Dit soort dingen lees je vaak hier op FOK! .. eerst iemand compleet afzeiken en de grond in trappen en daarna weer seks of 'knuffelen'quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef jigggy het volgende:
Plot twist samen gegeten gister toen seks gehad
Wtf
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef jigggy het volgende:
Plot twist samen gegeten gister toen seks gehad
Wtf
Ik had ff een zwak moment ,sorry hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit soort dingen lees je vaak hier op FOK! .. eerst iemand compleet afzeiken en de grond in trappen en daarna weer seks of 'knuffelen'
Ik had het eigenlijk niet alleen over jouquote:
Vakantie, en zeker eentje van 3000 km verdop in een oosteuropees kustdorp, is juist een prima tijd om eens lekker met een total onbekende in het bed te belanden....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ach ja, dan heb je deze vakantie toch nog seks gehad, dat is wel positief. Helaas wel met de verkeerde
Dat is wel heel erg makkelijk natuurlijk, zo is hoef je nooit zelf je verantwoordelijkheid te nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:13 schreef oppiedoppie het volgende:
Tja, het vlees is zwak maar hopenlijk laat je niet met je sollen. Dat je weer hoop krijgt en ze je dan weer afstoot. Lijkt me niet dat zoiets nog echt goed kan komen. Misschien een tijdje maar op den duur?
Ik geef toe dat ik een oet geweest ben, ben schuld bewust hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg makkelijk natuurlijk, zo is hoef je nooit zelf je verantwoordelijkheid te nemen
En een ex tegenkomen, ermee praten en dat vertellen aan een vriend, maar niet aan haar. Ik zou hier ook een relatie om verbreken. Zoiets simpels verzwijgen? Als een man dat doet, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:45 schreef Solispolar het volgende:
Dus je zegt haar recht in haar gezicht dat je niet rookt, om vervolgens wel te gaan roken. En dan ben je verbaast dat zij zegt dat je liegt?
Wauw.
Het is nu eenmaal gebeurd. Denk dat veel mannen met een borrel op moeilijk nee kunnen zeggen als een vrouw die ze leuk vinden zich aanbiedt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg makkelijk natuurlijk, zo is hoef je nooit zelf je verantwoordelijkheid te nemen
De kut is sterker dan 10 paarden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:54 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal gebeurd. Denk dat veel mannen met een borrel op moeilijk nee kunnen zeggen als een vrouw die ze leuk vinden zich aanbiedt.
Dit soort goedpraterij zijn gewoon kutsmoezenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:54 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal gebeurd. Denk dat veel mannen met een borrel op moeilijk nee kunnen zeggen als een vrouw die ze leuk vinden zich aanbiedt.
Maar je ergert je nog steeds aan haar?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik een oet geweest ben, ben schuld bewust hoor
Was niet eens bewust verzwijgen , gewoon niet meer aan gedachtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:53 schreef Saliethee het volgende:
[..]
En een ex tegenkomen, ermee praten en dat vertellen aan een vriend, maar niet aan haar. Ik zou hier ook een relatie om verbreken. Zoiets simpels verzwijgen? Als een man dat doet, dan weet je het wel.
Dat is ongeloofwaardig. Daarom begrijp ik je ex wel. Je wordt er alleen maar wantrouwender en jaloerser van, dan zit je gewoonweg in een shit relatie als je dat steeds moet voelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:22 schreef jigggy het volgende:
[..]
Was niet eens bewust verzwijgen , gewoon niet meer aan gedacht
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja foutje, sorry , snap zelf dat t niet handig is
Ik zie dit niet als 'goedpraten', maar heb het gewoon erg vaak zien gebeuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit soort goedpraterij zijn gewoon kutsmoezen
Voor het per toeval tegenkomen van een ex en dat niet vertellen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:42 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Dat is ongeloofwaardig. Daarom begrijp ik je ex wel. Je wordt er alleen maar wantrouwender en jaloerser van, dan zit je gewoonweg in een shit relatie als je dat steeds moet voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |