abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218034706
Hoe dan ook, TS kan nu weer lekker broeken gaan vouwen. The End.

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 24 juni 2025 @ 19:55:44 #277
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218034790
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe dan ook, TS kan nu weer lekker broeken gaan vouwen. The End.

Bekijk deze YouTube-video
Morgen weer stipt 9 uur
  dinsdag 24 juni 2025 @ 19:56:20 #278
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218034802
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:42 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Okay I stand corrected. Mijn excuses jiggy.
Aanvaard O+
  dinsdag 24 juni 2025 @ 20:23:22 #279
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_218035175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:27 schreef Nagelslak het volgende:
Waarschijnlijk is TS gewoon een maagd die even de held wil uithangen op fok!
Dit ligt gevoelig bij Jigggy. Hij is er juist zo trots op dat hij wel eens heeft geneukt. Dat het een verzameling van borderliners en vreemdgangers is doet daar niets aan af.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 20:27:18 #280
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218035254
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef The_Verve het volgende:

[..]
Dit ligt gevoelig bij Jigggy. Hij is er juist zo trots op dat hij wel eens heeft geneukt. Dat het een verzameling van borderliners en vreemdgangers is doet daar niets aan af.
Ik durf prima toe te geven dat mijn smaak in vrouwen niet al te best is soms :D
pi_218035582
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef The_Verve het volgende:

[..]
Ik heb hier lovende berichten gelezen over jigggy. Ik had beetje een baaldag en dat had ik niet af moeten reageren in dit topic. over smaak/voorkeur verder valt niet te twisten.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  dinsdag 24 juni 2025 @ 20:54:29 #282
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218035598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Ik heb hier lovende berichten gelezen over jigggy. Ik had beetje een baaldag en dat had ik niet af moeten reageren in dit topic. over smaak/voorkeur verder valt niet te twisten.
Kan de beste overkomen, hoop dat je morgen je beter voelt O+
  woensdag 25 juni 2025 @ 10:10:31 #283
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_218038740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het is wel degelijk goedpraten met een kutsmoes maar goed
Als ik in mijn omgeving iets constateer en dat zeg betekend dat toch niet dat ik het goedpraat?
Mijn vader had een cafe en er is veel drama geweest doordat mannen het met een borrel op niet meer zo nauw namen. Soms vrouwen ook natuurlijk, maar minder. Relaties die daardoor kapot zijn gegaan. Ik heb daardoor echt een issue gehad omdat ik mannen niet zo vertrouwde als ze alleen naar de kroeg wilden om te drinken met vrienden. Dus van goedpraten is geen sprake. Of in ieder geval niet zo bedoeld.

Maar in dit geval van Jiggy vind ik dat hij niks verkeerds heeft gedaan. Misschien niet heel verstandig maar niet perse fout. Met drank op wordt je 'standvastigheid' wat aangetast zeg maar. Ook deze uitspraak is niet bedoeld om iets goed te praten maar om iets te verklaren. Heb het zelf ook. Zelf drink ik onder andere daarom geen alcohol. Ben zelfs ooit met drank op in een taxi, die voor de disco onbemand stond, gestapt en weggereden, zou ik nuchter nooit doen. Ik praat het niet goed maar verklaar wel waarom het is gebeurd. Het is niet goed te praten zoiets doms.
To BG or not to BG!
  woensdag 25 juni 2025 @ 10:17:08 #284
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_218038773
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het is wel degelijk goedpraten met een kutsmoes maar goed
Dit is wat AI zegt en ik denk dat het klopt :)

Jouw perspectief (constaterend):

Jij zegt: “Ik heb vaak gezien dat mannen met een borrel op sneller vreemdgaan.”
Voor jou is dat een observatie, geen excuus. Je zegt niet dat het oké is, maar dat je het vaak hebt meegemaakt.
Je vertrouwenskwestie is gebaseerd op ervaring, niet op het idee dat drank het gedrag rechtvaardigt.

Haar perspectief (vergoelijkend):

Zij hoort: “Hij had gedronken, dus het is begrijpelijk dat hij vreemdging.”
Voor haar klinkt het alsof je de verantwoordelijkheid afzwakt door drank als verklaring te noemen.
Ze ziet het als een vorm van verzachting van schuld, en dat roept weerstand op.
To BG or not to BG!
pi_218038785
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef jigggy het volgende:
Vertel hier eerlijk wat er is gebeurd en dat ik dom ben geweest krijg ik reacties als troll en maagd , benieuwd wat de functie daarvan is :')

Ik bedoel als je kritiek hebt prima , ik weet ook dat ik soms niet de meest verstandige keus maak, maar hou de niet kloppende aannames en en de verwijten als maagd gewoon ff lekker voor je :')
We horen het allemaal maar van een kant, hé? Jouw (ex)vriendin wordt hier door jou afgeschilderd als een nerveus wrak, controlfreak en weet ik veel wat nog meer. Zij kan zich niet verdedigen en jij wordt hier door bijna iedereen toegesproken alsof je de held van de dag bent.
pi_218038809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:54 schreef jigggy het volgende:

[..]
Wat? Alles wat ik hier heb getikt is echt, wat bedoel je?
Nogmaals, alles wat jij hier hebt getikt is jouw versie.
  woensdag 25 juni 2025 @ 10:23:51 #287
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218038819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
We horen het allemaal maar van een kant, hé? Jouw (ex)vriendin wordt hier door jou afgeschilderd als een nerveus wrak, controlfreak en weet ik veel wat nog meer. Zij kan zich niet verdedigen en jij wordt hier door bijna iedereen toegesproken alsof je de held van de dag bent.
Boeiend, niemand kent haar. Of hem.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 25 juni 2025 @ 11:15:50 #288
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218039195
quote:

[..]
Dit is wel een beetje in de notendop het concept van een internetforum over relaties (en psychologie.)

Is niet inherent iets slechts.
  Moderator woensdag 25 juni 2025 @ 11:16:28 #289
184769 crew  Deisyy
pi_218039197
quote:

[..]
Welkom in R&P, van de meeste van dit soort verhalen kennen we de andere kant niet, toch?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218039209
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:15 schreef Saboo het volgende:

[..]
Dit is wel een beetje in de notendop het concept van een internetforum over relaties (en psychologie.)

Is niet inherent iets slechts.
Hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar is het dus vaak wel.
pi_218039211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Welkom in R&P, van de meeste van dit soort verhalen kennen we de andere kant niet, toch?
Klopt, maar IRL zou je toch anders reageren?
pi_218039222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat heb je te zoeken op een forum als je het wil hebben over de dingen die per definitie niet op dat forum gaan staan, zoals de inbreng van een jouw onbekende persoon.

Waarvan je ook nog op geen enkele wijze zou kunnen vaststellen dat een aanvullende bijdrage door de door jouw gewenste persoon, is wie de persoon zegt te zijn.

Het is fabuleren in het kwadraat wat jij doet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 25 juni 2025 @ 11:21:32 #293
184769 crew  Deisyy
pi_218039227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Klopt, maar IRL zou je toch anders reageren?
Geen idee, en dat doet er hier toch niet toe.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218039249
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat heb je te zoeken op een forum als je het wil hebben over de dingen die per definitie niet op dat forum gaan staan, zoals de inbreng van een jouw onbekende persoon.

Waarvan je ook nog op geen enkele wijze zou kunnen vaststellen dat een aanvullende bijdrage door de door jouw gewenste persoon, is wie de persoon zegt te zijn.

Dat weet ik allemaal heus wel. Maar het stoort me gewoon een beetje als hier iemand zijn frustraties komt afreageren door zijn of haar ex even flink af te zeiken. En dan ook nog veel bijval krijgt.

Verder boeit het me niet zoveel, ik reageerde slechts even op berichten van jiggie dat hij het allemaal echt meenden en dat alles wat hij beschreef echt zo gegaan is.

Dus ik wacht zijn reactie nog even af.
pi_218039251
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Geen idee, en dat doet er hier toch niet toe.
Blijkbaar niet.
pi_218039267
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat???
pi_218039268
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat weet ik allemaal heus wel. Maar het stoort me gewoon een beetje als hier iemand zijn frustraties komt afreageren door zijn of haar ex even flink af te zeiken. En dan ook nog veel bijval krijgt.

Verder boeit het me niet zoveel, ik reageerde slechts even op berichten van jiggie dat hij het allemaal echt meenden en dat alles wat hij beschreef echt zo gegaan is.

Frustraties afreageren? Volgens mij kwam de knul om wat morele support vragen voor de dagen dat hij dacht ernstig te gaan lijden aan luddeveduh.

Ik heb 'm de ex niet zwart zien maken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218039279
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Frustraties afreageren? Volgens mij kwam de knul om wat morele support vragen voor de dagen dat hij dacht ernstig te gaan lijden aan luddeveduh.

Ik heb 'm de ex niet zwart zien maken.
Moreel support. Tja, zo kun je het ook noemen.
  woensdag 25 juni 2025 @ 11:42:31 #299
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218039391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Want...?

Hoe vaak kom jij topics tegen waar de partner ook nog even zijn kant van het verhaal doet?

in 99,9% moet je het toch doen met de visie van 1 persoon. Hoe serieus die genomen wordt is aan de lezer, maar een goed bedoelde steunbetuiging kost je in principe weinig.
pi_218039513
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Jij bent ook echt een bijzondere hé :') Het is hier geen rechtszaal, je hebt nou eenmaal maar 1 van beide partijen aan tafel. Daarnaast vind ik sowieso niet dat jiggy hier gekke dingen zegt over zijn ex? Dat zogenaamde 'afzeiken' waar jij het over hebt gebeurt toch helemaal niet?

Waarschijnlijk zit die ex nu ook bij haar vrienden/familie aan tafel en krijgt daar ook bijval. Vind je daar ook wat van dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')