Vorige is niet hetzelfde als volgende.quote:Op zondag 12 april 2026 20:54 schreef slaveloos het volgende:
Gisteren dry cleaning in de Melkweg, echt erg goed
Te laat is t nieuwe op tijdquote:Op maandag 13 april 2026 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige is niet hetzelfde als volgende.
Nu gaan we allemaal onze laatste posten.quote:Op maandag 13 april 2026 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige is niet hetzelfde als volgende.
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu gaan we allemaal onze laatste posten.
Ik was echt verbaasd dat haar stem echt zo klinkt als op de plaat, zelfs als ze gewoon spreektquote:Op woensdag 15 april 2026 19:36 schreef Z het volgende:
De Sacre du Printemps Concertegbouw.
(Ik was ook bij Dry Cleaning. Was erg goed idd).
Ik greep helaas mis. Erg jammer, want ik ben groot fan.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:56 schreef Vatta het volgende:
Kaartjes voor The Strokes in de Ziggodome gehaald. Altijd wel een leuk bandje gevonden en nooit live gezien. Ben wel benieuwd
Het is helemaal ontspoort. Ondertussen hebben de kleinere podia moeite om het hoofd boven water te houden.quote:Op zondag 12 april 2026 03:18 schreef spapaars het volgende:
Paul Simon in AFAS Live op 22, 24 en 25 april. Tickets v.a. ¤134,64
Vanaf, het zijn krankzinnige bedragen.
Kan slechter. Ik ga een stuk of vijf generieke coverbands kijken.quote:Op zondag 19 april 2026 17:47 schreef Berkery het volgende:
Een plaatselijke kroeg heeft een paar coverbands op Koningsnacht geprogrammeerd. Ik ga tributebands van The Misfits, Motorhead en de Ramones zien.
Alweer uitverkocht joh. Niet zo snel verwacht.quote:Op zondag 19 april 2026 11:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik greep helaas mis. Erg jammer, want ik ben groot fan.
Ik zat om 10:02 in de wachtrij op vrijdag en toen ik er door was een de kaarten allemaal al op.quote:Op maandag 20 april 2026 15:40 schreef Vatta het volgende:
[..]
Alweer uitverkocht joh. Niet zo snel verwacht.
Die heb ik Koningsdag. Tim Knol komt ook nog langs, las ik.quote:Op zondag 19 april 2026 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan slechter. Ik ga een stuk of vijf generieke coverbands kijken.
Oh, excuus, ik bedoelde ook Koningsdag. De avond ervoor is er hier een Nederlandstalige zanger ergens en misschien een dj ergens. Maar goed, dat sla ik over. Het kan ook te gek.quote:Op maandag 20 april 2026 16:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die heb ik Koningsdag. Tim Knol komt ook nog langs, las ik.
Dat was wel heel veel van hetzelfde. Goede artiest, maar iets meer variatie zou mogen. Er waren 4 nummers echt goed.quote:
Update:quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:57 schreef NoFoksGiven het volgende:
En ook de kaartjes zijn binnen voor Danko Jones.
Camilo - 24 juni - Melkweg
Danko Jones - 31 oktober - 013
The Wallflowers - 16 november - TivoliVredenburg
Helldorado - 24 november - Klokgebouw (met name om Eagles of Death Metal te zien)
Nog twee aan toegevoegd, beide in de Ziggo Dome.quote:Op zondag 26 april 2026 09:54 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn volgende is Doja Cat 12 juni in Ziggo Dome.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:51 schreef Z het volgende:
Gister gemist in Amsterdam. Had het helemaal niet gezien.
Ah. Mooi! Had ze al eens gezien maar is al een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]was een tof concert
in de vera dus
Blijft wel onnavolgbare muziek maar daar is het zeker niet minder om.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:26 schreef Z het volgende:
[..]
Ah. Mooi! Had ze al eens gezien maar is al een tijdje geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |