SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Mooie openhartige songquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:59 schreef Greys het volgende: Dit is toch gewoon fijn en lief. Fijn en lief is ook weleens prettig.
quote:
Molto bene @cherrycokequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:01 schreef Evangelion het volgende:
OK ik ben ook voor Italie (tot zoverre)
Mag altijd wel ja.quote:
Cara Delevingne lookalikequote:
Nou ja zegquote:
haha jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Hanca het volgende:
De presentatie past zich helaas aan aan de kwaliteit van de meeste liedjes, jammer is dat.
Nou ja niks tegen in te brengenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:01 schreef Evangelion het volgende:
OK ik ben ook voor Italie (tot zoverre)
Ik parafraseer: Amai lap zeg, goeeeee! Zeer straf!quote:
Over een paar jaar Windows 98 liedje, inclusief Blue screen of Death?quote:
Modellen vind ik niet echt een maatstaf…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Greys het volgende:
Laat Lucio uit Italië maar schuiven met z'n aparte uiterlijk. Loopt ook fashion shows als model voor Gucci.
Nietquote:
Goed samengevatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik parafraseer: Amai lap zeg, goeeeee! Zeer straf!
Pics zonder de makepupquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Greys het volgende:
Laat Lucio uit Italië maar schuiven met z'n aparte uiterlijk. Loopt ook fashion shows als model voor Gucci.
Dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het stiekem tof dat jullie Italië waarderen want het is mijn nummer 3 van alle deelnemers.
Ik bedoel dat hij het prima voor elkaar heeft, ondanks/door zijn bijzondere looks.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Modellen vind ik niet echt een maatstaf…
Wordt hier ook een top 3quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het stiekem tof dat jullie Italië waarderen want het is mijn nummer 3 van alle deelnemers.
Ik heb jouw mening altijd hoog in het vaandel staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:04 schreef Greys het volgende:
Dat optreden vond ik heel leuk, dus in de Melkweg naar een optreden van hem geweest. Dat viel best tegenquote:
quote:
Niet zo zuinig ook.quote:
Doet Femke Bol mee?quote:
Oh wow wat een verschil.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het net een elfje.
[ afbeelding ]
Die klonken stukken beterquote:
Dan gaat hij nog hoger piepen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit voor volkomen achterlijk gedoe
Knijp zijn ballen er dan helemaal af
Ja volgens mij heb ik dat toen van je gelezen hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat optreden vond ik heel leuk, dus in de Melkweg naar een optreden van hem geweest. Dat viel best tegen
Oh nu niet meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
En dan zijn mensen serieus bang dat Claude de finale niet haalt
Nu hoor ik het ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
Zingt hij nu I am going to fuck with you?
Wat ordinairquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
I wanna funk with you?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
All night?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef Hexagon het volgende:
Dit vind ik wel een goed dansnummer met enige hitpotentie
Ja muziek is best catchyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef Hexagon het volgende:
Dit vind ik wel een goed dansnummer met enige hitpotentie
We worden straks weer als laatste gekozen, Cornald Maas weer helemaal gek van de zenuwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
Gitaar spelen met handschoenen aan is ook best knapquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef Fretwork het volgende:
Pretty sure dat de drummer nieteens de goede beat nepdrumt
Ach dat deed Prince ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
[..]
Ja muziek is best catchy
Maar dude z'n stem is... tsja
Met iets meer volume zou ie het nog wel kunnen werken denk ik maar het is niet gewoon hoog maar ook gewoon best stil
Precies datquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik dat toen van je gelezen hier.
Kan me ook voorstellen dat er verder niet echt een goed repertoire is.
Finland komt de hele avond.quote:
Nou dat gebeurde ook op het einde...quote:
Gewoon nooit meer live zingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
[..]
Ja muziek is best catchy
Maar dude z'n stem is... tsja
Met iets meer volume zou ie het nog wel kunnen werken denk ik maar het is niet gewoon hoog maar ook gewoon best stil
Doe ik het zo goed?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit voor volkomen achterlijk gedoe
Knijp zijn ballen er dan helemaal af
Hoe slecht was die repetitie?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
Weer die ziekte van plots?quote:
Ik denk dat Wes Borland het weleens gedaan heeft, maar dit was wel apart jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gitaar spelen met handschoenen aan is ook best knap
Ik heb wel eens een gesprek gehad bij één Azerbeidzjaanse bierbrouwer over Geertruidaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:08 schreef yvonne het volgende:
Ik heb bij Azerbaijan een bepaald beeld, maar dat klopt niet niet met dit liedje hoor.
Manson family vibesquote:
zijn altijd te gulzig met de rookmachinequote:
Serhat had met zijn 19e plaats het beste resultaat ooit voor San Marino. Daar kan dit toch overheen?quote:
Niet eens zomaar een ander programma, de nationale selectie van een ander land.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:10 schreef Greys het volgende:
Gewoon een tv tune van een ander programma kiezen als inzending voor San Marino. Ik vind het nog steeds briljant.![]()
Echt?quote:
Ze staan op 't randje 9-12 bij de bookies om door te gaan.quote:
Het begint nu pas leuk te wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben wat later ingeschakeld, nog op tijd?
Denk t welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Serhat had met zijn 19e plaats het beste resultaat ooit voor San Marino. Daar kan dit toch overheen?
Vraag me oprecht af hoe ze dat willen doen als ze ooit zouden winnen. Heb je al snel meer toeristen dan inwoners lopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, volgend jaar maar naar San Marino dan?
Mij niet. En dat vind ik wél een leuk liedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Het doet me denken aan Les Lacs du Connemara.
Ja!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
in mijn idee is het verzamel van bagger. maargped.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
En daar is het! San Marino voor de winstquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik houd wel van aparte muziek maar hier mist nog wel iets wat echt blijft hangen.
@:gurleylastigenaam
Het was de tv tune voor de Italiaanse esf selectie Sanremo Festival.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is dit een promotieliedje voor Italië? 🧐
Hij zat er na na naast.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Denk t wel
Al is Serhat wel een god
Dat is wel de betere versie jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij niet. En dat vind ik wél een leuk lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |