gelegenheidsroker of whatever (of leg gewoon in deze woorden uit op wat voor momenten je rookt en dat je het daarbuiten gewoon niet doet), maar haar reactie er op is natuurlijk wel zwaar overdreven.
Je kunt altijd nog een vlucht eerder naar huis pakken.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:07 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom annuleer je die reis niet via je reisverzekering?
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wat voor tattoo
een groot portret van Hitler op je rug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het nog niet door?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:58 schreef jigggy het volgende:
[..]
Thanks maat,
Nuchter? Ik heb me heel de week in coma gezopenmaar thanks, nee ik ben verdrietig maar ik realiseer me wel dat ik haar niet kan dwingen terug te komen ,en ik kan hopen maar het anders zelf moet gaan rooien ,doet fucking veel pijn maar er zit niks anders op, ze zegt zelf dat ze het uitmaakt omdat ze me niet kan vertrouwen , ik vind dat schromelijk overdreven en had best met haar het nog willen proberen , maar it takes 2 to tango
Ik hoop dat ik het een beetje red op m’n 1e solo vakantie dan maar
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de mannelijke variant van de trampstamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
gewoon een coole draakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Heb je het nog niet door?
Ze gebruikt kutsmoesjes.
Kennelijk is het hele probleem gewoon dat ze geen gevoelens meer voor je heeft en maakt ze van een mug een olifant om jou op een dwaalspoor te zetten.
Een niet onbekend verschijnsel bij sommige mensen, om de hete brij heen blijven draaien met gezever over andere dingen die er niet toe doen.
Laat gelijk haar gebrek aan eerlijke en open communicatie zien dus ik zeg beter zo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |