SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ze moest nat die jurk inglibberenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Ze komt net uit de douche gestapt ook.
Haha mijn man gaat ook een weekend weg met vrienden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:05 schreef Meke het volgende:
Mijn vriend had zich echt gezien gevoeld door deze call out over de afstandsbediening, maar die is na dinsdag gedwongen kijken snel op vakantie gegaan
Daarom maakte ik m ook aanquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ho ik was te traag, excuus. Had eerst niet door dat ik de laatste was.
Dat kan echt nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:05 schreef Meke het volgende:
Mijn vriend had zich echt gezien gevoeld door deze call out over de afstandsbediening, maar die is na dinsdag gedwongen kijken snel op vakantie gegaan
Die ja. En Duitsland van de big five.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:06 schreef Meridiaan het volgende:
Er zitten wel aardige liedjes tussen vanavond. Sowieso benieuwd naar Malta, Australië en Finland
Ik vind dit relaxter kijken hoor, één samen kijken is denk ik genoeg per jaarquote:
Nee joh, gaat nu gewoon over snelheid! Geen tijd te verliezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maakte ik m ook aanNiet bedoeld als het jatten van de OP
@ESF1Gamer was de laatste, die postte nog door het slotje!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ho ik was te traag, excuus. Had eerst niet door dat ik de laatste was.
Idem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ben nu al bang voor Duitsland. Heb hem op repeat maar heb hem gelukkig nog niet live gehoord
Gras is groen, de EBU is hypocriet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:esf1gamer was de laatste, die postte nog door het slotje!
Nee.quote:
Dat is mijn standaard que @Nattekatquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:esf1gamer was de laatste, die postte nog door het slotje!
Snap ik. Ik vind haar uitstraling ook niet prettigquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ben nu al bang voor Duitsland. Heb hem op repeat maar heb hem gelukkig nog niet live gehoord
Opgenomen denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ah nu opeens wel geluid vanuit het publiek.
Zal bij Israel wel niet het geval zijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:09 schreef Redefine het volgende:
absoluutquote:
Optreden van Israël : Hold my beerquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ah ja waarschijnlijk wel.quote:
Ja dit, vrees dat Malta live gaat crashen bijv whehequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:10 schreef Redefine het volgende:
Een van de wat leukere nummers die dan eindelijk live ook nog overeind blijft. Is het een briljant nummer nee, maar wel een van de betere dit jaar.
Ja, vooral beter uitgevoerd.quote:
Denk dat ik dan moet checken of ik mijn noise cancelling headphone niet op hebquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal bij Israel wel niet het geval zijn
Maar dat vind ik dan wel weer logisch. Al moeten ze dan niet zoals vorig jaar wel applaus eronder gaan plakken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal bij Israel wel niet het geval zijn
Oja ik dacht eigenlijk aan maandverbandquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:12 schreef Yesse het volgende:
Iemand is z’n wattenschijfje op het podium vergeten
Daar denk jij Altijd aan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik dacht eigenlijk aan maandverband
Mooi zo'n authentiek lied, maar dan mag het vocaal wel beter.quote:
Dat kun je van elke Montenegrijnse inzending zeggen.quote:
Als dat een van de betere nummers was dan ben ik blij dat ik er dit jaar weinig zin in had.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:10 schreef Redefine het volgende:
Een van de wat leukere nummers die dan eindelijk live ook nog overeind blijft. Is het een briljant nummer nee, maar wel een van de betere dit jaar.
Ja dat is waar, het had ook niets met het liedje of de outfit verder te makenquote:
Die cape had ze beter achterwege kunnen laten, dan komt de act meer tot zijn recht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja dit is wel de slechtste outfit hoor. Jeeez.
Nu is ze een tampon!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik dacht eigenlijk aan maandverband
Nou ja smaken verschillen sowieso. Maar buiten dat is het ook wel echt een heel zwak jaar. Niet eens zozeer door verschrikkelijk slechte liedjes, maar meer omdat er gewoon niks echt bovenuit springt. 7+ is zo'n beetje het hoogste niveau.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat een van de betere nummers was dan ben ik blij dat ik er dit jaar weinig zin in had.
Dit is ook mijn gevoelquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat een van de betere nummers was dan ben ik blij dat ik er dit jaar weinig zin in had.
Maar wel aan de Engelse vertaling van het Nederlandse woord met hoofdletterquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, het had ook niets met het liedje of de outfit verder te maken
Tja, dat laatste begin ik helaas al door te krijgen ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja smaken verschillen sowieso. Maar buiten dat is het ook wel echt een heel zwak jaar. Niet eens zozeer door verschrikkelijk slechte liedjes, maar meer omdat er gewoon niks echt bovenuit springt. 7+ is zo'n beetje het hoogste niveau.
Die is nog wel in orde ja.quote:
Die heeft ze zeker van Azerbeidzjan geleend.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat ze per ongeluk wat helium in heeft geademd op weg naar het podium
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
In werkelijk kreeg Laika al vergiftigd voedsel mee zodat ze het niet zou overleven
Maar je mag altijd dromen
Poision cake?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
In werkelijk kreeg Laika al vergiftigd voedsel mee zodat ze het niet zou overleven
Was dat toevallig een Poison Cake?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
Toen bestond de hele chart uit dit soort wanstaltige rommel ja. We blijken toch nog iets van ontwikkeling te hebben doorgemaakt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:18 schreef Guanabana het volgende:
In 1999 had ik dit superleuk gevonden.
Beetje kopiëren van Joost Klein van vorig jaar.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen bestond de hele chart uit dit soort wanstaltige rommel ja. We blijken toch nog iets van ontwikkeling te hebben doorgemaakt.
Ruimte voor groei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik hoor buurman buurman buurman wel telkens. Nu ga ik ff op de rest letten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Tijd voor Letland en Buurman, buurman, buurman, neem me naar seksboetiek
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Fred_B het volgende:
In de categorie 'geen enkele chemie met andere mensen hebben' scoort ze erg hoog ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:20 schreef Meridiaan het volgende:
Zij is heel matig, die gast doet het leuk
En dan is happy hardcore nog 10x beter dan dit soort kleutermuziek.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje kopiëren van Joost Klein van vorig jaar.
Godverquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Verdommequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Fred_B het volgende:
'Gelukkig' was ze al dood voor ze door vergiftiging om kon komen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
Ik kan het niet meer niet horen nuquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Godver![]()
Nou ja, hierna ga ik het toch nooit meer luisteren waarschijnlijk.
Genoeg mooie plekken in Zwitserlandquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Yesse het volgende:
Mijn man kijkt half mee en we gaan dit jaar naar Zwitserland dus die kijkt vooral de postcards. Hij wil naar de robots
Hopelijk nog een keer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Godver![]()
Nou ja, hierna ga ik het toch nooit meer luisteren waarschijnlijk.
Dat geldt wel voor meer dingen.quote:
Jaaaa en de postcards geven ook echt wel inspiratiequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Genoeg mooie plekken in Zwitserland
Deze hele tweede halve finale is opmaat naar een orgie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Hun interactie voelt wel een beetje als de opmaat naar een orgie
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:23 schreef Moira het volgende:
Buurman buurman buurman, neem me in een seksboetiek
Of een beetje slaperig in mijn gevalquote:
Fixed.quote:
Er zijn geen juries tijdens de semi'squote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Cornald zou Letland het uitgerekend op basis van zang moeten halen. Jemig.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef Yesse het volgende:
Hé iemand heeft een pride vlag naar binnen gesmokkeld
Dit was wel gewoon goed gezongen. Wel in een andere stijl dan westerse popmuziek, maar aan de kwaliteit van de zang zelf ligt het niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Cornald zou Letland het uitgerekend op basis van zang moeten halen. Jemig.
Nee ondanks jouw seksboetiekquote:
Dat mag ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef Yesse het volgende:
Hé iemand heeft een pride vlag naar binnen gesmokkeld
De paddo’s?quote:
Oeh jaquote:
Dit is de Armeense tegenhanger van het Koningslied.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Dus ze schreven met 9 mensen en rijmen survivor op 'staying alive-er'
Nouja, het publiek knalde ook België naar huis, dus echt waardeloze zang wordt wel afgestraft.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn geen juries tijdens de semi's
Ik vraag me sowieso af hoe je met zoveel mensen een liedje schrijft, dan krijg je toch van die middelbare school groepswerk-ruziesquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Dus ze schreven met 9 mensen en rijmen survivor op 'staying alive-er'
Dat geldt alleen voor de artiesten. Al besef ik mij nu dat je dat misschien ook bedoeldequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat het alleen land-vlaggen mochten zijn
Het is een Armeen, dus....haar?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
Wat heeft hii voor rare zwarte dingen op zijn borst/schouders?
Borsthaar?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
Er zijn ook genoeg nummers door meet waardeloze zangquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het publiek knalde ook België naar huis, dus echt waardeloze zang wordt wel afgestraft.
Die hebben ook niet tegelijkertijd geschreven. Dat is dan vaak een geval van herschrijven. Of iemand heeft één zin toegevoegd, dan krijg je al een writing credit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe je met zoveel mensen een liedje schrijft, dan krijg je toch van die middelbare school groepswerk-ruzies
Eerder smeerolie.quote:
Ja, er ging ook niet heel veel goede zang niet door.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg nummers door meet waardeloze zang
Deze overleeft het dus niet?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Nou deze hoeft niet mee naar zaterdag.
Eensquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, er ging ook niet heel veel goede zang niet door.
Deze semi is voorlopig wel beter.
ja en stukken rubberband?quote:
Niet best voor mensen met epilepsie. Geen flikkers op het songfestival aubquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik word er misselijk van. Verder niet eens zo’n slecht nummer voor z’n genre
De haarverf van Zjelko Joskimovicquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
Dat shot van onderen iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
Stukje je regie bij de bridge was wel mooi
Die hebben al pech met de jurk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet best voor mensen met epilepsie. Geen flikkers op het songfestival aub
Dat zeggen wij al weken hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik haakte iets later in. Dit is toch geen winnaarsmateriaal?
Epiliepsie en het ESF gaat sowieso niet samen.quote:
Dat weet je van te voren bij het ESF. Flikkers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik vind het knap gedaan, maar heb er niks mee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Meke het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet gaat winnen, het hoeft niet per sé de annalen in
Hij moet niet buiten de boot vallen inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
Hij moet wel alle zeilen bijzetten om het te halen.
Nee, wat mij betreft ook niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik haakte iets later in. Dit is toch geen winnaarsmateriaal?
Wel terecht dat dit boven Australië staat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:32 schreef Moira het volgende:
Iemand had dit voor deze semi op 1 staan en Australie op 16_
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren bij het ESF. Flikkers.Flikker dan maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee, zelfs de samenvatting bevat teveel knippersquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Epiliepsie en het ESF gaat sowieso niet samen.
Misschien dan wat hulp vragen aan BotenAnna.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij moet niet buiten de boot vallen inderdaad
quote:
Ze komt hier wel beter tot haar rechtquote:
Ja dat heb je al snel t.o.v. Down Under.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel terecht dat dit boven Australië staat.
Hmm. Dan maar daar houdenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef Meke het volgende:
jjjjj
[..]
Ze komt hier wel beter tot haar recht
haha ja dit vraag ik me ook altijd afquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:35 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch elk jaar met de slechte presentatie? Nooit gedacht dat ik Jan Smit heel goed zou vinden
Hoe kan je bewegen in zo'n jurk.quote:
De Britten en Laura Pausini waren briljant in vergelijking.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:35 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch elk jaar met de slechte presentatie? Nooit gedacht dat ik Jan Smit heel goed zou vinden
Dinsdag was het opgenomen stukje van haar ook veel beter dan haar presentatie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef Meke het volgende:
jjjjj
[..]
Ze komt hier wel beter tot haar recht
ja en als ze het publiek/de green room in mag en gewoon gesprekje voerenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dinsdag was het opgenomen stukje van haar ook veel beter dan haar presentatie.
Lijkt me ook bloedheet.quote:
Nou dan gaat het negen van de tien keer juist ook fout, want die interviews liepen voor geen meter.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
ja en als ze het publiek/de green room in mag en gewoon gesprekje voeren
Nederland in beweging Eurovision editiequote:
Een rotzooitjequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Oja UK, weet niet echt wat ik ervan vind.
Vrij rommelig, maar op zingen van de titel na nog wel leuk. Maar dat What the hell just happenneeeed, klinkt echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind t te musical.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Net zoals bij Og3ne.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik vind hen gewoon niet echt types voor een wilde nacht, hele brave meisjes
Ja die slaan we over. Het is al een dure vakantie maar die bezoeken (ook gewoon van een afstand) is gewoon echt onbetaalbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |