quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp niet wat er (niet?) is voorgevallen. Is die vakantie niet echt?
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:28 schreef jigggy het volgende:
We hebben elkaar net gezien omdat we de laatste dag samen reizen naar de airport , ik erger me echt aan alles aan dr
Ff realisatie dat ik er zelf helemaal klaar mee ben
Goed resultaat na weekje op mezelf zijn
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja echt een eyeopener , ik erger me echt aan vrijwel alles wat ze doet
Snap niet waar dit vandaan komt helemaal en ze kan er niks aan doen maar echt pff
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef jigggy het volgende:
Plot twist samen gegeten gister toen seks gehad
Wtf
Dank je Lienekien! Ja, zover was ik ook maar Jiggy begon over een backfire en toen raakte ik de draad kwijt.quote:
Dat gebeurt nog wel eens met topics die in ONZ thuis horenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dank je Lienekien! Ja, zover was ik ook maar Jiggy begon over een backfire en toen raakte ik de draad kwijt.
Wat? Alles wat ik hier heb getikt is echt, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp niet wat er (niet?) is voorgevallen. Is die vakantie niet echt?
Nou ja, het is wel een beetje een backfire als je hebt gemeld dat je je alleen maar ergert aan je ex… en dan toch weer met haar in bed belandt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dank je Lienekien! Ja, zover was ik ook maar Jiggy begon over een backfire en toen raakte ik de draad kwijt.
Uhu , is totaal niet vaak bevestigd dat ik gewoon real ben door echt tering veel usersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:27 schreef Nagelslak het volgende:
Waarschijnlijk is TS gewoon een maagd die even de held wil uithangen op fok!
Er zitten wat vreemde reacties bij ja, maar ja dat is het FOK! van tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef jigggy het volgende:
Vertel hier eerlijk wat er is gebeurd en dat ik dom ben geweest krijg ik reacties als troll en maagd , benieuwd wat de functie daarvan is
Ik bedoel als je kritiek hebt prima , ik weet ook dat ik soms niet de meest verstandige keus maak, maar hou de niet kloppende aannames en en de verwijten als maagd gewoon ff lekker voor je
Gek hoe snel mensen zich aangevallen voelen door één woord. Misschien zit er toch iets van waarheid in.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef jigggy het volgende:
Vertel hier eerlijk wat er is gebeurd en dat ik dom ben geweest krijg ik reacties als troll en maagd , benieuwd wat de functie daarvan is
Ik bedoel als je kritiek hebt prima , ik weet ook dat ik soms niet de meest verstandige keus maak, maar hou de niet kloppende aannames en en de verwijten als maagd gewoon ff lekker voor je
En wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:18 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Gek hoe snel mensen zich aangevallen voelen door één woord. Misschien zit er toch iets van waarheid in.
Ja ik snap dat er kritiek op komt en ik snap dondersgoed dat het niet handig is , maar wil hier eerlijk zijn en kan prima tegen kritiekquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten wat vreemde reacties bij ja, maar ja dat is het FOK! van tegenwoordig![]()
Ik vind het eerlijk dat je het hier toch verteld, want waarschijnlijk snap je zelf ook dat het niet handig was of gaat dit een vervolg krijgen?
Bullshit, niks enkel lezer, daarbuiten beschuldig je me ook van trollen en de held uithangen , wat later 0.0 onderbouwt wordquote:
Ik heb je niet een troll genoemd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef jigggy het volgende:
[..]
Bullshit, niks enkel lezer, daarbuiten beschuldig je me ook van trollen en de held uithangen , wat later 0.0 onderbouwt word
Niet iedereen op FOK! is altijd even vriendelijk. Ach ja, er zitten genoeg toffe mensen tussen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja ik snap dat er kritiek op komt en ik snap dondersgoed dat het niet handig is , maar wil hier eerlijk zijn en kan prima tegen kritiek
Alleen kan ik er stukje slechter tegen als mensne gaan doen alsof ik nu troll en lieg
Ohnee , het was “ Waarschijnlijk is TS gewoon een maagd die even de held wil uithangen op fok! “quote:
Vakantie is me echt veel beter bevallen als dat ik had durven hopen , daar ben ik echt enorm blij mee ! Thanksquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet iedereen op FOK! is altijd even vriendelijk. Ach ja, er zitten genoeg toffe mensen tussen.
In dit topic klink je alsof je best een goede vakantie hebt gehad.Fijn.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:18 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Gek hoe snel mensen zich aangevallen voelen door één woord. Misschien zit er toch iets van waarheid in.
Oh zó.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een beetje een backfire als je hebt gemeld dat je je alleen maar ergert aan je ex… en dan toch weer met haar in bed belandt.
Okay I stand corrected. Mijn excuses jiggy.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
Jigggy is het type jongen: gouden hartje, goed karakter, lopend in een paar sloten door wat impulsieve acties. Maar nooit vanuit een slechte bedoeling.
Ik vind deze aanvallen dus ook niet terecht.
Ja, want verzwijgen laat zien dat er iets niet klopt vind ik. Ik ben sowieso heel jaloers en geen zin in dat soort gedoe. Dus kan me het helemaal voorstellen. 😱quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Voor het per toeval tegenkomen van een ex en dat niet vertellen?
Niet alles hoeft vermeld te worden. En al helemaal niet bij een jaloerse partner, je denkt wel 2 keer na voor je zo iemand gaat porren.
Maar het dan vertellen zou toch ook gezeik opleveren?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:44 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Ja, want verzwijgen laat zien dat er iets niet klopt vind ik. Ik ben sowieso heel jaloers en geen zin in dat soort gedoe. Dus kan me het helemaal voorstellen. 😱
Het is wel degelijk goedpraten met een kutsmoes maar goedquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als 'goedpraten', maar heb het gewoon erg vaak zien gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |