Morgen weer stipt 9 uurquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe dan ook, TS kan nu weer lekker broeken gaan vouwen. The End.
Bekijk deze YouTube-video
Aanvaardquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:42 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Okay I stand corrected. Mijn excuses jiggy.
Dit ligt gevoelig bij Jigggy. Hij is er juist zo trots op dat hij wel eens heeft geneukt. Dat het een verzameling van borderliners en vreemdgangers is doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:27 schreef Nagelslak het volgende:
Waarschijnlijk is TS gewoon een maagd die even de held wil uithangen op fok!
Ik durf prima toe te geven dat mijn smaak in vrouwen niet al te best is somsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dit ligt gevoelig bij Jigggy. Hij is er juist zo trots op dat hij wel eens heeft geneukt. Dat het een verzameling van borderliners en vreemdgangers is doet daar niets aan af.
Ik heb hier lovende berichten gelezen over jigggy. Ik had beetje een baaldag en dat had ik niet af moeten reageren in dit topic. over smaak/voorkeur verder valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dit ligt gevoelig bij Jigggy. Hij is er juist zo trots op dat hij wel eens heeft geneukt. Dat het een verzameling van borderliners en vreemdgangers is doet daar niets aan af.
Kan de beste overkomen, hoop dat je morgen je beter voeltquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ik heb hier lovende berichten gelezen over jigggy. Ik had beetje een baaldag en dat had ik niet af moeten reageren in dit topic. over smaak/voorkeur verder valt niet te twisten.
Als ik in mijn omgeving iets constateer en dat zeg betekend dat toch niet dat ik het goedpraat?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel degelijk goedpraten met een kutsmoes maar goed
Dit is wat AI zegt en ik denk dat het kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel degelijk goedpraten met een kutsmoes maar goed
We horen het allemaal maar van een kant, hé? Jouw (ex)vriendin wordt hier door jou afgeschilderd als een nerveus wrak, controlfreak en weet ik veel wat nog meer. Zij kan zich niet verdedigen en jij wordt hier door bijna iedereen toegesproken alsof je de held van de dag bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef jigggy het volgende:
Vertel hier eerlijk wat er is gebeurd en dat ik dom ben geweest krijg ik reacties als troll en maagd , benieuwd wat de functie daarvan is
Ik bedoel als je kritiek hebt prima , ik weet ook dat ik soms niet de meest verstandige keus maak, maar hou de niet kloppende aannames en en de verwijten als maagd gewoon ff lekker voor je
Nogmaals, alles wat jij hier hebt getikt is jouw versie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat? Alles wat ik hier heb getikt is echt, wat bedoel je?
Boeiend, niemand kent haar. Of hem.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
We horen het allemaal maar van een kant, hé? Jouw (ex)vriendin wordt hier door jou afgeschilderd als een nerveus wrak, controlfreak en weet ik veel wat nog meer. Zij kan zich niet verdedigen en jij wordt hier door bijna iedereen toegesproken alsof je de held van de dag bent.
Dit is wel een beetje in de notendop het concept van een internetforum over relaties (en psychologie.)quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
We horen het allemaal maar van een kant, hé? Jouw (ex)vriendin wordt hier door jou afgeschilderd als een nerveus wrak, controlfreak en weet ik veel wat nog meer. Zij kan zich niet verdedigen en jij wordt hier door bijna iedereen toegesproken alsof je de held van de dag bent.
Welkom in R&P, van de meeste van dit soort verhalen kennen we de andere kant niet, toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar is het dus vaak wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:15 schreef Saboo het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje in de notendop het concept van een internetforum over relaties (en psychologie.)
Is niet inherent iets slechts.
Klopt, maar IRL zou je toch anders reageren?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom in R&P, van de meeste van dit soort verhalen kennen we de andere kant niet, toch?
Wat heb je te zoeken op een forum als je het wil hebben over de dingen die per definitie niet op dat forum gaan staan, zoals de inbreng van een jouw onbekende persoon.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar is het dus vaak wel.
Geen idee, en dat doet er hier toch niet toe.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, maar IRL zou je toch anders reageren?
Dat weet ik allemaal heus wel. Maar het stoort me gewoon een beetje als hier iemand zijn frustraties komt afreageren door zijn of haar ex even flink af te zeiken. En dan ook nog veel bijval krijgt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat heb je te zoeken op een forum als je het wil hebben over de dingen die per definitie niet op dat forum gaan staan, zoals de inbreng van een jouw onbekende persoon.
Waarvan je ook nog op geen enkele wijze zou kunnen vaststellen dat een aanvullende bijdrage door de door jouw gewenste persoon, is wie de persoon zegt te zijn.
Het is fabuleren in het kwadraat wat jij doet.
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, en dat doet er hier toch niet toe.
Wat???quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat heb je te zoeken op een forum als je het wil hebben over de dingen die per definitie niet op dat forum gaan staan, zoals de inbreng van een jouw onbekende persoon.
Waarvan je ook nog op geen enkele wijze zou kunnen vaststellen dat een aanvullende bijdrage door de door jouw gewenste persoon, is wie de persoon zegt te zijn.
Het is fabuleren in het kwadraat wat jij doet.
Frustraties afreageren? Volgens mij kwam de knul om wat morele support vragen voor de dagen dat hij dacht ernstig te gaan lijden aan luddeveduh.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal heus wel. Maar het stoort me gewoon een beetje als hier iemand zijn frustraties komt afreageren door zijn of haar ex even flink af te zeiken. En dan ook nog veel bijval krijgt.
Verder boeit het me niet zoveel, ik reageerde slechts even op berichten van jiggie dat hij het allemaal echt meenden en dat alles wat hij beschreef echt zo gegaan is.
Dus ik wacht zijn reactie nog even af.
Moreel support. Tja, zo kun je het ook noemen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Frustraties afreageren? Volgens mij kwam de knul om wat morele support vragen voor de dagen dat hij dacht ernstig te gaan lijden aan luddeveduh.
Ik heb 'm de ex niet zwart zien maken.
Want...?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar is het dus vaak wel.
Jij bent ook echt een bijzondere héquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal heus wel. Maar het stoort me gewoon een beetje als hier iemand zijn frustraties komt afreageren door zijn of haar ex even flink af te zeiken. En dan ook nog veel bijval krijgt.
Verder boeit het me niet zoveel, ik reageerde slechts even op berichten van jiggie dat hij het allemaal echt meenden en dat alles wat hij beschreef echt zo gegaan is.
Dus ik wacht zijn reactie nog even af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |