SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.A mind with a heart of it's own
Italië vind ik tot nu toe nummer 1quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef Maver24 het volgende:
3 nummers blijven hangen bij mij
Claude
Zweden
Espresso machiatto
C'est la viequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef Hexagon het volgende:
Hier gaat Claude wel een flinke kluif aan hebben
Nee. Ik denk dat de verbinding wegviel. Steadicam's hebben een draadloze verbinding.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef DrMarten het volgende:
Is het de bedoeling dat het beeld vast blijft staan?
Er zit een knop op je TVquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef bianconeri het volgende:
Wat een afgrijselijk niveau.
Maar goed dat is het ESF voor je.
Zangers die niet live kunnen zingen, zeer hoog gay gehalte en alles voor de show ipv muziek.
Nog geen 5 nummers zouden bij een normaal muziek festival overleven.
Dát vond ik echt zo'n geweldig nummerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef H_T het volgende:
Heeft Zwitserland nog eens goed naar Voila gekeken?
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát vond ik echt zo'n geweldig nummer![]()
![]()
Weet je zeker dat het geen herhaling van België was?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, mijn kind ligt wakker te gillen in haar bed dus dit was hem voor vanavond
Die maakten echte muziek en hadden niet zo'n stomme beat nodigquote:
Wel kapot gedraaid op de radio.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát vond ik echt zo'n geweldig nummer![]()
![]()
Er zijn al 100 mensen afgevoerd met spontane epilepsiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Makamba_ het volgende:
De mensen in de zaal zien vanavond in bed nog flitsen.
Nee dat geluid komt uit je tvquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, mijn kind ligt wakker te gillen in haar bed dus dit was hem voor vanavond
Valsquote:
En met een beetje geluk op de voorplaat van de...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die maakten echte muziek en hadden niet zo'n stomme beat nodig
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
Als jullie je vast geestelijk willen voorbereiden op donderdag:
We krijgen een dame die over orgasmes zingt, een meneer die over sperma zingt, een dame die het tweede woord uit haar titel Serving Kant niet meer mocht zingen omdat het klonk als cunt en meer van dat.
De 69e editie.
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat sommige landen het expres doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Evangelion het volgende:
Ik snap echt niet dat meer dan de helft zo kut is. Er zijn 10000en nieuwe nummers ter wereld per jaar die best OK zijn.
Krijgen we nog Israel rellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
We krijgen een dame die over orgasmes zingt, een meneer die over sperma zingt, een dame die het tweede woord uit haar titel Serving Kant niet meer mocht zingen omdat het klonk als cunt en meer van dat.
De 69e editie.
Is echt niet oke hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn al 100 mensen afgevoerd met spontane epilepsie
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
De 69e editie.
En de helft van de tijd ook door Cyprus gebracht.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef vencodark het volgende:
Een nummer wat we elk jaar voorbij zien komen.
Jaaaaa Erika godinquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Greys het volgende:
De 69e editie.
Ik zou zeggen : peanuts.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat moet toch een eitje zijn om door te gaan dit jaar.
Geen idee. Ze zingt in die 2e semi en de EBU zal het eventuele geboe wel weer wegfilteren.quote:
wokequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef vencodark het volgende:
Waarom weer 2 presentatrices ipv een leuke man en vrouw?
Claude was prima. Niet perfect, wel prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik keek met een half oog
Claude was niet best
Misschien hebben ze geen leuke presentator.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef vencodark het volgende:
Piece of cake.quote:
De kaaklijn van appeltjesgroen compenseert.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef vencodark het volgende:
Scheelt toch bijna niets met Greys?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Evangelion het volgende:
IJsland was nog wel OK. Toen hadden we nog hoop op veel beters.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen herhaling van België was?
Smaken verschillen , hij heeft een prima stem , leuke vent maar het nummer is megasaai .. dertien in een dozijn ,quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima lied. Ook ok uitvoering.
Maar hij keek iig in het begin naast de camera, leek sonms wat te snel te gaan en was niet altijd even keachtig. Tweede deel ging beter
Was tijdens de repetities veel beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe kan België met dit gekrijs hoog in de voorspelling staan?
Ik word dit jaar 52quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Scheelt toch bijna niets met Greys?
En hoe kan de zoon van Sugar Lee Hooper voor België uitkomen en niet voor Nederlandquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
En Kroatiëquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Nog een keer dat verschrikkelijke kattengejank van Noorwegen en België
Die vond ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ding a Dongquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:40 schreef Evangelion het volgende:
Een lied dat 90% "la la la la la" is kan niet winnen
Ja, die lekker vrolijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Tutta l’Italia, tutta l’Italia, tutta l’Italia
sms 2580 mensen
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stemde alleen in 2021 op Oekraïne.
Ik ook misschien als hij niet vals zingtquote:
Ach, ik kom met moeite maar tot:quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef H_T het volgende:
Van mij mogen door:
IJsland
Polen
Estland
Zweden
België
Azerbeidzjan desnoods
San Marino
Nederland
Cyprus
...en dan heb ik nog steeds een plek leeg. Kak
Portugalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Italië, San Marino, Portugal, beetje Espresso
Top 4
Prima lijstje.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef H_T het volgende:
Van mij mogen door:
IJsland
Polen
Estland
Zweden
België
Azerbeidzjan desnoods
San Marino
Nederland
Cyprus
...en dan heb ik nog steeds een plek leeg. Kak
Ik kom maar tot 9,Spanje erbij.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef yvonne het volgende:
IJsland, espresso, Noorwegen, Portugal, San Marino, de sauna, Nederland, Italië, zwitserland
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:40 schreef Evangelion het volgende:
Een lied dat 90% "la la la la la" is kan niet winnen
Claude wel met de hakken over de sloot.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef Ewelina het volgende:
Mijn favorieten:
- Zweden
- Estland
- San Marino
- Nederland
De rest was echt gewoon kut.
Claude komt wel goed uit in de herhaling.
Zwitserland vond ik teveel jatwerk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Claude wel met de hakken over de sloot.
Italië en Zwitserland waren een verademing
Nou...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:43 schreef Felagund het volgende:
Dit is wel beter dan het gemiddelde ESF liedje van vanavond.
quote:Uw stem op San Marino is geregistreerd. Bedankt voor uw deelname.
Love Love Peace Peace van toen Måns nog leuk was would like to have a word.quote:
Op basis van je tag had ik ‘n lekker wijf verwacht. Teleurgesteld wel om een schreeuwende San Marinees te zien in de recapquote:
Alleen de koe? Nu is het in ieder geval van een Amerikaans bedrijf, oorspronkelijk was het volgens mij wel Zwitsers ja.quote:
Je liegt al jaren.quote:
Swiftiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:45 schreef RipCity het volgende:
ik ben de enige die dit wel leuk vind dus?
Misschien volgend jaar als het ESF in Rotterdam is!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef timmmmm het volgende:
@:greys wanneer organiseer je weer een watchparty songfestival feest?
Maar wel energiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook misschien als hij niet vals zingt
Reken maar dat we volgend jaar Mans ook weer zien in Zweden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:45 schreef Evangelion het volgende:
Was 6 keer Eurovision presenteren niet genoeg? We komen nooit van Petra af.
Die is gecanceldquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Reken maar dat we volgend jaar Mans ook weer zien in Zweden.
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Document1 het volgende:
Oprecht een van de slechtste halve finales die ik ooit heb gezien.
Ik weet nog wel een leuke locatie als je weer wat wil organiserenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar als het ESF in Rotterdam is!
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Sociologica het volgende:
Lets raise our fondue forks in unity.
Ok. Klaar.
Love love peace peace welquote:
Zwitserland krijgt 220% exportheffing opgelegd…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
Goede marketing zo tussen de VS-embargo's dit jaar.
Sienekequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef Paul het volgende:
Ach wel slim. Nederland had ook zon liedje moeten maken
Wel iets meer dan gezeur haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
Oh nee wacht misschien ook niet want daar was gezeur mee toch.
Nee, de heeft een #metoo gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Reken maar dat we volgend jaar Mans ook weer zien in Zweden.
Toch ????quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanaf nu kan het alleen nog maar beter worden.
Toch?
Nederland - Argentinië 2014 is ook een optie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Document1 het volgende:
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Document1 het volgende:
Essalam moskee?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke locatie als je weer wat wil organiseren
Touche.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland - Argentinië 2014 is ook een optie.
Oh ja, dat was ook ergquote:
Beter dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Stel dat Claude zou winnen. Hoe moet Joost zich dan wel niet voelen?
Blij voor hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
De winnaar met zijn miljoenen streams, mondiale toers en materiaal voor vele nummers/acts.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is wel serieuze concurrentie.quote:
Ik vind dit liedje oprecht leuker eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe bekendmaking? Vertel!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:49 schreef Greys het volgende:
Ben zo benieuwd naar die nieuwe bekendmaking en of demense dat gaan snappen.
Ja zeker maar wel pijnlijk.quote:
Ze negeren hem straks weer in het lijstje met meest gestreamde esf liedjes. Slaan hem gewoon over. Kan het weer niet uitstaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De winnaar met zijn miljoenen streams, mondiale toers en materiaal voor vele nummers/acts.
Ik snap nu al niet waar deze post over gaat, dus het antwoord is waarschijnlijk neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:49 schreef Greys het volgende:
Ben zo benieuwd naar die nieuwe bekendmaking en of demense dat gaan snappen.
Prima want Joost heeft net een mini Tour In Amerika gedaan dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Rotterdam, cafe het halve maantje gok ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke locatie als je weer wat wil organiseren
Walgelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze negeren hem straks weer in het lijstje met meest gestreamde esf liedjes. Slaan hem gewoon over. Kan het weer niet uitstaan.
Dan is er reclame bij ons. Geen ophef.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze negeren hem straks weer in het lijstje met meest gestreamde esf liedjes. Slaan hem gewoon over. Kan het weer niet uitstaan.
Je krijg zo 9 keer drie landen tegelijk in beeld. Daarvan gaat er steeds 1 door naar de finale. Aan het eind zie je alle landen die nog niet door zijn, en ook daarvan gaat er 1 door. Maar je kan dus hebben dat bijvoorbeeld Cyprus eerst twee keer als verliezer te zien is en dan ineens toch door gaatquote:
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedere keer 3 landen in beeld waarvan er 1 doorgaat en je kan niet meer dan 3x in beeld komen
Benieuwd of er nog iets qua rumoer te horen is. @TheVulturequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tja... Komt goed met hem en het succes is al binnen toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met die 3 landen in beeld?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedere keer 3 landen in beeld waarvan er 1 doorgaat en je kan niet meer dan 3x in beeld komen
Maar het voelt alsnog smerig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dan is er reclame bij ons. Geen ophef.
Eens. De grootste hit buiten het songfestival die ik me kan bedenken. Waterloo is toch voor ABBA begrippen een matig liedje dus tel ik niet meequote:
Helder, thanks!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Je krijg zo 9 keer drie landen tegelijk in beeld. Daarvan gaat er steeds 1 door naar de finale. Aan het eind zie je alle landen die nog niet door zijn, en ook daarvan gaat er 1 door. Maar je kan dus hebben dat bijvoorbeeld Cyprus eerst twee keer als verliezer te zien is en dan ineens toch door gaat
Iemand die kan zingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er had wel meer gezeten in dat nummer van Belgie voelt het.
Spanje of Italiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd welk land compleet als verrassing doorgaat.
Dat zou mooi zijn ja.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap nu al niet waar deze post over gaat, dus het antwoord is waarschijnlijk nee
Nee johquote:
Het slechtste? Serieus? Ik heb vele malen beroerdere liedjes gehoord hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef Hanca het volgende:
Nou hopen dat Zweden er gewoon uit vliegt, dat vond ik echt het slechtste van de avond...
Niet bij de Belgquote:
België bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het slechtste? Serieus? Ik heb vele malen beroerdere liedjes gehoord hoor![]()
En Zweden gaat echt wel door
Neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef Dave het volgende:
Zingt die heliumgast “I wanna fuck with you”?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |