wat zijn 'de issues'?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
ze zei dat ze de issues (die ik allemaal echt wel mee vond vallen, als ik ze vergelijk met mijn vorige relaties) niet meer trekt
quote:terwijl we enorm veel van elkaar houden
Blijkbaar is dat 'enorm veel van elkaar houden' dus niet zo wederzijds als je zelf denkt...quote:maar puntje bij paaltje zegt ze einde dag weer dat het echt klaar is en ik me niks in m’n hoofd moet halen
Zei is in haar vorige relatie beduveld, dat heeft haar vertrouwen geschaad , nu als ik bijvoorbeeld niet mijn exacte planning van n dag ofzo deel of spontaan iets ga doen vind ze dat ik dingen voor haar achter hou,ook heb ik heb gezegd dat ik niet rookte toen we begonnen met daten ,wat ik ook niet fulltime doe maar met vrienden en een biertje op pak ik wel eens een sigaretje mee , dat vind ze blijkbaar dan keihard liegen, ik vind het allemaal een beetje overdreven en echt geen reden om een punt erachter te zetten maar ik heb een beetje het idee dat zei zichzelf preventief wil beschermen voor iemand die d’r weer gaat beflikkerenquote:
Ja ik heb ook aan de ene kant zoiets van het is graag of niet en ik ga niet smeken of je blijftquote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef nelaeryn het volgende:
Als je al zoveel issues en gedoe hebt in het eerste jaar van je relatie kun je er beter een eind aan breien. En verder...
[..]
[..]
Blijkbaar is dat 'enorm veel van elkaar houden' dus niet zo wederzijds als je zelf denkt...
Het is ook niet heel erg netjes dat je zei dat je niet rookte, noem jezelf dan iets van een gelegenheidsroker of whatever (of leg gewoon in deze woorden uit op wat voor momenten je rookt en dat je het daarbuiten gewoon niet doet), maar haar reactie er op is natuurlijk wel zwaar overdreven.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zei is in haar vorige relatie beduveld, dat heeft haar vertrouwen geschaad , nu als ik bijvoorbeeld niet mijn exacte planning van n dag ofzo deel of spontaan iets ga doen vind ze dat ik dingen voor haar achter hou,ook heb ik heb gezegd dat ik niet rookte toen we begonnen met daten ,wat ik ook niet fulltime doe maar met vrienden en een biertje op pak ik wel eens een sigaretje mee , dat vind ze blijkbaar dan keihard liegen, ik vind het allemaal een beetje overdreven en echt geen reden om een punt erachter te zetten maar ik heb een beetje het idee dat zei zichzelf preventief wil beschermen voor iemand die d’r weer gaat beflikkeren
Ik geef toe dat dat niet handig was, ik heb toen ik in t begin helemaal hotel de botel was me gewoon mooier voorgedaan als dat het daadwerkelijk was , niet handig en van geleerd maar vind dat ik nu wel erg zwaar gestraft wordquote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is ook niet heel erg netjes dat je zei dat je niet rookte, noem jezelf dan iets van een gelegenheidsroker of whatever (of leg gewoon in deze woorden uit op wat voor momenten je rookt en dat je het daarbuiten gewoon niet doet), maar haar reactie er op is natuurlijk wel zwaar overdreven.
Ik heb een keer gehad dat een vriendin het uit wilde maken toen ze er achter kwam dat ik een tattoo had en motor reed.
Mee eens hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik geef toe dat dat niet handig was, ik heb toen ik in t begin helemaal hotel de botel was me gewoon mooier voorgedaan als dat het daadwerkelijk was , niet handig en van geleerd maar vind dat ik nu wel erg zwaar gestraft word
"Ik wist niet dat je zo iemand was!"quote:
Dat sowieso , ik denk echt altijd komt wel goed johquote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Maar er zullen wel meer kleine voorvalletjes geweest zijn?
Misschien dat jij erg relaxed over dingen denkt en dat zij overal juist weer heel zwaar aan tilt?
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik wist niet dat je zo iemand was!"
Oh ja, tattoo, motor (chopper) en dat ik naar metal luister; die 3 dingen waren een behoorlijke schok voor deze conservatieve religieuze dame (die overigens echt schijt had aan het gebod over geen seks voor het huwelijk!).
Ja ik heb sommige dingen dan misschien niet handig aangepakt ,maar vind dat ik wel heel zwaar gestraft wordquote:Op zondag 1 juni 2025 12:22 schreef Cockwhale het volgende:
Klinkt als een moeilijk geval. Iemand die anderen totaal niet vertrouwt, is niet geschikt voor een relatie.
Ik zou me mateloos gaan ergeren aan dergelijk clingy en needy gedrag. Weet je zeker dat je daar de komende jaren mee wil gaan dealen?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef jigggy het volgende:
als ik bijvoorbeeld niet mijn exacte planning van n dag ofzo deel of spontaan iets ga doen vind ze dat ik dingen voor haar achter hou,
Hier heeft ze wel een punt, daar had je gewoon eerlijk over moeten zijn.quote:ik heb gezegd dat ik niet rookte toen we begonnen met daten ,wat ik ook niet fulltime doe maar met vrienden en een biertje op pak ik wel eens een sigaretje mee , dat vind ze blijkbaar dan keihard liegen
Klopt, is dom geweest en kan ik niet recht zetten, maar is dit nou echt zo’n dealbreaker?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:23 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik zou me mateloos gaan ergeren aan dergelijk clingy en needy gedrag. Weet je zeker dat je daar de komende jaren mee wil gaan dealen?
[..]
Hier heeft ze wel een punt, daar had je gewoon eerlijk over moeten zijn.
De relatie heeft uiteindelijk driekwart jaar volgehouden, maar ik zoek toch iemand met wat meer inhoud!quote:
Lolwut?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb een keer gehad dat een vriendin het uit wilde maken toen ze er achter kwam dat ik een tattoo had en motor reed.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De relatie heeft uiteindelijk driekwart jaar volgehouden, maar ik zoek toch iemand met wat meer inhoud!
Da's ook weer overdreven zeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef jigggy het volgende:
Wat ook kut is, volgende weeek zouden we op vakantie gaan , al geboekt , nu hebben we allebei een aparte airbnb geboekt om beide alleen te gaan, terwijl ik echt zoiets heb van kunnen we niet even kijken of we nog n leuke vakantie hebben en of er nog wat in zit
Maar dat wilt ze niet
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaanquote:Op zondag 1 juni 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook weer overdreven zeg.
Je mag misschien wel dol op haar zijn, maar ik denk dat je een vreselijk leven met zo eentje gehad zou hebben.
Die woonde in een klein gehucht heel ver van mij vandaan waar de straten nog van kasseien gemaakt zijn.quote:
Waar ga je naar toe dan? Ik ben wel vaker in m'n uppie op vakantie gegaan. Heeft voor- en nadelen, maar tegenwoordig zie ik er vooral de voordelen van in. Gezeik altijd.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaan, heb het mijn familie ook nog niet durven zeggen omdat ik ergens nog hoop dat dit echt wel goed kan komen
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ikquote:Op zondag 1 juni 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe dan? Ik ben wel vaker in m'n uppie op vakantie gegaan. Heeft voor- en nadelen, maar tegenwoordig zie ik er vooral de voordelen van in. Gezeik altijd.
Aiiii dat is dan wel weer kut idd.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ik
Ja, ook is t niet zo groot daar dus ik denk dat we elkaar tegen het lijf gaan lopen, stiekem hoop ik dat ook en dat we het weer op kunnen pakkenquote:
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en watquote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef ToT het volgende:
Dan is ze helemaal een egocentrisch kreng dat ze het in d'r uppie wil doen.
Heb je allebei een saaie kutvakantie, de tering zeg! Ze kan er toch ook voor kiezen om gewoon samen als vrienden te gaan? Desnoods idd in aparte kamers, maar wel samen optrekken.
Begin er niet aan joh. Als het echt gaat om kleine dingetjes die ze veel te hoog opvat, kan het in de toekomst alleen maar erger worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja, ook is t niet zo groot daar dus ik denk dat we elkaar tegen het lijf gaan lopen, stiekem hoop ik dat ook en dat we het weer op kunnen pakken
Maar anders word het maar een beetje boekjes lezen op n strand bedje denk ik
Giga over haar grens heen gegaan? Wat was de uiteindelijke druppel dan voor haar? Dat van het roken?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en wat
Maar er valt niet over te praten, zei vind dat ik giga over haar grens ben heengegaan en ik vind dat het allemaal schromelijk word overdreven als ik eerlijk ben
Ik heb dingen niet handig gedaan maar het is niet alsof ik de boel beflikkerd heb ofzo
Wedden dat ze daar wel weer contact gaat zoeken als ze zich alleen voelt.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook , nu alles toch al betaald is , laten we t samen dan nog even leuk hebben en daarna kijken hoe en wat
Maar er valt niet over te praten, zei vind dat ik giga over haar grens ben heengegaan en ik vind dat het allemaal schromelijk word overdreven als ik eerlijk ben
Ik heb dingen niet handig gedaan maar het is niet alsof ik de boel beflikkerd heb ofzo
Over welke grens heeft ze het?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wedden dat ze daar wel weer contact gaat zoeken als ze zich alleen voelt.
Ga lekker op tinder daar.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja lekker in m’n eentje 9 dagen 3000 km verderop , heb echt geen idee of ik er goed aan doe überhaupt te gaan, heb het mijn familie ook nog niet durven zeggen omdat ik ergens nog hoop dat dit echt wel goed kan komen
Zij zit dus ook in dat plaatsje, alleen. Begrijp ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jammer man. Niet te vertrouwen sommige mensen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik ook heb aangegeven aan mezelf te willen werken voor der , dingen anders aan wil pakken en echt m’n best wilt. Doen dat ze mij weer kan vertrouwen ,maar het is allemaal te laat volgens haar en het komt niet meer goed
Ik vind het zo raar, we zaten te kijken om samen te wonen etc , haar familie is echt helemaal gek op mij , ik heb haar echt heel de relatie ziek gespoiled , en dan opeens dit
Nou, idd. Jullie zijn dan wel beiden vrij om te doen wat je wil.quote:
Je moet iemand ook nooit te veel verwennen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik ook heb aangegeven aan mezelf te willen werken voor der , dingen anders aan wil pakken en echt m’n best wilt. Doen dat ze mij weer kan vertrouwen ,maar het is allemaal te laat volgens haar en het komt niet meer goed
Ik vind het zo raar, we zaten te kijken om samen te wonen etc , haar familie is echt helemaal gek op mij , ik heb haar echt heel de relatie ziek gespoiled , en dan opeens dit
Oorzaak en gevolg. Ze vertrouwt je niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
^ Ditquote:Op zondag 1 juni 2025 12:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je moet iemand ook nooit te veel verwennen.
Wat is er gebeurd dan, dat ze je niet kan vertrouwen? Dat is niet eens in de maand een sigaret met vrienden roken ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:43 schreef jigggy het volgende:
Wat valt er precies te snappen aan dat ze geen relatie meer met jou wil?quote:
Misschien is hij vreemdgegaan. Er komt maar geen antwoord.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan, dat ze je niet kan vertrouwen? Dat is niet eens in de maand een sigaret met vrienden roken ofzo.
Ik ben aan het werk , en nee ik ben niet vreemdgegaanquote:Op zondag 1 juni 2025 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien is hij vreemdgegaan. Er komt maar geen antwoord.
Heb je nog tijd voor postnr 35? Die ligt al een tijdje.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk , en nee ik ben niet vreemdgegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |