abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217820234
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 15:42 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja en zij is er klaar mee, maar wel nog even knuffelen op woensdag.
… dat is iemand valse hoop geven.
Maar wel naar dezelfde plaats op vakantie moeten… maar wel apart
… weer valse hoop geven, maar ook weer controleren

Ik zou een relatie met zo’n persoon niet willen. Iedere keer je excuses maken om futiliteiten omdat zij in het verleden bedonderd is? Dat is iets waar zij zelf overheen moet groeien anders werkt een andere nieuwe relatie voor haar ook niet.
Of ze moet een vent hebben die 24/7 in haar directe aanwezigheid blijft, geen vrienden heeft, nooit een vrijmibo doet op t werk en alle wachtwoorden van mail, whatsapp,signal , insta, facebook aan haar geeft zodat ze zeker weet dat hij niets geks doet.
Die vakantie was al geboekt voor ze het uit maakte, begreep ik.
Dan is het zonde om de reis niet door te laten gaan, maar onprettig is het wel, op z'n zachtst gezegd.
  zondag 1 juni 2025 @ 16:24:45 #77
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217820261
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Die vakantie was al geboekt voor ze het uit maakte, begreep ik.
Dan is het zonde om de reis niet door te laten gaan, maar onprettig is het wel, op z'n zachtst gezegd.
Ik had gehoopt dat we iig de vakantie nog even konden kijken of er nog toekomst in zat voor ons beide , maar volgens haar is dat niet meer zo, word beetje boekjes lezen op n strandbedje en hardlopen dan maar vermoed ik
pi_217820368
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik had gehoopt dat we iig de vakantie nog even konden kijken of er nog toekomst in zat voor ons beide , maar volgens haar is dat niet meer zo, word beetje boekjes lezen op n strandbedje en hardlopen dan maar vermoed ik
Het komt niet over alsof het je veel kan schelen. Als je dat niet hebt dan maakt het ook niet uit wat zij gaat doen, toch?
pi_217820485
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ach ja, kun je zoveel sigaretten roken als je wilt en weer lekker appen met een scharrel uit de vorige eeuw.
pi_217820607
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:30 schreef Guts het volgende:

[..]
Het komt niet over alsof het je veel kan schelen. Als je dat niet hebt dan maakt het ook niet uit wat zij gaat doen, toch?
Het einde van de relatie maakt hem heel veel uit.
De vakantie gaat enorm saai worden en hij moet maar zien wat hij daar in z'n uppie kan gaan doen.
In je eentje op vakantie gaan kan hartstikke leuk zijn, als er maar genoeg te doen is en dat is in dit geval blijkbaar niet zo, dus moet hij zich er maar op één of andere manier zien te vermaken.
  zondag 1 juni 2025 @ 16:39:45 #81
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_217820630
Tjonge wat kut TS!
Wat zal ze spijt krijgen. Vrouwen handelen altijd uit opwellingen en emoties. Ze zal je gaan missen en je weer benaderen als ze eenmaal weet wat ze mist. Het beste is om even te doen alsof je er vreden mee hebt en haar niet gaan stalken ofzo!
Laat haar je maar even gaan missen! ;)

Je weet dat je hier op Fok altijd steun kunt krijgen van ons he? Vergeet dat niet ;)
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 16:40:27 #82
441859 crew  Lenny77
pi_217820648
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Tjonge wat kut TS!
Wat zal ze spijt krijgen. Vrouwen handelen altijd uit opwellingen en emoties. Ze zal je gaan missen en je weer benaderen als ze eenmaal weet wat ze mist. Het beste is om even te doen alsof je er vreden mee hebt en haar niet gaan stalken ofzo!
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 1 juni 2025 @ 16:41:21 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217820677
quote:
Tjonge wat kut TS!

:')
pi_217820725
quote:
Tjonge wat kut TS!

Je weet dat je hier op Fok altijd steun kunt krijgen van ons he? Vergeet dat niet ;)
Kan ik over meepraten! :X

Maar goed, geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen.
pi_217820869
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef jigggy het volgende:
Ik word er droevig van en merk dat als ik zoiets meemaak ik tering zelfdestructief ben, ben heel de week amper gaan sporten ,eet slecht en weinig en drink te veel ,morgen de week maar weer eens beginnen met een frisse start en proberen weer een beetje structuur te creëren , het leven gaat toch door
:*

Ik duim voor een onverwacht romantisch einde, met ze leefden nog lang & gelukkig enzo nadat jullie in een Oostduits vakantieoord elkaar onverwacht weer helemaal vonden. En zo niet dan toch, maar dan maar ieder voor zich en god voor ons allen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 juni 2025 @ 17:08:49 #86
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821075
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:30 schreef Guts het volgende:

[..]
Het boeit me wel heel veel , sorrybals ik die indruk wek , die vakantie opzich maakt me niet heel veel uit maar ik ben iemand kwijt waar ik heel veel van hou en zelf nooit opgegeven hebben zou, dat steekt door m’n ziel
  zondag 1 juni 2025 @ 17:12:19 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217821123
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:08 schreef jigggy het volgende:

[..]
Het boeit me wel heel veel , sorrybals ik die indruk wek , die vakantie opzich maakt me niet heel veel uit maar ik ben iemand kwijt waar ik heel veel van hou en zelf nooit opgegeven hebben zou
Ik vind het rot voor je. ;(
  zondag 1 juni 2025 @ 17:12:43 #88
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821128
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik vind het rot voor je. ;(
Dank je ;(
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 17:18:17 #89
236264 crew  capricia
pi_217821224
Ik vind het ook heel rot. Sterkte zeg.
Hopelijk heb je wel een goede vakantie. En laat je je niet op je kop zitten.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 1 juni 2025 @ 17:19:04 #90
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821237
Bedankt voor de lieve reacties O+
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 17:20:58 #91
236264 crew  capricia
pi_217821267
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:19 schreef jigggy het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties O+
Ik zit nog wel met jullie vakantie in mijn hoofd.
Hopelijk gaat ze je met rust laten. En niet je hoofd helemaal gek maken en lief doen en knuffelig en dan thuis weer zeggen "Ja, je wist toch dat het uit was".

Al weet ik natuurlijk niet of ze zo'n type is.
- Goethe, “Faust”
  zondag 1 juni 2025 @ 17:24:50 #92
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821331
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zit nog wel met jullie vakantie in mijn hoofd.
Hopelijk gaat ze je met rust laten. En niet je hoofd helemaal gek maken en lief doen en knuffelig en dan thuis weer zeggen "Ja, je wist toch dat het uit was".

Al weet ik natuurlijk niet of ze zo'n type is.
Ik weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, kan überhaupt nog niet echt bevatten dat het gedaan is, als ik zie door welke struggle sommige stellen gaan en hoe goed ze daar dan Ook weer uitkomen dan denk ik echt ja maar dan zijn onze issues toch echt wel op te lossen
  zondag 1 juni 2025 @ 17:27:51 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217821371
Even advocaat van de duivel: ze heeft je wel verteld wat zij de issues vond, maar jij vond (en vindt) die onbelangrijk. Dat telt dan nog eens op bij die issues op zich: dat jij haar niet serieus nam in waar zij mee zat.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 17:27:59 #94
236264 crew  capricia
pi_217821375
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, kan überhaupt nog niet echt bevatten dat het gedaan is, als ik zie door welke struggle sommige stellen gaan en hoe goed ze daar dan Ook weer uitkomen dan denk ik echt ja maar dan zijn onze issues toch echt wel op te lossen
Ja.
Alleen moet je daar twee partijen voor hebben, om issues op te willen lossen. En niet jij in je eentje, terwijl het voor haar over is.

Ben benieuwd als jij voorlopig helemaal niets van je laat horen, of zij dan nog contact met je opneemt.
- Goethe, “Faust”
pi_217821444
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:36 schreef jigggy het volgende:

[..]
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ik :')
Niet gaan joh, kan alleen maar ellende van komen. Jij bent daar alleen, zij is daar alleen. Je komt elkaar voortdurend tegen in zo’n kustplaatsje en je hebt allebei niemand anders om tegen te praten.

Jij gaat daar alleen maar de hele tijd zitten hopen dat het weer goed komt. En zij gaat alleen maar een beetje om je heen draaien en halve signalen afgeven. Recept voor een kutvakantie.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 17:33:39 #96
236264 crew  capricia
pi_217821463
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:32 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Niet gaan joh, kan alleen maar ellende van komen. Jij bent daar alleen, zij is daar alleen. Je komt elkaar voortdurend tegen in zo’n kustplaatsje en je hebt allebei niemand anders om tegen te praten.

Jij gaat daar alleen maar de hele tijd zitten hopen dat het weer goed komt. En zij gaat alleen maar een beetje om je heen draaien en halve signalen afgeven. Recept voor een kutvakantie.
Het zou mooi zijn als ie zijn reis, zonder haar te contacten, gewoon om zou boeken. Naar iets wat wel leuk voor hem is.
- Goethe, “Faust”
  zondag 1 juni 2025 @ 17:33:57 #97
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821473
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Even advocaat van de duivel: ze heeft je wel verteld wat zij de issues vond, maar jij vond (en vindt) die onbelangrijk. Dat telt dan nog eens op bij die issues op zich: dat jij haar niet serieus nam in waar zij mee zat.
Nou, ik heb aangegeven dat ik daaraan wou werken, maar dat ik sommige dingen ook wel een beetje overdreven vind, en dat ik haar veel meer vrijheid geef dan zij mij
pi_217821585
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Lekker continue afgekeurd worden! Geweldig idd

Alleen maar matchen met dikkerds en negerinnen _O_
Een gat is een gat
U MAD?
  zondag 1 juni 2025 @ 17:48:56 #99
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_217821696
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:32 schreef Lichtloper het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maargoed dan zit ik m’n vrije dagen thuis en is het rip vakantie geld :')

Ook hoop ik stiekem dat het allemaal goedkomt :')
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 17:49:56 #100
236264 crew  capricia
pi_217821707
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:48 schreef jigggy het volgende:

[..]
Je hebt een punt, maargoed dan zit ik m’n vrije dagen thuis en is het rip vakantie geld :')

Ook hoop ik stiekem dat het allemaal goedkomt :')
Kun je niet omboeken?
Of een vriend mee vragen?
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')