Tevreden dat je toch de vakantie bent gaan vieren?quote:
Ja ik vermaak me prima , maar nu zit ik bijv alleen in mn airbnb Netflix te kijken, voelt wel een beetje eenzaamquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Tevreden dat je toch de vakantie bent gaan vieren?
Waarom was je niet uit gisteren ? Of moest je nog weg gaan ?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me prima , maar nu zit ik bijv alleen in mn airbnb Netflix te kijken, voelt wel een beetje eenzaam
Je kunt het ook zien als een soort persoonlijke retraite, even helemaal op jezelf tot rust komen. Eigenlijk dan geen tv kijken maar bijvoorbeeld in lotushouding aan zee gaan zitten en je leven overdenken. Ik zou dan ook yoga gaan doen, heerlijk voor de spieren. Lijkt me heerlijk zo'n vakantie op jezelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me prima , maar nu zit ik bijv alleen in mn airbnb Netflix te kijken, voelt wel een beetje eenzaam
Wat @oppiedoppie ook zegt: probeer anders naar die situatie te kijken. Je bent niet eenzaam, je bent even lekker alleen. Tenzij je je echt eenzaam voelt (daarvoor hoef je dan weer niet alleen te zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja heerlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat @:oppiedoppie ook zegt: probeer anders naar die situatie te kijken. Je bent niet eenzaam, je bent even lekker alleen. Tenzij je je echt eenzaam voelt (daarvoor hoef je dan weer niet alleen te zijn).
Als je je echt eenzaam voelt daar in den verre, probeer dan of je in je eentje in een betere situatie te zetten (wederom, zie oppiedoppie) en/of onderneem meer actie om meer onder de mensen te zijn / vakantievrienden te maken.
Of.. zwelg even lekker in je verdriet, slaap uit en ga de volgende dag weer vol frisse zin beginnen
Top dagje nu man, ik heb vanochtend in een pracht gym gesport met de zee op de achtergrond , zit nu met cocktailtje in een kroegje ,ik ben helemaal zenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een soort persoonlijke retraite, even helemaal op jezelf tot rust komen. Eigenlijk dan geen tv kijken maar bijvoorbeeld in lotushouding aan zee gaan zitten en je leven overdenken. Ik zou dan ook yoga gaan doen, heerlijk voor de spieren. Lijkt me heerlijk zo'n vakantie op jezelf.
Hopenlijk blijft het leuk voor je en kun je er vrede mee krijgen dat het uit is.....
Enige Nederlanders die ik ben tegen gekomen zijn naar de hoofdstad , voor de rest stikt het hier vooral van norse Russenquote:Op woensdag 18 juni 2025 07:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Waarom was je niet uit gisteren ? Of moest je nog weg gaan ?
Precies. Je kunt ook in je eentje wel genieten. Leuk voor je.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:42 schreef jigggy het volgende:
[..]
Top dagje nu man, ik heb vanochtend in een pracht gym gesport met de zee op de achtergrond , zit nu met cocktailtje in een kroegje ,ik ben helemaal zen
Één van haar issues is blijkbaar dat ze gewoon nog met haar ex-vrienden knuffelt, terwijl ze het heeft uitgemaakt.quote:
Ik zou haar laten gaan, haar eigen graf laten graven. Want het ziet er naar uit dat ze flink bezig is.quote:Ik heb de eerste dagen echt gedacht dat het nog wel goed kwam,maar naarmate de dagen voorbij gaan word mijn stukje hoop wel per dag minder , we hebben elkaar woensdag nog gezien en dat was echt fijn, goed gepraat en ook gewoon geknuffeld
Sja, je hebt haar neiging tot wantrouwen onderschat.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja, ze mag gewoon in m’n telefoon want ik heb niks te verbergen, las ze dat ik een vriend had geappt dat ik desbetreffende persoon tegen was gekomen
Ik kijk hier toch een beetje anders tegen aan. De eerdere fouten waren al uitgepraat en rechtgebreid. Jiggy weet nu wat hij kan verwachten en waar hij rekening mee moet houden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:30 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sja, je hebt haar neiging tot wantrouwen onderschat.
Ze legt werkelijk alles bij jou neer. Alles is jouw schuld. Maar ik vind het ziekelijk wanneer ze zelfs zo wantrouwig en jaloers is dat ze het uitmaakt omdat je stiekem rookt en ook wel eens een oude vriend(in) ontmoet.
Ik zou zeggen dat je een bullet gedodged hebt. Praat over 5 jaar nog eens met haar en kijk waar ze dan is. En vertel haar dan meteen dat je nu een vriendin hebt die jou wel met oude vriend(inn)en laat praten en dat jullie heel gelukkig samen zijn.
Geloof jij dat TS het expres heeft gedaan om het voorval op die manier aan haar kenbaar te maken, om haar te testen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kijk hier toch een beetje anders tegen aan. De eerdere fouten waren al uitgepraat en rechtgebreid. Jiggy weet nu wat hij kan verwachten en waar hij rekening mee moet houden.
En dan gooit TS zijn mobiel op tafel, want niks te verbergen, geen geheimen voor haar enz.
Vriendin komt er achter dat TS dit voorval wel gemeldt heeft aan een vriend en niet aan haar.
Waarom dit voorval op deze manier aan haar kenbaar maken?
Ik had echt geen benul dat ze door m’n telefoon zou gaan scrollen haha , maargoed ik ben t met je eens en vind het overtrokkenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Geloof jij dat TS het expres heeft gedaan om het voorval op die manier aan haar kenbaar te maken, om haar te testen?
Sja, misschien wel, misschien niet, ik heb daar misschien overheen gelezen. TS klinkt vooral verrast, waardoor ik denk dat het onverwacht kwam.
Moest TS dan elk onbelangrijk dingetje melden aan zijn vriendin en geen eigen leven meer hebben?
Persoonlijk vind ik haar reactie raar en kinderachtig. Iedereen heeft een verleden. Mijn partner ontmoet ook wel eens ex-vrienden en praat met hen. Ook via chat. Niks mis mee. Mijn relatie zou weinig waard zijn als ik haar niet vertrouwde. Het moment dat ze werkelijk iets doet dat over de schreef gaat, is pas het moment om iets te doen. Anders maak je jezelf kwetsbaar voor jaloezie en waandenkbeelden.
Als je vriend/vriendin vreemd gaat, is je relatie toch al gedoemd, of je nou wel of niet weet dat hij/zij vreemd gaat. Jaloezie en waandenkbeelden maken toch alleen maar dingen kapot die (nog) niet kapot waren.
Je doet het erg goed 👍🏻quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:42 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik had echt geen benul dat ze door m’n telefoon zou gaan scrollen haha , maargoed ik ben t met je eens en vind het overtrokken
Al met al zit ik op dag 5 hier, ben voor de 2e keer deze week in de gym, heb een hoop gelezen en podcasts geluisterd, beetje meditatie in de ochtend
Vanavond een visje eten met een Portugese jongen die ook alleen op reis is en ik eergister wat biertjes mee gedronken heb, aardige vent, vanaf zondag tot dinsdag naar de hoofdstad waar onverwachts een vriend van mij ook langs komt voor de laatste 3 dagen
Ik vermaak me erg goed , maar ik moet zeggen dat ik haar wel enorm mis, maar goed dat gemis mag er ook zijn ,zonder wrijving geen glans
Ik snap wel dat je haar mist. Alla, ik denk dat iedereen hier dat wel snapt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:42 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik vermaak me erg goed , maar ik moet zeggen dat ik haar wel enorm mis, maar goed dat gemis mag er ook zijn ,zonder wrijving geen glans
Geen idee wat het is maar veel plezier!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:08 schreef jigggy het volgende:
Lieve reacties allemaal
Vanavond pub crawl geboekt met die Portugees ,benieuwd hoe dit word![]()
Helemaal naar de klote en nieuwe, mooie herinneringen maken kerel, zet 'm opquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:08 schreef jigggy het volgende:
Lieve reacties allemaal
Lekker bezig kerelquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:08 schreef jigggy het volgende:
Lieve reacties allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |