We zitten in t zelfde vliegtuig , mijn airbnb zit iets van 8 km van haar vandaan,moet zeggen dat ik het erg zwaar ermee heb vandaag terwijl de rest van de week het wel ging, maar ik mis haar en nu het dichterbij begint te komen vind ik 10 dagen alleen zijn best wel engquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:36 schreef quirina het volgende:
Dat je nog Airbnb kosten hebt gemaakt om op vakantie te gaan in de buurt van je ex.
Zou het zelf niet doen.
Zitten jullie dan ook nog in t zelf de vliegtuig naast elkaar? Of ga je met ander vervoer?
Zou lekker kijken of je nog wat geld terug kan krijgen en annuleren en anders is t maar even een dure zure appel, maar op vakantie tegen je ex aankijken.. wat zou je je zelf martelen?
Er zijn spotgoedkope last minutes naar Griekenland of Bulgarije ( sunny beach). Gaan genoeg Nederlanders heen om nieuwe contacten te leggen en lol mee te maken. Is alleen gaan ook niet zo erg.
Trek je eigen plan, je hebt afleiding van háár nodig. Hou je niet bezig met wat ze doet of waar ze is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
We zitten in t zelfde vliegtuig , mijn airbnb zit iets van 8 km van haar vandaan,moet zeggen dat ik het erg zwaar ermee heb vandaag terwijl de rest van de week het wel ging, maar ik mis haar en nu het dichterbij begint te komen vind ik 10 dagen alleen zijn best wel eng
Ik zit in een iets bruisender stukje zei zit erg afgelegen ,ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:47 schreef quirina het volgende:
Ik zou dan zeggen ga dan naar een leukere plek, waar je meer mensen kan ontmoeten in plaats van de lokale geit.
Wanneer vertrek je?quote:
Volgend Weekend! Ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je?
We gaan gewoon met je mee hoor, als je een smartfoon aanzet kan je met ons lullen. Maar op vakantie zou je de smartfoon zo veel mogelijk ergens in een hoek moeten smijten en je tijd laten volstromen met de plek waar je bent want daar ben je anders nooit.
Het komt goed bro denk aan Jason en Lucia, zo'n chick wil je hebben die door het vuur gaat voor jequote:Op zondag 8 juni 2025 21:16 schreef jigggy het volgende:
Laatste weekje werken nu oor m’n vakantie, het komt eng dichtbij zo en heb het er vandaag weer echt ff zwaar mee
hot togetherquote:Op zondag 8 juni 2025 23:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het komt goed bro denk aan Jason en Lucia, zo'n chick wil je hebben die door het vuur gaat voor je
Bekijk deze YouTube-video
Thanks voor je lieve reactie trouwensquote:Op zondag 8 juni 2025 23:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het komt goed bro denk aan Jason en Lucia, zo'n chick wil je hebben die door het vuur gaat voor je
Bekijk deze YouTube-video
Je legt jezelf wel op de pijnbank zo hoor, met al die hoop op misschien wel helemaal niks. Wel heb je ballen om dit zo aan te pakken. Ik hoop alleen voor dat deze vrouw op een gegeven moment wel een keuze durft te maken en vol voor jou te gaan. Tuurlijk zullen er dan nog issues zijn, maar dan jij in ieder geval gebakken zit met haar.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:16 schreef jigggy het volgende:
Laatste weekje werken nu oor m’n vakantie, het komt eng dichtbij zo en heb het er vandaag weer echt ff zwaar mee
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je legt jezelf wel op de pijnbank zo hoor, met al die hoop op misschien wel helemaal niks. Wel heb je ballen om dit zo aan te pakken. Ik hoop alleen voor dat deze vrouw op een gegeven moment wel een keuze durft te maken en vol voor jou te gaan. Tuurlijk zullen er dan nog issues zijn, maar dan jij in ieder geval gebakken zit met haar.
Succes!
Nou ja, niks is in beton gegoten. Verleidingen is niemand vreemd en die dame van TS houdt haar opties open op een wijze die voor TS voor stress zorgt. En begrijpelijk; ze is zoekende en ook in een relatie met TS zal zij blijven onderzoeken (en andere mannen neuken). Hard, maar TS is vol verlangen en overtuiging dus ik gun hem het voordeel van de twijfel.quote:
Ik weet echt 200% zeker dat er geen ander in t spel isquote:Op maandag 9 juni 2025 23:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou ja, niks is in beton gegoten. Verleidingen is niemand vreemd en die dame van TS houdt haar opties open op een wijze die voor TS voor stress zorgt. En begrijpelijk; ze is zoekende en ook in een relatie met TS zal zij blijven onderzoeken (en andere mannen neuken). Hard, maar TS is vol verlangen en overtuiging dus ik gun hem het voordeel van de twijfel.
gewoon lekker genieten van alles wat daar is ouwe pikquote:Op zondag 15 juni 2025 21:35 schreef jigggy het volgende:
Gearriveerd op m’n vakantie bestemming , benieuwd of dit heel leuk of heel eenzaam gaat worden,
Hou jullie up to date
Ga vooral gewoon lekker genieten. Je hebt een keuze gemaakt, daar zitten consequenties aan vast.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:35 schreef jigggy het volgende:
Gearriveerd op m’n vakantie bestemming , benieuwd of dit heel leuk of heel eenzaam gaat worden,
Hou jullie up to date
Ik wens je veel plezier!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:35 schreef jigggy het volgende:
Hou jullie up to date
Veel plezieer Jigggy, ik ben benieuwd hoe het looptquote:Op zondag 15 juni 2025 21:35 schreef jigggy het volgende:
Hou jullie up to date
Ah mooi jezelf vanavond vol gieten, en gezien je sterke persoonlijkheid zal jij je ex vanavond wel huilend opbellen ❤quote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef jigggy het volgende:
Eerste dag geniet ik echt , nog geen gevoel van gemis, top gegeten en gedronken, paar jongens leren kennen uit t zuiden van t land in de cocktail bar ,vanavond mee op stap
Goed bezig! Veel plezier vanavond met de nieuwe vrindenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef jigggy het volgende:
Eerste dag geniet ik echt , nog geen gevoel van gemis, top gegeten en gedronken, paar jongens leren kennen uit t zuiden van t land in de cocktail bar ,vanavond mee op stap
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:23 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ah mooi jezelf vanavond vol gieten, en gezien je sterke persoonlijkheid zal jij je ex vanavond wel huilend opbellen ❤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |