Neil Young?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:46 schreef Gehenna het volgende:
1 juli, van morrison
Volgens mij staat er ook nog een Canadese singer/songwriter in het voorprogramma
Ja precies, ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Neil Young?
Toch leuk dat Van zo'n onbekende artiest een kans geeft om zich te laten horen
En eind juni Jera.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:22 schreef pipster het volgende:
28-05 Propagandhi / Dead Pioneers met Pennywise in het naprogramma, lijkt mij prima om dan lekker de trein te halen.
30-05 Hemelvaartse Herrie in Alkmaar met Hellripper en Wormrot
Misschien dat ik hier ook nog een dagje/avondje meepik.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:12 schreef BufordTJustice het volgende:
13 & 14 juni - Into The Grave (met o.a. Savatage, W.A.S.P., Exodus, Cro-Mags, Death Angel)
Er is ook nog een 3e dag (zondag), maar die sla ik overquote:Op maandag 26 mei 2025 14:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Misschien dat ik hier ook nog een dagje/avondje meepik.
Eerst Nine inch Nails nog in de Ziggo trouwens en Lana del Rey in Wembley Londenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:12 schreef slaveloos het volgende:
Na afgelopen weet Pitbull is de volgende madness in 013
Ik vond 90 euries wat veel voor 3 Smiths liedjesquote:Op zondag 22 juni 2025 23:06 schreef Vatta het volgende:
Iemand naar Morrissey geweest afgelopen donderdag? Wat een stem nog steeds! Prachtig
Op ticketswap stonden ze voor 55quote:Op zondag 22 juni 2025 23:10 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik vond 90 euries wat veel voor 3 Smiths liedjes
Blijkbaar ga ik 02 september ook nog naar naar Jelly Roll. Geen idee wat ik daar van mag verwachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
28 November, Danko Jones in de Melkweg!
Hij staat in redelijk grote zalen, ik ben benieuwd hoeveel volk er überhaupt op af komt.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Blijkbaar ga ik 02 september ook nog naar naar Jelly Roll. Geen idee wat ik daar van mag verwachten.
En is t nog wat?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sta nu bij Overkill in de Effenaar
Het was echtquote:
1 en al modder natuurlijk. Geen meter normaal begaanbaar, maar goed festival gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Heb je het een beetje droog gehouden?
Ik was gisteren bij Helmet in Utrecht, en die stonden de dag ervoor op Wacken. De zanger had het er nog over, en dat hij liever speelt in een knus zaaltje dan op een koud, modderig weiland.quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
1 en al modder natuurlijk. Geen meter normaal begaanbaar, maar goed festival gehad.![]()
Was t goed?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij Helmet in Utrecht, en die stonden de dag ervoor op Wacken. De zanger had het er nog over, en dat hij liever speelt in een knus zaaltje dan op een koud, modderig weiland.
Het viel me niet tegen, Page Hamilton is niet meer zo goed bij stem als vroeger maar de band knalde er aardig op los en ze hadden er zin in. En ze speelden veel oude nummers (pre-Meantime), aangenaam verrast.quote:
Niet gezien, maar neem aan dat de band gewoon droog stond.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij Helmet in Utrecht, en die stonden de dag ervoor op Wacken. De zanger had het er nog over, en dat hij liever speelt in een knus zaaltje dan op een koud, modderig weiland.
Cool!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |