kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ikquote:Op zondag 1 juni 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe dan? Ik ben wel vaker in m'n uppie op vakantie gegaan. Heeft voor- en nadelen, maar tegenwoordig zie ik er vooral de voordelen van in. Gezeik altijd.
Aiiii dat is dan wel weer kut idd.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ik
Ja, ook is t niet zo groot daar dus ik denk dat we elkaar tegen het lijf gaan lopen, stiekem hoop ik dat ook en dat we het weer op kunnen pakkenquote:
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en watquote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef ToT het volgende:
Dan is ze helemaal een egocentrisch kreng dat ze het in d'r uppie wil doen.
Heb je allebei een saaie kutvakantie, de tering zeg! Ze kan er toch ook voor kiezen om gewoon samen als vrienden te gaan? Desnoods idd in aparte kamers, maar wel samen optrekken.
Begin er niet aan joh. Als het echt gaat om kleine dingetjes die ze veel te hoog opvat, kan het in de toekomst alleen maar erger worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja, ook is t niet zo groot daar dus ik denk dat we elkaar tegen het lijf gaan lopen, stiekem hoop ik dat ook en dat we het weer op kunnen pakken
Maar anders word het maar een beetje boekjes lezen op n strand bedje denk ik
Giga over haar grens heen gegaan? Wat was de uiteindelijke druppel dan voor haar? Dat van het roken?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en wat
Maar er valt niet over te praten, zei vind dat ik giga over haar grens ben heengegaan en ik vind dat het allemaal schromelijk word overdreven als ik eerlijk ben
Ik heb dingen niet handig gedaan maar het is niet alsof ik de boel beflikkerd heb ofzo
Wedden dat ze daar wel weer contact gaat zoeken als ze zich alleen voelt.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en wat
Maar er valt niet over te praten, zei vind dat ik giga over haar grens ben heengegaan en ik vind dat het allemaal schromelijk word overdreven als ik eerlijk ben
Ik heb dingen niet handig gedaan maar het is niet alsof ik de boel beflikkerd heb ofzo
Over welke grens heeft ze het?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wedden dat ze daar wel weer contact gaat zoeken als ze zich alleen voelt.
Ga lekker op tinder daar.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaan, heb het mijn familie ook nog niet durven zeggen omdat ik ergens nog hoop dat dit echt wel goed kan komen
Zij zit dus ook in dat plaatsje, alleen. Begrijp ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaan, heb het mijn familie ook nog niet durven zeggen omdat ik ergens nog hoop dat dit echt wel goed kan komen
Jammer man. Niet te vertrouwen sommige mensen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik ook heb aangegeven aan mezelf te willen werken voor der , dingen anders aan wil pakken en echt m’n best wilt. Doen dat ze mij weer kan vertrouwen ,maar het is allemaal te laat volgens haar en het komt niet meer goed
Ik vind het zo raar, we zaten te kijken om samen te wonen etc , haar familie is echt helemaal gek op mij , ik heb haar echt heel de relatie ziek gespoiled , en dan opeens dit
Nou, idd. Jullie zijn dan wel beiden vrij om te doen wat je wil.quote:
Je moet iemand ook nooit te veel verwennen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik ook heb aangegeven aan mezelf te willen werken voor der , dingen anders aan wil pakken en echt m’n best wilt. Doen dat ze mij weer kan vertrouwen ,maar het is allemaal te laat volgens haar en het komt niet meer goed
Ik vind het zo raar, we zaten te kijken om samen te wonen etc , haar familie is echt helemaal gek op mij , ik heb haar echt heel de relatie ziek gespoiled , en dan opeens dit
Oorzaak en gevolg. Ze vertrouwt je niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
^ Ditquote:Op zondag 1 juni 2025 12:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je moet iemand ook nooit te veel verwennen.
Wat is er gebeurd dan, dat ze je niet kan vertrouwen? Dat is niet eens in de maand een sigaret met vrienden roken ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Wat valt er precies te snappen aan dat ze geen relatie meer met jou wil?quote:
Misschien is hij vreemdgegaan. Er komt maar geen antwoord.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan, dat ze je niet kan vertrouwen? Dat is niet eens in de maand een sigaret met vrienden roken ofzo.
Ik ben aan het werk , en nee ik ben niet vreemdgegaanquote:Op zondag 1 juni 2025 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien is hij vreemdgegaan. Er komt maar geen antwoord.
Heb je nog tijd voor postnr 35? Die ligt al een tijdje.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk , en nee ik ben niet vreemdgegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |