abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2025 @ 17:52:03 #101
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821724
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Kun je niet omboeken?
Of een vriend mee vragen?
omboeken is geen optie helaas, ik heb een airbnb voor 2 maar zo’n beetje iedereen die ik meevroeg kan niet lastminute lang vrij krijgen

Ik ga er het beste van maken, sporten, boekje lezen en helen denk ik maar
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 17:55:13 #102
236264 crew  capricia
pi_217821768
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:52 schreef jigggy het volgende:

[..]
omboeken is geen optie helaas, ik heb een airbnb voor 2 maar zo’n beetje iedereen die ik meevroeg kan niet lastminute lang vrij krijgen

Ik ga er het beste van maken, sporten, boekje lezen en helen denk ik maar
Persoonlijk ga ik wel vaker alleen op vakantie en dat bevalt me erg goed.
Maar niet met de hartepijn die jij nu ervaart.

Maar ik zou wel gewoon gaan.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 juni 2025 @ 17:59:42 #103
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821813
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Persoonlijk ga ik wel vaker alleen op vakantie en dat bevalt me erg goed.
Maar niet met de hartepijn die jij nu ervaart.

Maar ik zou wel gewoon gaan.
Ja ik ga ook, beetje zonnen, mediteren sporten en lezen, denk dat ik best tot rust zal komen maar denk ook dat ik op sommige momenten echt finaal kapot ga :')
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 18:00:23 #104
236264 crew  capricia
pi_217821824
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ja ik ga ook, beetje zonnen, mediteren sporten en lezen, denk dat ik best tot rust zal komen maar denk ook dat ik op sommige momenten echt finaal kapot ga :')
Kom je lekker op fok alles van je afschrijven. Klagen mag.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 juni 2025 @ 18:02:12 #105
43653 sigme
Veraan
pi_217821850
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef jigggy het volgende:

[..]
Wat @capricia zegt: dan zijn wij er voor jou.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 juni 2025 @ 18:02:17 #106
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821853
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Kom je lekker op fok alles van je afschrijven. Klagen mag.
O+
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 18:05:18 #107
236264 crew  capricia
pi_217821883
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef jigggy het volgende:

[..]
O+
En ik weer niet waar je precies heen gaat, maar een foto topic mag ook.
Ben eigenlijk zelf wel geïnteresseerd ik het oude Oostblok. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217822151
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef capricia het volgende:
En ik weer niet waar je precies heen gaat, maar een foto topic mag ook.
Ben eigenlijk zelf wel geïnteresseerd ik het oude Oostblok. :D
Goed idee en alvast veel plezier daar @jigggy ^O^
  zondag 1 juni 2025 @ 19:37:22 #109
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217823033
Nogmaals bedankt voor de steun hier lieve mensen O+ ,vandaag gewerkt op 4 uur slaap en een kater van jewelste , morgen na een weekje ellende maar weer t sporten, gezonde voeding en mediteren oppakken en even kappen met alchohol
  maandag 2 juni 2025 @ 10:27:32 #110
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217827343
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heyhey allemaal, ik heb dit topic niet gemaakt met een duidelijk doel maar meer om het van me af te schrijven

Ik heb ruim een jaar een relatie gehad met een meisje tot vorige week ,tuurlijk hadden we onze dingetjes , zij heeft moeite met vertrouwen door haar vorige relatie en ik had dingen handiger aan kunnen pakken , maar al met al dacht ik echt dat het de goede kant op ging , en was ik echt enorm gelukkig met haar

Tot zaterdag vorige week als donderslag bij heldere hemel ze zei dat ze de issues (die ik allemaal echt wel mee vond vallen, als ik ze vergelijk met mijn vorige relaties) niet meer trekt en ze weer een punt achter wilde zetten

Ik wist niet wat me overkwam, ik had echt zelf het idee dat het allemaal goed ging , en nu is ze er opeens klaar mee

Voor mijn gevoel zijn de dingen waarover we vallen echt redelijk klein en geven we echt enorm snel en onnodig op terwijl we enorm veel van elkaar houden , en dat geeft me echt een enorm gevoel van onmacht

Ik heb de eerste dagen echt gedacht dat het nog wel goed kwam,maar naarmate de dagen voorbij gaan word mijn stukje hoop wel per dag minder , we hebben elkaar woensdag nog gezien en dat was echt fijn, goed gepraat en ook gewoon geknuffeld etc, maar puntje bij paaltje zegt ze einde dag weer dat het echt klaar is en ik me niks in m’n hoofd moet halen

Ik snap er niks van
Ik denk dat je beter gewoon iemand anders kan zoeken. En als je dan toch bezig bent, een wat stabieler type die wel zeker weet wat ze wil en niet zeikt over kleine dingen.
  maandag 2 juni 2025 @ 10:39:25 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217827424
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef ToT het volgende:

[..]
"Ik wist niet dat je zo iemand was!"
Oh ja, tattoo, motor (chopper) en dat ik naar metal luister; die 3 dingen waren een behoorlijke schok voor deze conservatieve religieuze dame (die overigens echt schijt had aan het gebod over geen seks voor het huwelijk! _O- ).
Haha, ja voor de buitenwereld moet het plaatje wel blijven kloppen.
  maandag 2 juni 2025 @ 10:51:18 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217827521
Gewoon gaan, genieten van zonnetje en biertje. Wie weet loop je daar een ander meid tegen, met wat pech/geluk appt je ex je nog en kan je lekker samen de nachten doorbrengen. Moet je wel niet gelijk verwachtingen aan koppelen.
  maandag 2 juni 2025 @ 11:39:41 #113
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217827929
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon gaan, genieten van zonnetje en biertje. Wie weet loop je daar een ander meid tegen, met wat pech/geluk appt je ex je nog en kan je lekker samen de nachten doorbrengen. Moet je wel niet gelijk verwachtingen aan koppelen.
Ik ga dit proberen , heb al n lijstje gemaakt met dingen die ik daar ook alleen kan doen , begin stukje bij beetje iets meer vertrouwen te krijgen dat ik het daar zelfs alleen wel oké ga vinden
  maandag 2 juni 2025 @ 11:54:59 #114
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_217828053
Sterkte man.

Je komt wel nuchter over (voor een Fok!er in R&P :D ). Ik denk dat je er goed mee omgaat.

Misschien was na een jaar de verliefdheid over en was "het houden van" niet sterk genoeg, en zoekt ze gewoon dingen om het voor haar zelf te verklaren?

Als ze het echt uit gemaakt heeft omdat ze bang is om gekwetst worden. Tja, dan komt ze misschien nog wel aankloppen. Dan zijn er echt wel mogelijkheden (relatietherapie enzo, vooral om haar eens een spiegel voor te houden als dit echt het hele verhaal is).
Maar man; zou mezelf ook wel echt afvragen of je daar nou zin in hebt.

Mooi klote is het wel. Hoop dat je het naar je zin gaat krijgen op de vakantie :D
Lekker afleiding zoeken.
  maandag 2 juni 2025 @ 11:58:47 #115
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217828089
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 11:54 schreef Saboo het volgende:
Sterkte man.

Je komt wel nuchter over (voor een Fok!er in R&P :D ). Ik denk dat je er goed mee omgaat.

Misschien was na een jaar de verliefdheid over en was "het houden van" niet sterk genoeg, en zoekt ze gewoon dingen om het voor haar zelf te verklaren?

Als ze het echt uit gemaakt heeft omdat ze bang is om gekwetst worden. Tja, dan komt ze misschien nog wel aankloppen. Dan zijn er echt wel mogelijkheden (relatietherapie enzo, vooral om haar eens een spiegel voor te houden als dit echt het hele verhaal is).
Maar man; zou mezelf ook wel echt afvragen of je daar nou zin in hebt.

Mooi klote is het wel. Hoop dat je het naar je zin gaat krijgen op de vakantie :D
Lekker afleiding zoeken.
Thanks maat,

Nuchter? Ik heb me heel de week in coma gezopen :') maar thanks, nee ik ben verdrietig maar ik realiseer me wel dat ik haar niet kan dwingen terug te komen ,en ik kan hopen maar het anders zelf moet gaan rooien ,doet fucking veel pijn maar er zit niks anders op, ze zegt zelf dat ze het uitmaakt omdat ze me niet kan vertrouwen , ik vind dat schromelijk overdreven en had best met haar het nog willen proberen , maar it takes 2 to tango

Ik hoop dat ik het een beetje red op m’n 1e solo vakantie dan maar
pi_217830667
Waarom annuleer je die reis niet via je reisverzekering?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  maandag 2 juni 2025 @ 18:09:51 #117
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217830685
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef ToT het volgende:

[..]
Het is ook niet heel erg netjes dat je zei dat je niet rookte, noem jezelf dan iets van een gelegenheidsroker of whatever (of leg gewoon in deze woorden uit op wat voor momenten je rookt en dat je het daarbuiten gewoon niet doet), maar haar reactie er op is natuurlijk wel zwaar overdreven.

Ik heb een keer gehad dat een vriendin het uit wilde maken toen ze er achter kwam dat ik een tattoo had en motor reed. :')
ligt er een beetje aan wat voor tattoo :+

een groot portret van Hitler op je rug? :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 18:09:57 #118
236264 crew  capricia
pi_217830686
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:07 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom annuleer je die reis niet via je reisverzekering?
Je kunt altijd nog een vlucht eerder naar huis pakken.
Ik zou gaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217830728
quote:
16s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ligt er een beetje aan wat voor tattoo :+

een groot portret van Hitler op je rug? :+
_O- ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 juni 2025 @ 18:36:34 #120
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217830888
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 11:58 schreef jigggy het volgende:

[..]
Thanks maat,

Nuchter? Ik heb me heel de week in coma gezopen :') maar thanks, nee ik ben verdrietig maar ik realiseer me wel dat ik haar niet kan dwingen terug te komen ,en ik kan hopen maar het anders zelf moet gaan rooien ,doet fucking veel pijn maar er zit niks anders op, ze zegt zelf dat ze het uitmaakt omdat ze me niet kan vertrouwen , ik vind dat schromelijk overdreven en had best met haar het nog willen proberen , maar it takes 2 to tango

Ik hoop dat ik het een beetje red op m’n 1e solo vakantie dan maar

Heb je het nog niet door?
Ze gebruikt kutsmoesjes.
Kennelijk is het hele probleem gewoon dat ze geen gevoelens meer voor je heeft en maakt ze van een mug een olifant om jou op een dwaalspoor te zetten.

Een niet onbekend verschijnsel bij sommige mensen, om de hete brij heen blijven draaien met gezever over andere dingen die er niet toe doen.

Laat gelijk haar gebrek aan eerlijke en open communicatie zien dus ik zeg beter zo!
pi_217830904
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:16 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel een beetje op de mannelijke variant van de trampstamp.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  maandag 2 juni 2025 @ 18:54:24 #122
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217831032
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:16 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- ;)

SPOILER
gewoon een coole draak
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217831094
quote:
16s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
gewoon een coole draak
:Y
Maar het was haar allemaal te ruig en te eng enzo! :')
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:20:45 #124
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217835280
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Heb je het nog niet door?
Ze gebruikt kutsmoesjes.
Kennelijk is het hele probleem gewoon dat ze geen gevoelens meer voor je heeft en maakt ze van een mug een olifant om jou op een dwaalspoor te zetten.

Een niet onbekend verschijnsel bij sommige mensen, om de hete brij heen blijven draaien met gezever over andere dingen die er niet toe doen.

Laat gelijk haar gebrek aan eerlijke en open communicatie zien dus ik zeg beter zo!
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben :')

Nog niet over nagedacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')