SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zoals ik het hoor is ook heel vaak vals ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ligt het aan mij of zitten ze soms echt naast de muziek? Of is dat de bedoeling?
Haha ik wilde dezelfde grap maken, maar dacht al dat ik vast niet de enige wasquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Redefine het volgende:
De titel slaat op wat je denkt na afloop van het liedje.
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:
Voor de hoeveelste keer?quote:
Ja, Ariel, Belle en Auroraquote:
Ditto voor Duitslandquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Zo’n enorme muziekindustrie hebben en dan deze meuk sturen.
Gewoon maken die slechte grapquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik wilde dezelfde grap maken, maar dacht al dat ik vast niet de enige was
precies ditquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer is een guilty pleasure maar dit was niet zo goed
Dit jaar heeft Duitsland dan wel een goed liedje, al is het wachten op de zang.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ditto voor Duitsland
Hulde aan Italië en Frankrijk wat dat betreft
Ze zaten overal naast imo, niet alleen de muziek.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ligt het aan mij of zitten ze soms echt naast de muziek? Of is dat de bedoeling?
En dan achteraf natuurlijk roepen dat het door de Brexit komtquote:
Terwijl ze echt mooie harmonietjes kunnen zingenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef Arizona het volgende:
Niet best. Achter de muziek aan en vals.
En ook een knappe vrouw, en dat ondanks die bril.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Nu weer iemand die kan zingen in elk geval
WAT IS ER MIS MET BRILLENquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook een knappe vrouw, en dat ondanks die bril.
Past ook wel bij de Britten. Artiesten die echt wel goed kunnen zingen, maar tijdens het ESF een en al valse noot produceren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Terwijl ze echt mooie harmonietjes kunnen zingen
Dit was wel echt tof, echt veel respect voor hemquote:
Met brillen zelf niet, wel met deze brilquote:
Jajaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met brillen zelf niet, wel met deze bril
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Goed gezongen ja. En als lied ook prima, maar na de postcard ben ik het alweer vergeten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef Meke het volgende:
Mja, wel een van de beste tot nu toe vanavond
Zullen we met hooivorken en fakkels richting @Redefine ?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 punten.Dat wordt lastig als ze de finale niet halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja wat is het nouquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Veel te donkere jurk
Edit: Veel te lichte jurk
Jij draagt tegenwoordig ook brillen die je hele gezicht bedekken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we met hooivorken en fakkels richting @:redefine ?
quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Oja, deze gast met z'n bizarre haarlijn.
of hij kamt het gek naar voren ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Oja, deze gast met z'n bizarre haarlijn.
Deze vind zelfs ik te flauw. En dat zegt wel heel erg veel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop niet dat het volgende WK voetbal weer in Katarsis.
Een grijs vlak?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Yesse het volgende:
Mooi nummer. Maar ze deed me denken aan:
[ afbeelding ]
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij draagt tegenwoordig ook brillen die je hele gezicht bedekken?
oja ik had een beetje van die fopneusvibesquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Yesse het volgende:
Mooi nummer. Maar ze deed me denken aan:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij Kurt Cobain wil zijn.quote:
Jij bent veel te druk met door slotjes posten.quote:
Ik vind sowieso dat jij vaker in de SC weer moet komenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Wat een zwak jaar joh. Of nou ja, waarschijnlijk komt het omdat ik heel weinig geluisterd heb van tevoren.
Is dit nou hoe het voelt om een dagjesmens te zijn?
Ik heb hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Wat een zwak jaar joh. Of nou ja, waarschijnlijk komt het omdat ik heel weinig geluisterd heb van tevoren.
Ja samequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:48 schreef Redefine het volgende:
Deze is op zich goed, maar toch ook weer een geval dat ik zo weer vergeten ben.
Dit jaar maakt van te voren luisteren weinig verschil voor het ervaren van de kwaliteit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:47 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Met Mirana Cunte.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:49 schreef Fred_B het volgende:
We vliegen met Ordin Air door naar Malta.
Daar is er maar Kurt Cobeen vanquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Kurt Cobain wil zijn.
Ik ben het al kwijt gelukkig.quote:
Dit ja, bunch of kantsquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:51 schreef Meke het volgende:
Toch vervelend dat het microfoon-schuifje van het publiek weer dicht zit nu hè
nee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Is dit die vrouw van een paar jaar geleden dat fatshame nummer
Ze hebben daar zeker last van katten die daarop gaan zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:51 schreef Meke het volgende:
Hopelijk heeft Sliema geen grote vuurwerkopslag.quote:
Maar ook even serieus. Het maakt het zo ontzettend sfeerloos zonder publieksgeluid.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:51 schreef Meke het volgende:
Is een van de betere ja.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieus. Het maakt het zo ontzettend sfeerloos zonder publieksgeluid.
ja en hopen dat ze zaterdag gewoon zingtquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowiesoen dan hopelijk zonder publiekmicrofoonschuifje uit
EBU: Hold my beerquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowiesoen dan hopelijk zonder publiekmicrofoonschuifje uit
Soms gewoon vals dus vond dit meevallenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Meridiaan het volgende:
Haar zingen is altijd net tegen het valse aan
Precies. Doet het schuifje dan alleen dicht bij het boegeroep.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
JaDan had je net zo goed alle videoclips achter elkaar kunnen spelen, je wilt toch juist het publiek horen
Het was wat zacht, maar zeker wel horen. Hier wel iig.quote:
Inderdaad, je hoorde helemaal niets nuquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
JaDan had je net zo goed alle videoclips achter elkaar kunnen spelen, je wilt toch juist het publiek horen
En Israël. Gewoon het hele nummer;quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Doet het schuifje dan alleen dicht bij het boegeroep.
#fucktheEBUquote:
Tijdens de Maltese finale was het een pak minder, dat klonk echt onprettig in de orenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Soms gewoon vals dus vond dit meevallen
Eigen schuld met je 25 verjaardagen per jaarquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Meke het volgende:
Ik denk altijd "Oja, 23, ongeveer net zo oud als ik!"
11 jaar geleden
EIC was ook niet zuiver wat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tijdens de Maltese finale was het een pak minder, dat klonk echt onprettig in de oren
Oh is dat hetquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigen schuld met je 25 verjaardagen per jaar
Dat is waarschijnlijk ook het enige verwachte boegeroep.quote:
Oh die kan van de bingo danquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
Deze vrouw zingt eigenlijk regeringspropaganda
Dat Boe geroep bij de Nederlandse jurypunten vond ie niet zo leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
#fucktheEBU
stelletje pussies ook dat ze Martin niet meer laten zien om z'n "take it away" variantje te doen
Viezerikquote:
Gelukkig is eurovisie A-politiek aldus de EBUquote:
Oja, bedoelde ook gewoon die van de artiestquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook het enige verwachte boegeroep.
Ja in sommige landen krijgen ze vertaling zag ik. Wat hebben we hier nou aan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:55 schreef Moira het volgende:
TAVISUPLEBA zegt mijn ondertiteling, gelukkig maar
Goenavund?quote:
Zonder deelnemende landen maar met deelnemende omroepenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig is eurovisie A-politiek aldus de EBU
Neequote:
neequote:
Uiteraard.quote:
Ja. En daarnaast mogelijk bij de organisatie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, bedoelde ook gewoon die van de artiest
Zeer zware drinkersquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zonder deelnemende landen maar met deelnemende omroepen
Mwah, ik hoef haar eczeemplekken niet te zien.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef haar eczeemplekken niet te zien.
Waaromquote:
RuPaul had je teruggestuurd voor een betere Ruvealquote:
Ben er klaar meequote:
Die kans is erg klein.quote:
quote:
ja erg flauwquote:
Originaliteit is lastig voor Zwitsers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
Al die rubriekjes zijn ook gewoon niet nieuw.
Ellende allemaal Meekquote:
Lange, maar vermoedelijk wel een mooie rit.quote:
Ja okee maar ook dát is songfestival toch!!!quote:
Die zegt weer: Fuck the EBUquote:
FUCK THE EBUquote:
Ik heb mezelf gewoon uitgenodigd bij mijn ouders zaterdag, ze kijken maarquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Geloof dat mijn moeder gestopt is met kijken vanaf het jaar van Hatari.
Oja!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee maar ook dát is songfestival toch!!!
Ja volgend jaar hopelijk beter, ook qua voorpretquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oja!
Maar het neemt nu wel de overhand
Nederland zullen ze zoveel mogelijk uit beeld houden gok ik zo.quote:
Nah niet met dit gejejejejejejengel hoop ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Oh heel benieuwd naar dit. Gun het Frankrijk echt een keer, maar goed, gaat niet gebeuren.
Het is kurk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef Yesse het volgende:
Water mag niet maar zand dus wel. Zand gaat toch ook overal in zitten?
Daarom is het ook kurk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef Yesse het volgende:
Kurkquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef Yesse het volgende:
Alllemaal zand in haar haar en jurk, dat leidt me af van het liedquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Nah vind dit te gezocht die staging zo.
Dat doen ze meestal niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik gun Frankrijk de winst enorm maar geen hond pakt hier de telefoon voor.
Dat zeker. En stukken zijn ook echt wel mooi. Maar het is te herhalend en toch wat kabbelend.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Vind haar wel echt heel goed zingen, mooie stem.
Leuk dat je het weer eens over jezelf wilt hebben, wij kijken het Songfestival hierquote:
Omdat het ook zand moet voorstellenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:06 schreef Yesse het volgende:
HA ik ben niet de enige die het vergelijkt met zand
Het is toch ook de bedoeling dat het daarop lijkt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:06 schreef Yesse het volgende:
HA ik ben niet de enige die het vergelijkt met zand
Ja dit. Het nummer gaat niet echt ergens heen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeker. En stukken zijn ook echt wel mooi. Maar het is te herhalend en toch wat kabbelend.
Veel kurk.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is toch ook de bedoeling dat het daarop lijkt?
Nouja er werd zo hard kurk geroepen dat ik dacht dat ik gek wasquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is toch ook de bedoeling dat het daarop lijkt?
Ik wist het ook alleen maar omdat het besproken werd in de preview show met Rikquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja er werd zo hard kurk geroepen dat ik dacht dat ik gek wasmaar zoals gezegd: ik heb dit jaar 0 voorbereiding gehad
De Deentjes zijn het helemaal kwijt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
Dit liedje vonden ze in de uitverkoopbak van een in 1994 gesloten muziekwinkel.
Ik ben een enorme egoïst, dat weten jullie toch.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk dat je het weer eens over jezelf wilt hebben, wij kijken het Songfestival hier
Pedersen vandaag ook al.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben een enorme egoïst, dat weten jullie toch.
Dan zal ze er op een kilometer van de streep wel vandoor gaan.quote:
Ja maar hier gaan niet alle twaalfjarige bakvissen op stemmenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Net zo standaard/gemiddeld popliedje als dat van Noorwegen.
Dit is dan nog wel een stuk oubolliger.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Net zo standaard/gemiddeld popliedje als dat van Noorwegen.
Met een marker.quote:
Absoluut niet iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar hier gaan niet alle twaalfjarige bakvissen op stemmen
Als dat had gekundquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal ze er op een kilometer van de streep wel vandoor gaan.
Ja had het wel leuk gevonden als ze ook eens Halloumi had gezongen, voor het verrassingseffectquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Steeds dat woord hallucination onderbreken vind ik wel zo storend
6quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Mensen er kunnen maar 5 landen niet door naar de finale hè. Volgens mij hebben we er al 10 afgestreept
Tempo van Lidl-Trek lag te hoog.quote:
Bij Czech Idol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |