Blijk ook naar katatonia te gaan zondag was vergeten dat ik een kaartje had. Best een eclectisch lijstjequote:Op woensdag 10 december 2025 00:04 schreef slaveloos het volgende:
Druk weekje
Zondag yin yin
Vandaag lambrini girls
Donderdag de kift
Dan rust tot volgend jaar pffff
Hier idem voor Paradiso. Erg gaaf dat ze een reunie-tour doen!quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:05 schreef En1gma het volgende:
Zojuist kaartjes gekocht voor 16 Horsepower in Doornroosje in mei.
Verder nog naar A Perfect Circle in 013 en kaartjes voor Paaspop en Best Kept Secret zijn ook al een tijdje binnen.
Hier net voor hun concert in Groningenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:05 schreef En1gma het volgende:
Zojuist kaartjes gekocht voor 16 Horsepower in Doornroosje in mei.
Inmiddels al uitverkocht zag ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef pipster het volgende:
Ik heb ook 16 Horsepower Paradiso kaartjes.
Doornroosje ook.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inmiddels al uitverkocht zag ik.
Kreeg net een berichtje van ene gehenna dat ik kaartjes moest betalenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier net voor hun concert in Groningen
Jij valt wel in een gat nou... Maar heel erg balen zeg.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, het volgende concert waar ik een ticket voor heb is een muzikale theatervoorstelling Whatever Happened to Christmas op 22 december met Ricky Koole, Thijs Boontjes, Jeangu Macrooy en néomí. Aan elkaar gepraat door Leo Blokhuis.
Maar zoals ik al zei, mogelijk komt er dit weekend nog wat tussen.
Als de TT in meervoud zou zijn dan zou ik ook nog kunnen noemen:
23-12 Nusantara Beat in Paradiso
24-12 (nog onzeker) Frisian Metal Night (en anders lokaal bandje in de kroeg)
27-12 Sirocco
01-02 Spinvis
13-02 Mister and Mississippi
25-04 Dhafer Youssef
16-05 Neil Young Festival Zuidhorn
12/14-06 Into The Grave Festival
08-07 Neil Young in Weert
10-07 Neil Young in Zottegem
En ongetwijfeld nog veel meer.
Ja, het is jammer, had er wel zin in. Maar goed, je doet er niets aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij valt wel in een gat nou... Maar heel erg balen zeg.
Die Spitz afgelopen zaterdag gezien op grauzone. Was echt erg leuk, veel plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:59 schreef pipster het volgende:
Dat wordt dus twee keer Tolhuistuin komende week, na Die Spitz zondag woensdag de 18e kijken bij They Are Gutting A Body Of Water.
Voor 19 maart nog een kaartje gekocht voor Catharsis in de OCCII ook gezellig met Seein' Red weer eens.
The Wallflowers - 16 november - TivoliVredenburgquote:Op donderdag 12 februari 2026 08:23 schreef NoFoksGiven het volgende:
Dit jaar staan vooralsnog het volgende concert/festival gepland:
Camilo 24 juni - Melkweg
Helldorado - 24 november - Klokgebouw (met name om Eagles of Death Metal te zien)
Daar zul je je vast op je plek voelen, een jeugdhonk!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond naar Sons! In jeugdhonk 't Onkrooid in Arendonk, haha.
Mooi dan zie ik je daar!quote:Op maandag 2 maart 2026 10:25 schreef pipster het volgende:
J. Robbins (Jawbox, Burning Airlines) in het voorprogramma bij Sugar in Tivoli. Dus nu toch overstag en kaartjes gekocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |