Dat zou je zeggen. Maar als vrouwlief zegt tegen manlief: "Ik ga een weekendje varen met mijn ex en jij moet dit maar slikken want anders vertrouw je me niet" is emotionele manipulatie ten top natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat beide in een relatie samen de grenzen bepalen.
[..]
Ja maar zo zat het niet , ik kwam iemand tegen in de gym ,ongeplandquote:Op zondag 22 juni 2025 17:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Maar als vrouwlief zegt tegen manlief: "Ik ga een weekendje varen met mijn ex en jij moet dit maar slikken want anders vertrouw je me niet" is emotionele manipulatie ten top natuurlijk.
Dat we het ook daar over eens zijn
I know, kun je ook niks aan doen. Alleen mijn comment ging over een bredere discussie hieroverquote:Op zondag 22 juni 2025 20:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja maar zo zat het niet , ik kwam iemand tegen in de gym ,ongepland
Daar zijn we het over eens. In deze situatie bepaalt zij een nieuwe grens, en doet ze dat niet samen met jou. Dus zit ze fout. Ze had kunnen overleggen en rekening met jou kunnen houden. Maar dat doet ze niet. Blijkbaar neemt ze de relatie for granted, en dat kan natuurlijk niet. Dan kun je net zo goed geen relatie hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Maar als vrouwlief zegt tegen manlief: "Ik ga een weekendje varen met mijn ex en jij moet dit maar slikken want anders vertrouw je me niet" is emotionele manipulatie ten top natuurlijk.
Dat we het ook daar over eens zijn
Ken je het boek 'The body keeps the score'? Ik herken veel van je verhaal wat ook in dit boek beschreven wordt.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zei is in haar vorige relatie beduveld, dat heeft haar vertrouwen geschaad , nu als ik bijvoorbeeld niet mijn exacte planning van n dag ofzo deel of spontaan iets ga doen vind ze dat ik dingen voor haar achter hou,ook heb ik heb gezegd dat ik niet rookte toen we begonnen met daten ,wat ik ook niet fulltime doe maar met vrienden en een biertje op pak ik wel eens een sigaretje mee , dat vind ze blijkbaar dan keihard liegen, ik vind het allemaal een beetje overdreven en echt geen reden om een punt erachter te zetten maar ik heb een beetje het idee dat zei zichzelf preventief wil beschermen voor iemand die d’r weer gaat beflikkeren
Amen, ik had nog hoop tijdens deze vakantie maar 0.0 meer tijdens mijn laatste dag nuquote:Op zondag 22 juni 2025 23:02 schreef Newbie.1991 het volgende:
[..]
Ken je het boek 'The body keeps the score'? Ik herken veel van je verhaal wat ook in dit boek beschreven wordt.
Kort gezegd: je (ex)vriendin heeft een kutrelatie achter de rug met een partner die vreemdging. Het beste zou zijn geweest als ze deze relatie eerst volledig had verwerkt. Maar in plaats daarvan ging ze te vroeg een nieuwe relatie aan. Probleem: ze ziet alles zo zwart en wit als de pest.
Een keer een sigaretje roken op een feestje is meteen: LIEGEN! LEUGENAAR, JE ZEI DAT JE NIET ROOKTE!![]()
En een keer niet op tijd je agenda doorsturen is meteen ook: PANIEK! IK WORD WEER BEDROGEN![]()
Mijn eerlijke mening? Ik denk dat de relatie inderdaad voorbij is. Niet om wat jíj gedaan hebt maar om hoe zij reageert. Als ze niet leert om haar verleden te verwerken dan bind ze in de toekomst nog eens een man vast aan het bed en koopt ze een leugendetector machine om te vragen of hij toevallig naar andere vrouwen gekeken heeft.
Maar hey, so be it. Er zijn genoeg andere leuke meiden op de wereld
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef jigggy het volgende:
Laatste dag is aangebroken, al met al een mooie ervaring, ups en downs gehad maar kijk er positief op terug
Voelt toch als een mentale overwinning
Goed gedaan hoor. ‘t Was geen makkelijke situatie!quote:Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef jigggy het volgende:
Laatste dag is aangebroken, al met al een mooie ervaring, ups en downs gehad maar kijk er positief op terug
Voelt toch als een mentale overwinning
Lekker man, fuck haar idd (niet letterlijk)quote:Op maandag 23 juni 2025 15:28 schreef jigggy het volgende:
We hebben elkaar net gezien omdat we de laatste dag samen reizen naar de airport , ik erger me echt aan alles aan dr
Ff realisatie dat ik er zelf helemaal klaar mee ben
Goed resultaat na weekje op mezelf zijn
Ja echt een eyeopener , ik erger me echt aan vrijwel alles wat ze doetquote:Op maandag 23 juni 2025 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker man, fuck haar idd (niet letterlijk)
Ah joh, moet kunnen. Als je maar genoten hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef jigggy het volgende:
Plot twist samen gegeten gister toen seks gehad
Wtf
Oh jee Jigggy, ik zie nog vele vervolgen, nu op dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef jigggy het volgende:
Wtf
Was ook echt compleet naar iniatief , snap er zo niks van jongequote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ah joh, moet kunnen. Als je maar genoten hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef jigggy het volgende:
Wtf
Prima, ben weer terug in nl, geen idee hoe dit verder gaat lopenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Het siert je dat je het vertelt maar hoe gaat het nu verder?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef jigggy het volgende:
Wtf
Hoezo dan? Hij is er toch zelf bij?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Haha je bent gewoon een speelbal van dit wijf. Wat een lachwekkond verhaal.
Succes ermee verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |